ilmahpakzad

ilmahpakzad

نکته برای حفظ انگیزه و پایبندی به اهداف سلامتی خود در سال 2022

بنابراین، در سال 2022 به خودتان قول داده اید که سالم تر زندگی کنید و تناسب اندام داشته باشید. حتی ممکن است این فرآیند را از قبل شروع کرده باشید، اگرچه این روزها بزرگترین چالش این نیست که چگونه شروع کنید. این نحوه ادامه دادن است که بسیار مهم است.

ممکن است در حال حاضر به قسمت دوم فکر نکنید. همه چیز در ابتدا خوب است، اما به زودی احتمالاً قبل از اینکه شیار خود را پیدا کنید، با وسوسه تسلیم شدن روبرو خواهید شد. درک دلیل آن آسان است.

تمرین محدودیت‌های شما را از بین می‌برد و می‌تواند از نظر جسمی و عاطفی  به شما صدمه بزند و پایبندی به آن را سخت کند. ما شروع به بهانه تراشی می کنیم مانند نداشتن زمان کافی، لذت نبردن از کاری که انجام می دهیم یا سخت بودن آن کار. وقتی تغییرات را بلافاصله نمی‌بینیم، ناامید می‌شویم، نمی‌دانیم که زمان می‌برد، و بیشتر تغییرات در ابتدا داخلی هستند. این ذهن شماست که باعث می شود از کار دست بکشید و ذهن شما قبل از اینکه بدنتان دست از کار بکشد تسلیم می شود.افزایش پلاکت خون

البته، شما نمی‌خواهید سفر را در دو ماه متوقف کنید، اما به حرکت خود ادامه دهید.چه به دنبال سلامت جسمی و انرژی بهتر، اعتماد به نفس بهتر بدن، یا اهداف بلندپروازانه‌تر ورزشی مانند دویدن در یک مسابقه باشید. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای باانگیزه ماندن یا شروع ایجاد عادات سالم‌تر وجود دارد.

رژیم ورزشی یا تمرینی خود را پیدا کنید:

یک راه عالی برای تعیین اهداف و با انگیزه ماندن، تمرکز روی یک ورزش خاص مانند دویدن، کریکت باشگاهی یا پیاده روی برای تناسب اندام است. کلاس های ورزشی در باشگاه، یا گروه های بوت کمپ در فضای باز، یک راه عالی و اجتماعی برای تمرین با افراد دیگری مانند شما هستند. همانطور که قبلاً ذکر شد، تمرین با دوستان همیشه یک منبع اصلی انگیزه است، در حالی که بسیاری از برنامه های آموزشی آنلاین برنامه های خاصی را در اختیار شما قرار می دهند تا به صورت انفرادی دنبال کنید. از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید، اما به یاد داشته باشید، لازم نیست همه آن را یکباره انجام دهید.چاقی صورت به صورت طبیعی

ilmahpakzad
ilmahpakzad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋