Iman goldoost

Iman goldoost

قالب فروشگاهی وردپرس

امروزه افراد زیادی در حال طراحی و ساخت فروشگاه های اینترنتی هستند. اما چگونه می توان فروشگاه اینترنتی را با کمترین هزینه و بهترین امکانات پیاده سازی کرد؟ داشتن یک فروشگاه انعطاف پذیر قطعا یک امکان فوق العاده است. اینجاست که وردپرس به کمک شما می آید. با استفاده از افزونه ووکامرس می توانید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید و با کمک قالب فروشگاهی وردپرس ظاهری جذاب برای آن طراحی کنید.

قالب فروشگاهی وردپرس
قالب ووکامرس معمولاً باید ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر وب سایت ها داشته باشد. برای هر نوع محصولی باید بتوانید ویژگی های مورد نظر را اضافه کنید. به عنوان مثال، فروش مجازی با فروش محصولات فیزیکی متفاوت است. اما جای نگرانی نیست زیرا با کمک ووکامرس و قالب فروشگاهی وردپرس این امکان وجود دارد.

این تم های وردپرس در مخزن وردپرس موجود است، اما البته به زبان اصلی یافت می شوند. اما قالب های فارسی برای ایرانی ها لازم است. ما بهترین قالب های فروشگاهی را انتخاب کرده و در وردپرس برای شما قرار داده ایم. می توانید مدل های مختلف را بررسی کنید، آنها را با هم مقایسه کنید و یکی از آنها را انتخاب کنید.

قالب فروشگاهی وردپرس رایگان
حتما برای شما هم پیش آمده است که پس از خرید یک محصول یا در حین وبگردی با سایت های فروشگاهی زیادی برخورد کرده اید و با دیدن آن ها فکر می کنید که شما هم می توانید صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوید. در عصر امروز، با افزایش تمایل مردم به استفاده از خدمات الکترونیک و خرید آنلاین محصولات، اکثر صاحبان مشاغل تصمیم گرفته اند علاوه بر فروش فیزیکی محصولات خود، یک وب سایت فروشگاهی نیز راه اندازی کنند. امروزه با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و ووکامرس، داشتن یک وب سایت فروشگاهی آنلاین دیگر یک رویا نیست، وردپرس در کنار فروشگاه ساز ووکامرس این امکان را برای شما فراهم می کند که به راحتی و بدون نیاز به دانش کدنویسی و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را ایجاد کنید. زمان استفاده از قالب های آماده شما می توانید وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید. اگر شما نیز تصمیم به ایجاد فروشگاه آنلاین خود دارید، توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایای راه اندازی وب سایت فروشگاهی و قالب فروشگاهی رایگان وردپرس بیشتر آشنا شوید.

آنچه در اینجا به طور خلاصه خواهید خواند:

قالب فروشگاهی وردپرس چیست؟
مزایای راه اندازی وب سایت فروشگاهی
معیارهای قالب فروشگاه وردپرس
قالب فروشگاهی وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟
قالب فروشگاهی وردپرس چیست؟
با افزایش تمایل مردم به استفاده از محصولات و خدمات آنلاین، به تدریج بسیاری از کسب و کارها به سمت ارائه خدمات الکترونیکی از طریق وب سایت کشیده شدند، همچنین یکی از مزایای راه اندازی وب سایت فروشگاهی این است که در این روش نیاز به یک مکان فیزیکی برای شما است. نیازی به نمایش و ارائه محصولات نخواهید داشت و می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی به صورت 24 ساعته به بازدیدکنندگان وب سایت خود خدمات ارائه دهید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای قالب های فروشگاهی رایگان و غیر رایگان زیادی است که بسته به نیاز وب سایت و سلیقه خود می توانید هر کدام را انتخاب کنید. به طور پیش فرض خود وردپرس قالب های رایگانی دارد که قطعا به زبان اصلی هستند و ممکن است استفاده از آنها برای شما سخت و غیرممکن باشد، به همین دلیل همیار وردپرس بهترین قالب فروشگاهی رایگان وردپرس را به صورت کاملا فارسی و راست کلیک ارائه می دهد. می توانید انواع مختلف آنها را بررسی، مقایسه و امتحان کنید و در نهایت یکی از آنها را انتخاب کنید.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای افزونه ای بسیار قدرتمند و کاربردی به نام ووکامرس است که به عنوان فروشگاه ساز آنلاین شناخته می شود. ووکامرس بسیاری از مشکلات مانند صرف زمان طولانی، ایجاد و طراحی صفحات مختلف، سبد خرید، کاتالوگ محصولات و ... را برای شما حل می کند که به صورت پیش فرض آنها را در قالب های آماده قرار داده است. به طوری که برای ساخت فروشگاه اینترنتی نیازی به برنامه نویس نخواهید داشت و هزینه ای پرداخت نمی کنید. پس از نصب وردپرس، تصمیم گیری و انتخاب یک قالب جذاب اولین و مهمترین قدم برای شروع راه اندازی وب سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. در ادامه به بررسی مزیت های راه اندازی وب سایت فروشگاهی می پردازیم.

مزایای راه اندازی وب سایت فروشگاهی
با توجه به افزایش روزافزون استفاده مردم از محصولات و خدمات اینترنتی، راه اندازی وب سایت فروشگاه اینترنتی یکی از مشاغلی است که این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و هر فردی می تواند به سرعت و با کمترین هزینه فروشگاه خود را بر اساس ساخت وردپرس راه اندازی کند. سیستم مدیریت محتوا. قبل از خرید محصولات، اکثر افراد نیاز به کسب اطلاعات در مورد آن محصول دارند، بنابراین بهتر است اطلاعاتی مانند معرفی، مقایسه و بررسی محصول در کنار محصولات قرار داده شود تا بازدیدکنندگان بتوانند بهترین محصول را در مقایسه با خرید مقایسه و انتخاب کنند. آی تی. مطمئنا راه اندازی فروشگاه اینترنتی با سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس و ووکامرس مزایای زیادی دارد که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

حداقل هزینه را پرداخت کنید
ساخت وب سایت با ووکامرس یکی از بهترین راه ها برای ساخت وب سایت و راه اندازی یک کسب و کار مجازی است. این روش نسبت به روش های دیگر نیاز به هزینه و سرمایه اولیه کمتری دارد، مثلا برای راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی باید به دنبال تهیه یا اجاره مکان، طراحی دکوراسیون، انبار و محصولات مختلف بود که هر کدام هزینه زیادی دارند. نیاز است؛ اما فروش محصولات و ارائه خدمات در وب نیازی به چنین مواردی ندارد و بسیاری از هزینه های شما را کاهش می دهد. همچنین می توانید با قرار دادن تخفیف های ویژه روی محصولات، مشتریان بیشتری جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید.

سرویس 24/7
با یک وب سایت آنلاین، شما قادر خواهید بود به بازدیدکنندگان فروشگاه خود به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی خدمات ارائه دهید. در این صورت مشتریان می توانند در هر ساعتی از شبانه روز که نیاز به خرید محصولات یا استفاده از خدمات داشته باشند به سایت شما مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنند. فعالیت شبانه روزی وب سایت فروشگاهی یکی از مواردی است که می تواند تاثیر بسزایی در رضایت مشتری داشته باشد.

برندسازی و کسب اعتبار بیشتر
وب سایت فروشگاهی محدود به یک منطقه و شهر نخواهد بود و به شما این امکان را می دهد که به راحتی مشتریان خود را در نقاط مختلف دنیا پیدا کنید و کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید. به طور متوسط ​​80 درصد از مردم محصولات مورد نیاز خود را در وب جستجو و مقایسه می کنند، این بهترین فرصت برای معرفی سریعتر خود به مخاطبان و کسب اعتبار بیشتر برای برندتان است.

توسعه و گسترش کسب و کار
یکی دیگر از مزایای سایت فروشگاهی امکان گسترش و تنوع محصولات و خدمات است. در سایت های فروشگاهی شما محدود به فروش یک یا چند نوع محصول نیستید، بلکه قادر خواهید بود انواع محصولات فیزیکی و دانلودی را در هر زمینه ای بدون محدودیت به فروش برسانید.

راحتی مشتریان و فروشندگان
بازدیدکنندگان و مشتریان می توانند بدون صرف زمان و هزینه اضافی محصولات خود را در کمترین زمان ممکن بدون خروج از منزل، محل کار یا هر جایی که هستند سفارش داده و دریافت کنند. همچنین فروشگاه های الکترونیک برای مشتریانی که نمی خواهند زیر فشار فروشندگان خرید کنند بسیار مفید است. راحت است، آنها می توانند محصولات را در آرامش کامل مشاهده، بررسی و در نهایت خریداری کنند. همچنین فروشندگان می توانند سفارش های ثبت شده در سایت را از هر نقطه و با زمان کمتری پیگیری و ارسال کنند.

افزایش شناخت و تعامل با مشتریان
شناخت سلیقه و نیاز مشتریان و افزایش تعامل با آنها یکی از مهمترین عوامل موفقیت در افزایش فروش و درآمد محصول شماست. در کسب و کارهای سنتی تنها زمانی می توانستید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید که به فروشگاه شما مراجعه کنند، در غیر این صورت دسترسی دیگری به آنها نخواهید داشت، اما در کسب و کارهای آنلاین فاصله بین فروشنده و خریدار بسیار کمتر شده است و می توانید تعامل داشته باشید. با مشتریان خود در زمان های مختلف آنها را در جریان پیشنهادات ویژه، جشنواره ها و محصولات جدید قرار دهید و به آنها اطلاع دهید.

امکان دسته بندی محصولات
جلب رضایت کاربر و جذب هرچه بیشتر مشتری یکی از دلایل اصلی موفقیت کسب و کارهای آنلاین است، زمانی که امکانات متفاوت و ارزشمندی را در اختیار مشتریان قرار دهید و خرید محصولات را برای آنها آسان کنید، به راحتی می توانید نظر و رضایت آنها را جلب کنید. . مطمئن شوید که آنها به وب سایت شما بازمی گردند. یکی از این موارد که باعث می شود کاربران در هنگام خرید سردرگم نشوند، دسته بندی محصولات است. دسته بندی محصولات علاوه بر اینکه سایت شما را مرتب و حرفه ای می کند می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا بدون دردسر و صرف زمان طولانی محصول مورد نظر را پیدا کنند. تجربه یک خرید خوب و آسان همیشه در ذهن مخاطب باقی می ماند و باعث می شود در آینده ای نه چندان دور به فروشگاه شما بازگردند و از خدمات فروشگاه شما استفاده کنند.

یکی دیگر از قابلیت هایی که قالب فروشگاهی وردپرس در اختیار شما قرار می دهد، امکان دسته بندی محصولاتی است که می توانید محصولات مختلف را در فروشگاه در دسته بندی های مربوطه خود قرار دهید، این امکان هم برای شما و هم برای مشتریان بسیار کارآمد خواهد بود زیرا تمامی محصولات موجود هستند و می توانند سریع پیدا شد

معیارهای قالب فروشگاه وردپرس
در چند سال اخیر میزان استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزایش چشمگیری داشته است، به طوری که با گسترش و محبوبیت روزافزون استفاده از خدمات آنلاین، بسیاری از صاحبان کسب و کار تمایل زیادی به الکترونیک و مجازی سازی کسب و کارها نشان داده اند. ، ساخت و راه اندازی وب سایت با وردپرس یکی از ساده ترین، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای ساخت یک وب سایت جذاب و حرفه ای است. البته لازم به ذکر است که وردپرس به دلیل طراحی کاربری آسان در بین اکثر افراد به خصوص مبتدیان بسیار محبوب است. مرحله مهم و حیاتی که پس از نصب وردپرس با آن روبرو خواهید شد، انتخاب قالب مناسب، جذاب، حرفه ای و کاربر پسند است. قالب ها به شما کمک می کنند تا تنها با چند کلیک بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و استخدام طراح وب، ظاهری زیبا به وب سایت خود ببخشید. شما می توانید قالب فروشگاهی را متناسب با نوع سایت و سلیقه خود انتخاب کنید، برخی از مزایای قالب فروشگاهی وردپرس عبارتند از:

ظاهری جذاب و حرفه ای
اولین چیزی که مخاطب پس از ورود به سایت با آن مواجه می شود ظاهر و طراحی مناسب وب سایت است، زیبایی، جذابیت و کاربر پسند بودن یک وب سایت در افزایش بازدیدکنندگان و احساس اعتماد در مخاطب تاثیر بسزایی دارد. محصولات و امکانات متنوعی را ارائه دهید، اما وب سایت اگر ظاهر زیبایی نداشته باشید، مخاطب شما را انتخاب نمی کند و به دنبال فروشگاه دیگری برای خرید می گردد. بعد از موارد مهمی که در انتخاب قالب نقش اساسی دارد داشتن یک سایت زیبا می باشد. پس از نصب قالب می توانید ظاهر آن را به سلیقه خود شخصی سازی کنید. کاملا تغییر دهید.

آسان برای استفاده و راه اندازی
راه اندازی و استفاده از این قالب ها فوق العاده آسان است به طوری که همه افراد حتی مبتدیان قادر خواهند بود قالب مورد نظر خود را انتخاب و در سایت خود پیاده سازی کنند. می توانید قالب فروشگاهی وردپرس را به صورت رایگان دانلود کنید و به سادگی بر روی Install your site کلیک کنید، اگر ظاهر هیچ یک از این قالب ها را دوست ندارید، می توانید قالب دیگری را انتخاب و نصب کنید.

سرعت آپلود بالا
سرعت بارگذاری سایت یکی از معیارهای اصلی یک وب سایت خوب محسوب می شود، تحقیقات نشان داده است که اگر سرعت بارگذاری سایت شما بیش از 3 ثانیه طول بکشد تقریبا نیمی از بازدیدکنندگان را از دست خواهید داد، بنابراین توصیه می کنیم قالبی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و جذاب، دارای سرعت بارگذاری بالا. اکثر قالب‌های وردپرس سرعت بارگذاری بالایی دارند و اساساً بهینه‌سازی شده برای سئو هستند، اما بهتر است در انتخاب موضوع همیشه به آن توجه داشته باشید.

طراحی تعاملی
طراحی ریسپانسیو به این معناست که صفحات وب سایت شما در انواع کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ، تبلت و موبایل به درستی و بدون مشکل نمایش داده شوند. با توجه به فراگیر بودن دستگاه های تلفن همراه در مقایسه با رایانه ها، اکثر مردم از موبایل برای وبگردی، خرید و انجام کارهای روزمره استفاده می کنند، بنابراین قالبی که انتخاب می کنید باید کاملاً واکنش گرا باشد و سایت شما بدون نقص در همه دستگاه ها بارگذاری می شود. بودن

امنیت
امنیت در هر وب سایت و با هر نوع فعالیتی مقوله بسیار حیاتی تلقی می شود، عدم توجه به این معیار مهم ممکن است منجر به حملات هکرها و بدافزارها شود و سایت شما را با مشکلات اساسی و عوارض جبران ناپذیری مواجه کند، بنابراین باید فروشگاه مورد نظر خود را بررسی کنید. قالب از نظر سطح امنیتی و پس از اطمینان از این موضوع آن را انتخاب کنید.

سازگاری با مرورگرهای مختلف
یکی دیگر از مواردی که همیشه در انتخاب قالب باید به آن توجه کرد، سازگاری با مرورگرهای مختلف است، به عنوان مثال، قالبی که انتخاب می کنید ممکن است در یک مرورگر به خوبی نمایش داده شود و در مرورگرهای دیگر با مشکلات زیادی مواجه شود.


منبع : https://themeoff.ir/item/category/wordpress/ecommerce

Iman goldoost
Iman goldoost

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋