ilmahpakzad

ilmahpakzad

نکته برای فیلم برداری بهتر با گوشی هوشمند

- ضبط ویدیو هرگز به این آسانی یا بدون دردسر نبوده است:

(Pocket-lint) - ضبط ویدیو هرگز به این آسانی یا بدون دردسر نبوده است. همه یک دوربین فیلمبرداری قدرتمند در جیب خود دارند: یک گوشی هوشمند. در واقع، گوشی‌های هوشمند به‌عنوان ابزار خلاقیت موبایل اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، تا جایی که برخی آن را هدف اصلی و به اندازه ارتباطات مهم می‌دانند.

با کمی تمرین و دسترسی به چند نکته کلیدی، حتی شما بله، شما می توانید شروع به ضبط فیلم عالی، وبلاگ نویسی یا حتی ضبط یک فیلم مستقل یا مستند فقط با استفاده از تلفن هوشمند خود کنید.

بنابراین، Pocket-lint در تلاش برای کمک به شما برای ثبت هر آنچه که می‌خواهید به بهترین شکل ممکن، ده نکته را گردآوری کرده است. اگرچه برخی از نکات ممکن است بدیهی به نظر برسند، اما پیروی از همه آنها باید هر بار منجر به ویدیوی شگفت انگیز شود.بهترین انیمه ژاپنی

تایم لپس:

تایم لپس یا عکاسی تایم لپس یک تکنیک سینماتوگرافی است که به موجب آن فرکانس ثبت فریم های فیلم (نرخ فریم) بسیار کمتر از آن است که برای مشاهده سکانس استفاده می شود. هنگامی که این سکانس را با سرعت معمولی پخش می کنید، به نظر می رسد زمان سریعتر حرکت می کند و در نتیجه می گذرد.

به زبان ساده: عکاسی تایم لپس دستکاری زمان است. اشیا و رویدادهایی که معمولاً ساعت ها، روزها، ماه ها یا سال ها طول می کشند را می توان به لطف تکنیک های عکاسی تایم لپس، ثبت کرد و بعداً با سرعت بسیار بیشتری مشاهده کرد.بهترین فیلم های عاشقانه

قبل از اینکه تیم اینستاگرام Hyperlapse را معرفی کند، ایجاد یک ویدیوی تایم لپس با گوشی هوشمند شما هم خسته کننده و هم صادقانه بگویم سخت بود. از آن زمان، بیشتر سازندگان این ویژگی را مستقیماً در برنامه دوربین از پیش نصب شده قرار داده اند. به عنوان مثال، آیفون های اپل دارای قابلیت تایم لپس در دوربین هستند.

با این حال، برخی از تلفن ها آن را ندارند، و Hyperlapse از آن زمان متوقف شده است، اما جایگزین هایی وجود دارد. مایکروسافت برنامه Hyperlapse خود را در فروشگاه Play دارد که استفاده از آن ساده است و فیلم شما را تثبیت می کند، و برنامه دیگری به نام Framelapse Pro وجود دارد که دارای امتیاز بسیار بالایی است.

ilmahpakzad
ilmahpakzad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋