ilmahpakzad

ilmahpakzad

در مصاحبه شغلی خود :

1. تعهد خود را به رشد برجسته کنید.

هنگامی که در مورد کار قبلی یا تجربه داوطلبانه صحبت می کنید، مشارکت خود و آموخته های خود را برای نشان دادن رشد خود برجسته کنید. به عنوان مثال، Hautau گفت که دریافت یک ارتقای سریع در یک شرکت قبلی می‌تواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. حتی یک برآمدگی جزئی عنوان توانایی شما را برای تطبیق سریع و انجام وظایف جدید نشان می دهد.ساخت وبلاگ رایگان

هاوتو گفت: «اگر [ترفیع] نداشته‌اید، دوست دارم ببینم در چه چیزی شرکت می‌کنید تا شما را به جایی که می‌خواهید برسانید. «شاید این یک چالش جانبی باشد که تمرین بیشتری در مجموعه مهارت‌های شما ایجاد کند، یا شاید شرکت در وبینارها و جلسات انجمن باشد. مشارکت و اشتیاق خود را فراتر از نقش های خود در شرکت های قبلی به من نشان دهید."

2. فناوری نوظهور را در آغوش بگیرید.

از آنجایی که بسیاری از صنایع بر فناوری متمرکز هستند، بخش مهمی از رشد امروزی، پذیرش فناوری جدید در زمان ظهور است. مک دونالد می گوید جویندگان کار باید در مورد تأثیر فناوری جدید بر صنعت انتخابی خود نیز بیاموزند. این به کارفرمایان نشان می دهد که شما از روندهای صنعت و عناصر تأثیرگذار آگاه هستید.

در صورتی که به دنبال شغلی در صنعت فناوری هستید، پذیرش فناوری جدید بسیار مهم است. علاوه بر مطالعه در مورد فناوری جدید، جویندگان کار متمرکز بر فناوری می توانند از شرکت در دوره های تکمیلی و گواهینامه ها برای دریافت تجربه عملی بهره مند شوند. یک رویکرد عملی به فناوری جدید به کارفرمایان نشان می دهد که شما مایل و قادر به یادگیری هستید.

3. توضیح دهید که چگونه ایده های شما به نتیجه نهایی کمک کرده است.

اختصاص دادن به یادگیری کافی نیست. در نظر بگیرید که تمایل شما به یادگیری چگونه برای کارفرمایان قبلی شما مفید بوده است. هری سیوانسان، رهبر استخدام در OneDigital، گفت که جویندگان کار باید در صورت امکان نتایج خود را کمیت کنند.وبسایت آموزشی

او گفت: «از نظر من، اولین چیزی که در رزومه به چشم می خورد این است که چگونه در گذشته به نتایج نهایی کمک کرده اید، همراه با هر ایده ای که به میز آورده اید و به شما در انجام این کار کمک کرده است. "اعداد دروغ نمی گویند!"

ilmahpakzad
ilmahpakzad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋