ilmahpakzad

ilmahpakzad

10 ترفند سریع فناوری :

چند مورد از این بهترین شیوه ها را دنبال می کنید؟

در طول تاریخ خود، JofA تلاش کرده است تا CPA ها را در دستیابی به بهره وری بیشتر کمک کند. به احترام آن سنت بزرگ و تولد 125 سالگی AICPA، در اینجا 125 نکته سریع فناوری ارائه شده است.

کلمه

1. تصویر را به شکل برش دهید. با انتخاب Crop, Crop to Shape از گروه Size در تب Picture Tools، یک عکس را بر اساس یک شکل، مانند قلب یا ستاره، برش دهید.

2. روبان را به حداقل برسانید. در Word 2010 و 2007، با فشار دادن Ctrl+F1، نوار را کوچک کنید. برای بازیابی نوار، دوباره Ctrl+F1 را فشار دهید یا روی یک تب Ribbon دوبار کلیک کنید.سایت سرگرمی وانیا

3. تاریخ انتخاب. برای افزودن تاریخ انتخاب (تقویم قابل کلیک) به سند خود، از تب Developer، روی Date Picker Content Control در گروه Controls کلیک کنید. اگر تب Developer در نوار نمایش داده نمی‌شود، آن را با کلیک کردن روی File, Options, Customize Ribbon روشن کنید، سپس روی کادر بررسی با عنوان Developer در سمت راست کلیک کنید.

4. تاریخچه کلیپ بورد. کلیپ بورد یک کپی از 24 مورد گذشته را که کپی کرده اید نگه می دارد. برای مشاهده (و چسباندن) هر یک از این موارد، از تب Home، روی نماد فلش رو به پایین در گوشه سمت راست پایین گروه Clipboard کلیک کنید.

5. نقشه ناوبری. برای مشاهده سازماندهی یک سند و پرش به بخش‌های مختلف در Word 2010 و 2007، Ctrl+F را فشار دهید (یا از تب View، کادر ناوبری را انتخاب کنید). در Word 2003 یا قبل از آن، Ctrl+F را فشار دهید (یا از منوی View، Document Map را انتخاب کنید).

6. صفحه و خط شکست. برای درج شکستگی صفحه، Ctrl+Enter را فشار دهید. برای وارد کردن یک خط شکست اما ادامه پاراگراف، Shift+Enter را فشار دهید.

7. تقسیم نمای. برای دیدن دو بخش از یک سند Word به طور همزمان، نوار تقسیم را در بالای نوار اسکرول بکشید (یا روی Split در تب View کلیک کنید)، سپس تقسیم را به صورت دلخواه قرار دهید.

8. به خانه بروید. برای پرش به ابتدا (یا انتهای) یک سند، Ctrl+Home (یا Ctrl+End) را فشار دهید.

9. زبانه ها در جداول. برای درج یک برگه در سلول جدول، Ctrl+Tab را فشار دهید.زندگینامه های جذاب در سایت ترکیش

10. گلوله هایی با شماره افقی. برای شماره گذاری عناوین ستون ها در یک جدول، ردیف بالا را انتخاب کنید و سپس از تب Home، روی نماد شماره گذاری در گروه پاراگراف کلیک کنید.

ilmahpakzad
ilmahpakzad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋