iliyasamadi17

iliyasamadi17

5 ورزش ایده آل برای کسانی که لاغر هستند

ورزش مناسب برای افراد لاغر

بسیاری از افراد از وزن خود شکایت دارند و به دنبال ورزش و رژیم ورزشی  های غذایی برای کاهش وزن خود هستند. با این حال، گاهی اوقات دقیقاً برعکس این اتفاق می‌افتد: داشتن بدنی بسیار نازک و تمایل به افزایش وزن. اگر می خواهید حجم عضلانی خود را افزایش دهید، راه های زیادی برای انجام آن وجود دارد.

 

اول از همه، آیا می دانید بهترین سن برای شروع ورزش در چه سنی است؟ به طور کلی 13-14 ساله. اگر زیر این سن هستید، به شما توصیه می کنیم که وزنه زدن را در باشگاه شروع نکنید زیرا می تواند قد و رشد شما را به خطر بیندازد. اگر نه، در اینجا ورزش های ایده آل برای کسانی که لاغر هستند و می خواهند وزن اضافه کنند، وجود دارد.

 

ورزش ایده آل برای کسانی که لاغر هستند و می خواهند وزن اضافه کنند

آیا همیشه آرزوی داشتن شکم و بازوهای عضلانی را داشته اید؟ برخی از ورزش ها هستند که برای همین ایده آل هستند. با این حال، همراه با ورزش، به یاد داشته باشید که از یک رژیم غذایی پروتئینی پیروی کنید که به شما کمک می کند شدت فعالیت ورزشی را حفظ کرده و عضلات قوی داشته باشید.

 

تغذیه مناسب همیشه باید بخشی جدایی ناپذیر از سبک زندگی فرد باشد: بالاخره، به قول معروف، ما همان چیزی هستیم که می خوریم! قبل از صحبت در مورد ورزش هایی که می توانید برای افزایش حجم عضلانی تمرین کنید، خوب است بدانید که کدام ورزش ها را نباید انجام دهید.

 

ورزش مناسب برای کسانی که لاغر هستند

 

تمام فعالیت های تناسب اندام، کاردیو و ورزش های ایده آل برای کاهش وزن مانند زومبا، ایروبیک در آب، اسپینینگ و غیره توصیه نمی شود. در اینجا می توانید تمرینات خود را برای افزایش وزن و به دست آوردن توده عضلانی که همیشه می خواستید شروع کنید:

 

1. شنا کردن

شنا از همه نظر کامل ترین ورزش است. شنا بدون شک یکی از راه های افزایش حجم عضلانی در مدت زمان کوتاه است. همچنین، اگر از "اثر پوست پرتقال" منفور رنج می برید، بدانید که شنا ورزش ایده آل برای خلاص شدن از شر سلولیت است!

 

شنا علاوه بر فوایدی که برای ماهیچه ها به همراه دارد، به شما امکان می دهد تا وضعیت بدنی خود را بهبود بخشید و دقیقاً به همین دلایل است که والدین اغلب فرزندان خود را از سنین پایین در کلاس های شنا ثبت نام می کنند. شنا یکی از بهترین ورزش‌ها برای کمردردها است، مخصوصاً شنا کردن روی کمر برای کمر مفید است!

 

2. GAGs

GAG یک تمرین تناسب اندام است که برای بازتعریف پاها، شکم و باسن انجام می شود. انجام این رشته فواید زیادی دارد، به عنوان مثال می توانید با GAG سلولیت را از بین ببرید! اگر عاشق ورزش‌های آبی هستید و می‌خواهید این رشته را در آب تمرین کنید، بدانید که ممکن است، در واقع آب GAG وجود دارد. با این حال، تمرین آن در آب می تواند نتیجه معکوس داشته باشد، یعنی شما را تقویت کند اما باعث کاهش وزن بیشتر شود.

 

علاوه بر این، GAG شامل آموزش بازو نمی شود. با این حال، از طرف دیگر، به شما این امکان را می دهد که روی عضلات شکم و باسن زیاد کار کنید تا ناحیه شکم و باسن خود را تقویت، سفت و فرم دهید. توصیه می شود تمرینات GAG را برای مبتدیان در خانه انجام دهید. اولین بار است که به این رشته نزدیک می شوید.

 

3. تی آر ایکس

آموزش تی آر ایکس که مخفف عبارت Total Resistance EXercise است، یک تمرین عملکردی بسیار کامل و موثر است که به صورت آزاد و تنها با پشتیبانی از دو کابل الاستیک انجام می شود. TRX به شما این امکان را می دهد که به لطف نیروی جاذبه، مقاومت و توده عضلانی خود را افزایش دهید: شما باید به طور مداوم وزن خود را حمایت کرده و بلند کنید، بنابراین هر تمرین بر روی شما کالیبره می شود و خطر آسیب دیدن را ندارید!

 

 

 

تمرین تی آر ایکس به لطف استفاده از کابل های الاستیک عمدتاً روی ناحیه شکم کار می کند. علاوه بر این، با TRX فقط لازم نیست در باشگاه تمرین کنید، بلکه می‌توانید با تمرین در خانه یا پارک، توده عضلانی خود را بدون باشگاه حفظ کنید، بنابراین از روزهای تابستان و بهار نهایت استفاده را ببرید.

 

ورزش مناسب برای افراد لاغر

 

4. کالیستنیکس

Calisthenics یک برنامه تمرینی است که متشکل از دنباله ای از تمرینات در حال پیشرفت بر اساس سطح دشواری است. تمرینات تمرینی عملکردی Calisthenics باید تمام عضلات بدن را تحریک کند، کنترل هر باند عضلانی را بهبود بخشد و چابکی، مقاومت و قدرت را افزایش دهد.

 

اگر نمی توانید توده عضلانی ایجاد کنید، این تمرین کاربردی برای شما مناسب است! با کار کردن روی تمام گروه های عضلانی اصلی، تمرینات کالیستنیکس به شما امکان می دهد توده عضلانی بسازید. اگر همراه با تغذیه سالم و رژیم غذایی متعادل باشد، نتایج شما را شگفت زده خواهد کرد!

 

5. کراس فیت

کراس فیت یک برنامه تقویتی و تقویتی بدنی است که توسط ژیمناست سابق گرگ گلسمن در دهه 70 مورد مطالعه قرار گرفت و شامل یک سری حرکات عملکردی است که با شدت بالا انجام می شود و به طور مداوم برای تسخیر ظاهر فیزیکی عالی و به دست آوردن رفاه کامل و عمومی انجام می شود.

 

اگر از قبل نمی دانید، بدانید که انجام کراس فیت برای شما خوب است! این نوع تمرین در واقع ورزش را با هم ترکیب می کند وزنه برداری، تمرینات وزن بدن و فعالیت های قلبی برای تقویت عضلات، تقویت چابکی، مهارت های تعادل و هماهنگی، بازتعریف توده بدون چربی بدن، بهبود فعالیت قلبی عروقی و عملکرد سیستم تنفسی.

همین حالا رژیم درمانی آنلانین خودت بگیر و به سرعت به سمت سلامتی حرکت کن...

iliyasamadi17
iliyasamadi17

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋