iliyasamadi17

iliyasamadi17

زمانی که اسانس ها در برابر احتباس آب و سلولیت موثر هستند!

سلولیت فقط یک نوع نیست، بلکه 4 نوع است. سلولیت یک بیماری دژنراتیو است، به همین دلیل، متأسفانه فقط می تواند بدتر شود و اساساً به همین دلیل است که در 4 مرحله خود را نشان می دهد.

دانستن مرحله سلولیت بسیار مهم است، یک ارزیابی پزشکی متخصص به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید به بهترین نحو در این مشکل مداخله کنید، بدون اینکه وضعیت را با انتخاب‌های فردی و تصادفی بدتر کنید.

سلولیت مربوط به التهاب بافت‌های زیر جلدی است، بنابراین مراحل تکاملی متفاوتی در رابطه با میزان التهاب وجود دارد.

 

سلولیت فشرده:

در خانم های تناسب اندام که ورزش می کنند نیز بروز می کند، به طور کلی سلولیت در این حالت فقط روی ران ها و باسن ایجاد می شود، از نوع فشرده است، به این دلیل که در پوست های فشرده ظاهر می شود.

علت اصلی ممکن است گردش خون ضعیف ناشی از کار بیش از حد وریدی و سیستم لنفاوی باشد.

این مرحله از سلولیت راحت ترین درمان است. نوشیدن مقدار زیادی آب، کاهش مصرف سموم با غذا، ادامه فعالیت بدنی و استفاده از روغن های ضروری ممکن است مفید باشد.

 

سلولیت ادماتوز:

سلولیت ادماتوز یکی از موارد کمتر عمیق است، اما می تواند دردناک نیز باشد. علت اصلی این نوع سلولیت با تشکیل رکود مایعات در فضاهای بین بافتی بین سلول ها است، به طور کلی ناشی از بدتر شدن گردش خون است. سلولیت ادماتوز پوست را کم رنگ تر و کشسان می کند، از نظر زیبایی ظاهری آن دیگر یکنواخت نیست، پوست پرتقال و با ادم گسترده به نظر می رسد. معمولا در باسن و ران ها بروز می کند.

 

سلولیت نرم یا شل

سلولیت نرم اغلب در افرادی که به طور مداوم کاهش وزن و افزایش وزن دارند و/یا در زنان یائسه رخ می دهد. مناطقی که در این مورد بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند، ران، باسن و بازوها هستند.

در این مرحله پوست ظاهر گره‌ای به خود گرفته است، بنابراین ندول‌هایی که در پانیکولوس چربی ایجاد شده‌اند با لمس قابل درک هستند. این گره ها اسکلروتیزه نیز نامیده می شوند، آنها از رشته های کلاژن سخت شده تشکیل شده اند.

 

سلولیت نرم:

 

در این مرحله بدتر شدن همه علائم قبلی نشان داده شده است. این نشانه واضحی است که سلول های درم دیگر قادر به اکسیژن رسانی به خود نیستند.

 

سلولیت فیبری

عمدتاً به دلیل رکود گسترده و عمیق مایعات ایجاد می شود. این مرحله حاد سلولیت است زیرا مسمومیت ناشی از آن هم سلول های درم و هم سلول های لایه عمیق پوست (هیپودرم) را تحت تأثیر قرار می دهد. این نام سلولیت فیبری را گرفته است زیرا در این مرحله کلاژن تمایل به تشکیل الیاف بلند و غیر الاستیک شبیه ریشه دارد.

 

روغن های ضروری چه زمانی مفید هستند؟

اسانس ها می توانند بسیار موثر باشند، اما باید در نظر داشت که برای به دست آوردن نتایج ثابت و مشهود در کاهش سلولیت، استفاده از آنها از همان مراحل اولیه سلولیت ضروری است

.

هنگامی که نقص بیشتر و جدی تر می شود، لازم است به درمان های خاص دیگری مانند سلفینا متوسل شوید.

 

بیشتر بدانیم:

هنگامی که لکه های پوستی با یائسگی ظاهر می شوند

کدام موثرترین هستند؟

روغن عرعر یک متحد واقعی در برابر احتباس آب است: خواص آن تخلیه کننده است و گردش خون صحیح را بهبود می بخشد. ایده آل برای استفاده برای ماساژ تخلیه.

اسانس گریپ فروت برای پوست نشان داده شده است: می تواند آن را سفت و تقویت کند، بنابراین به مبارزه با ظاهر پوست پوست پرتقال کمک می کند.

اسانس توس یک داروی واقعی در برابر احتباس مایعات و وجود رکود در سیستم لنفاوی است و عمدتاً برای ماساژهای موضعی روی پاها، باسن و تمام نواحی آسیب دیده استفاده می شود.

اسانس سرو عملکرد میکروسیرکولاسیون خون را تقویت می کند، همچنین در مورد مویرگ ها بسیار مفید است، این یک عنصر اساسی برای ایجاد یک ترکیب ضد سلولیت است که روزانه برای ماساژهای هدفمند استفاده می شود. به این ترتیب مستقیماً روی پوست پوست پرتقال تأثیر می گذارد و باعث بهبود لحن و گردش خون می شود.

اسانس پرتقال تلخ سرشار از مواد موثره است که متابولیسم چربی را تحریک می کند، برای مقابله با سلولیت و تورم مفید است. در این صورت توصیه می شود مخلوطی برای حمام تهیه کنید، با پرتقال تلخ می توانید از تمام خواص سم زدایی و تخلیه لنفاوی آن در طول یک حمام دلپذیر بهره مند شوید.

اسانس رزماری دارای مواد فعال عملکردی است که سیستم لنفاوی را بهبود می بخشد، تخلیه مایعات اضافی را افزایش می دهد، چربی را حل می کند و گردش خون را بهبود می بخشد.

جوهر لیمو خاصیت تقویت کننده پوست دارد، همچنین گردش خون و سیستم لنفاوی را تحریک می کند و در برابر سلولیت، سنگینی شریانی، ادم و شکنندگی مویرگ ها عمل می کند.

 

اسانس ها چگونه استفاده می شوند؟

به طور کلی از آنها به دو روش ساده استفاده می شود: حمام معطر یا ماساژ دادن آنها بر روی نواحی آسیب دیده از سلولیت.

حمام با اسانس های ضد سلولیت: برای یک حمام موثر ضد سلولیت باید حدود 8 قطره از اسانس یا ترکیب روغن های انتخابی را استفاده کنید، آن را در 1 یا 2 قاشق غذاخوری نمک یا بی کربنات بریزید و سپس مخلوط را در آب حل کنید. وان.

یک اسکراب قبلی بدن، قبل از غوطه وری در وان، می تواند به جذب مواد فعال کمک کند. به این ترتیب به لطف گرمای آب که منافذ پوست را باز می کند، اسانس ها بهتر به پوست نفوذ می کنند. حداقل 20 دقیقه استحمام لازم است، در این مدت می توان نواحی دارای سلولیت را ماساژ داد تا گردش خون صحیح تحریک شود و اگر خوب انجام شود ادرار آور نیز می شود.

 

خود ماساژ با اسانس های ضد سلولیت

در مورد ماساژ، همیشه باید با استفاده از یک روغن پایه مانند روغن بادام شیرین یا روغن زیتون انجام شود که در آن می توانید قطره های اسانس را رقیق کنید، با در نظر گرفتن اینکه برای 30 میلی لیتر روغن گیاهی به 15 قطره روغن ضروری نیاز دارید.

سپس ماساژ را ادامه دهید که باید حداقل 15-20 دقیقه در روز یا در هر صورت حداقل 3 بار در هفته انجام شود. حرکات باید دایره ای و آهسته، اما تعیین کننده باشند، باید جهت دقیقی را دنبال کنند، یعنی از پایین به بالا.

در دوران بارداری از روغن های ضروری استفاده نکنید.

iliyasamadi17
iliyasamadi17

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋