ilmahpakzad

ilmahpakzad

3 نکته برای تمرکز هنگام مطالعه:

روش های مطالعه خود را برای بهبود تمرکز، تغییر دهید :

همه پس از مدتی می سوزند. فقط خواندن و برجسته کردن متن بسیار زیاد است که می توانید قبل از اینکه ذهنتان سرگردان شود، انجام دهید. چیزی که می تواند کمک بزرگی به جذب مجدد تمرکز شما کند، کمی تنوع است، هم در محیط مطالعه و هم در روش.آیفون و اندروید

در اینجا 3 نکته برای تغییر شرایط وجود دارد:

نکته 1: تغییر منظره

سعی کنید پیاده‌روی کنید یا ورزش کنید، جایی که درگیر یادآوری آزاد هستید، یعنی به آرامی هر آنچه را که در مورد یک موضوع خاص می‌دانید، حتی بدون هیچ مطلبی در مقابلتان بگویید. حتی می توانید آن را با آهنگ مورد علاقه خود بخوانید. نکته این است که به طور فعال آنچه را یاد گرفته اید به یاد بیاورید، که تمرین قدرتمند مرور است.

بخوانید: "از تکنیک فاینمن برای چسباندن دانش استفاده کنید"

نکته 2: یک دور فلش کارت

اگر از خواندن یادداشت های سخنرانی خود حوصله ندارید، به پلتفرم یادگیری تطبیقی ​​Brainscape بروید و توانایی خود را با یک فلش کارت مناسب امتحان کنید. ببینید با چه اطمینانی می توانید به سوالات پاسخ دهید و یادآوری فعال خود را بهبود بخشید، در حالی که کمی از کتاب ها فاصله می گیرید.

نکته 3: مطالعه بدون مطالعه

برخی از دانش آموزان از تکنیک پومودورو پیروی می کنند، جایی که به مدت 25 دقیقه مطالعه می کنند و سپس 5 دقیقه استراحت می کنند، آبکشی می کنند و تکرار می کنند. برخی دیگر ممکن است جلسات یک ساعته به دنبال استراحت 30 دقیقه ای یا جلسات 15 دقیقه ای و سپس 10 دقیقه استراحت را ترجیح دهند. با این حال، برای همه، احتمالاً بهتر است فقط نقاط عطف طبیعی مکرر را تنظیم کنید، جایی که بین فصل‌ها یا بخش‌ها مکث می‌کنید، به جای اینکه کورکورانه تایمری را تنظیم کنید که می‌تواند هنگام حرکت شما را قطع کند.موسیقی تئوری

هر کس متفاوت است، بنابراین خودتان را خیلی سختگیر نکنید. نقطه شیرین خود را برای زمان روشن در مقابل زمان استراحت پیدا کنید. مزیت اضافه شده به این تکنیک این است که زمان مطالعه را کاهش می دهد، حتی زمانی که احساس تمرکز یا انرژی ذهنی خاصی ندارید.

ilmahpakzad
ilmahpakzad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋