ilmahpakzad

ilmahpakzad

نکات روابط موفق :

چیزهای کوچک به چیزهای بزرگ اضافه می شوند

اگر برای ناهار، پیاده‌روی یا بیرون رفتن برای شام و سینما وقت نمی‌گذارید، اساساً با یک هم اتاقی مواجه می‌شوید. ارتباط ماندن در فراز و نشیب های زندگی بسیار مهم است. در نهایت، بچه های شما بزرگ می شوند، برادر شوهر نفرت انگیز شما به یک صومعه می پیوندد و والدین شما خواهند مرد. وقتی این اتفاق افتاد، حدس بزنید چه کسی باقی مانده است؟ فهمیدی . . . خانم آقای. درست! شما نمی خواهید 20 سال بعد از خواب بیدار شوید و به یک غریبه خیره شوید زیرا زندگی پیوندهایی را که قبل از شروع طوفان ایجاد کرده بودید شکست.دستگاه های موسیقی ایرانی

-برایان

از بسیاری از پاسخ‌هایی که دریافت کردم، می‌توانم بگویم که حدود نیمی از آنها به یک توصیه ساده اما مؤثر اشاره کردند: هرگز از انجام کارهای کوچک دست نکشید. جمع می کنند.

چیزهایی به سادگی گفتن "دوستت دارم" قبل از رفتن به رختخواب. دست گرفتن در طول فیلم؛ انجام محبت های کوچک اینجا و آنجا؛ کمک به برخی از کارهای خانه حتی تمیز کردن هنگام ادرار کردن به طور تصادفی روی صندلی توالت (به طور جدی، کسی این را گفته است) - این چیزها همه مهم هستند و در دراز مدت جمع می شوند.

همان طور که فرد، بیش از 40 سال ازدواج کرده، می‌گوید که مشاجره بر سر چیزهای کوچک دائماً هر دوی شما را خسته می‌کند ، پس لطف و محبت‌های کوچک را نیز افزایش دهید. آنها را فراموش نکنید.علمی آموزشی

وقتی بچه ها وارد تصویر می شوند، این امر به ویژه مهم می شود. پیام بزرگی که صدها بار در مورد بچه ها شنیدم این بود که ازدواج را در اولویت قرار دهید.

کودکان در فرهنگ ما پرستش می شوند. از والدین انتظار می رود که همه چیز را فدای آنها کنند. اما بهترین راه برای تربیت فرزندانی سالم و شاد، حفظ یک ازدواج سالم و شاد است. بچه های خوب ازدواج خوبی نمی سازند. ازدواج خوب بچه های خوب می سازد. بنابراین، ازدواج خود را در اولویت قرار دهید.

ilmahpakzad
ilmahpakzad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋