ilmahpakzad

ilmahpakzad

انتخاب مناسب ترین لب تاب برای دانشگاه :

گرافیک

اکثر مدل‌های لپ‌تاپ از یک CPU تغذیه می‌کنند که شامل یک چیپ‌ست گرافیکی یکپارچه نیز می‌شود. این بدان معناست که گرافیک در واقع در پردازنده تعبیه شده است و نیاز به کارت گرافیک جداگانه را از بین می برد. این فناوری‌های گرافیکی یکپارچه قدرتمندتر از همیشه هستند و به شما امکان می‌دهند بازی‌های اصلی را انجام دهید، تا سه نمایشگر مجزا را پشتیبانی کنید و پخش جریانی کنید.ساخت وبلاگ برای سئو

با این حال، اگر یک گیمر یا فیلمساز هستید، باید به دنبال گرافیک یا GPU اختصاصی باشید. گرافیک های اختصاصی قدرتمندتر از گرافیک های یکپارچه هستند اما در مورد قیمت لپ تاپ نیز بسیار گران تر هستند.

رم

هنگام خرید لپ تاپ دانشگاهی خود، این اصطلاح را زیاد می شنوید. حافظه با دسترسی تصادفی یا RAM. RAM به طور موقت داده های اخیراً استفاده شده را برای دسترسی سریع در آینده ذخیره می کند. به آن به عنوان اطلاعاتی فکر کنید که از بالای سر خود می دانید - اغلب از آن استفاده می کنید و مغز شما می تواند به سرعت به آن دسترسی پیدا کند. هرچه رم بیشتر در دسترس باشد، رایانه سریع‌تر به شما احساس می‌کند. 8 تا 16 گیگابایت رم برای لپ تاپ خود در نظر بگیرید.

ذخیره سازی

تصاویر، فیلم‌ها و سایر داده‌هایی که می‌خواهید برای مدت طولانی ذخیره کنید، در «حافظه بلندمدت» لپ‌تاپ شما ذخیره می‌شوند. این داده‌هایی هستند که ممکن است اغلب مورد استفاده قرار نگیرند، اما ذخیره، نگهداری و استفاده در مواقع ضروری بسیار مهم است.اخبار به روز

این داده ها را می توان روی هارد دیسک (HDD)، درایو حالت جامد (SSD) یا حتی ترکیبی از این دو ذخیره کرد. SSD ها معمولا دسترسی سریع تری به داده ها و زمان راه اندازی فراهم می کنند و بسیار قابل اعتماد و بادوام هستند، زیرا قطعات متحرک ندارند.

ilmahpakzad
ilmahpakzad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋