iliyasamadi17

iliyasamadi17

10 بستنی گران قیمت دنیا

فصل گرما در حال شروع شدن است، و این یعنی زمان بیرون آمدن بستنی ها از فریزر صندوقی.

صنعت بستنی فروشی در جهان هر روز در حال پیشرفت بوده و قیمت این خوراکی خوشمزه نیز هر روز در حال افزایش است.

اما برخی نقاط دنیا بستنی هایی دارند که از لحاظ قیمت بسیار گران است.

بیایید باهم سری به بستنی فروشی ها بزنیم...

 

10) بستنی ترافل، لاس وگاس، 87 یورو

 

 

لاس وگاس شهر افراط و تفریط بدنام است، و آیا قیمت یک بستنی می تواند از این شهرت افسانه ای فرار کند؟ البته که نه. سرآشپز ماسا تاکایانا که در ریزورت و کازینو آریا در پایتخت نوادا کار می کند، بستنی ترافل سفید تزئین شده با ورق طلا را با قیمت 87 یورو تولید می کند.

 

 

 

9) بستنی Capannari، شیکاگو، 175 یورو

 

 

در شیکاگو یک بستنی فروشی خانوادگی با اصل ایتالیایی (در واقع کاپاناری) وجود دارد که به دلیل توجه به مواد اولیه تهیه دسر معروف است. یک آشپز آموزش دیده خاص

in gelati این تحقیقات دقیق را انجام می دهد و بهترین شکلات، فندق و زنجبیل در جهان را تهیه می کند. بنابراین، به درستی، مشتریان را وادار به پرداخت زیبایی 175 یورویی برای یک فنجان کنید.

 

 

 

8) الماس سیاه، دبی، 751 یورو

 

 

به نظر می رسد پنج هفته طول کشید تا ترکیب مناسبی از مواد لازم برای این دسر پیدا شود که شامل پایه ای از بستنی وانیلی ماداگاسکار است که با نخ های زعفران ایرانی (گران ترین در جهان) و برش هایی از ترافل سیاه ایتالیایی تزیین شده است. همه آنها با ورق طلای خوراکی 23 عیار تزئین شده و در یک فنجان مخصوص با امضای ورساچه سرو می شود که مشتریان کافه اسکوپی در دبی می توانند با مبلغ متوسط ​​751 یورو از آن لذت ببرند.

 

 

 

7) Mauboussin Mega Sundae، نیویورک، 919 یورو

 

 

در این فنجان بسیار پرکالری که در یک لیوان بزرگ مارتینی سرو می‌شود، واقعاً همه چیز وجود دارد: بستنی وانیلی با خامه فرم گرفته، شامپاین رز Dom Perignon، ترافل شکلاتی، ماکارون و براونی همیشه با شکلات و پوشیده شده با 24 طلای عیار، همه در یک سس شکلاتی ودکا پیچیده شده است. اما کسانی که موفق به اتمام دسر می شوند می توانند انگشتر 590 دلاری (542 یورو) Moi non plus/Toi non plus از طلای سفید، فولاد سیاه و الماس را که در یک جعبه همراه با شکوه و ساخته شده توسط خانه فرانسوی Mauboussin قرار دارد، نگه دارند. بستنی ای که در رستوران باگاتل در نیویورک سرو می شود اختصاص دارد.

 

 

 

6) بستنی ویکتوریا، شیکاگو، 950 یورو

 

 

شیکاگو برای همه دوستداران بستنی شهری نامناسب است (البته مگر اینکه بخواهید دیوانه شوید): در رستوران Pavillon یک کاسه بستنی وانیلی و شکلاتی، کنیاک Hennessy VSOP، کارامل نمکی، بادام زمینی کاراملی شده، سرو می شود. کره، شکلات تلخ ترد و کارامل ذوب شده، روی همه آنها یک تاج شکلاتی پوشانده شده و با پودر طلای 24 عیار پاشیده شده و با ورق طلای خوراکی تزئین شده است. در صندوق 950 یورو است، متشکرم.

 

 

 

5) Golden Opulence Sundae، نیویورک، 1000 یورو

 

 

 

 

دسری است که با مواد انحصاری مانند بستنی وانیلی ماداگاسکار، سس شکلاتی Amedei Porcelana و تکه‌های شکلات چوآئو (گران‌ترین در جهان)، خاویار با طعم مرکبات و آرمانیاک تهیه می‌شود و با ورق طلای 23 عیار تزئین شده و با آب نبات تکمیل می‌شود. میوه، ترافل، گل شکر طلایی و گیلاس مارسیپان. حتی قاشقی که با آن سرو می شود طلای 18 عیار است. نکته خوب این است که قیمت گرد و آسان است: 1000 یورو.

 

 

 

4) Three Twins Sundae، شرکتی، 3066 یورو

 

 

ارائه شده توسط شرکت بستنی به همین نام که تضمین می کند یک سوم هزینه را به امور خیریه اهدا کند، ترکیبی از سادگی تقسیم موز با پیچیدگی سس است که با سه شراب دسر کمیاب ایجاد شده است، از این رو نام اصلی آلمانی است: Trockenbeerenausiese. دو مورد به طور خاص برجسته هستند، یعنی یک بندر قدیمی متعلق به دهه 1960 و یک Chateau D'Yquem، که همگی با یک قاشق چای‌خوری عتیقه از سال 1850 لذت می‌برند.

 

 

 

3) شکلات منجمد Haute، نیویورک، 23000 یورو

 

 

ترکیبی از کاکائو کمیاب، شیر، خامه فرم گرفته و تکه‌های ترافل، با افزودن پنج گرم طلای 23 عیار، به این دسر که توسط سرآشپزهای Serendipity 3 در نیویورک ساخته شده است، اجازه می‌دهد پایین‌ترین پله تریبون را کسب کند. و قیمت نامتناسب (23 هزار یورو) هم به دلیل مواد بسیار باکیفیت و هم به دلیل ارائه است: یعنی یک جام طلا که با یک ردیف الماس تزئین شده است، همراه با یک قاشق چایخوری و یک دستبند، هر دو از طلای 18 عیار. و مشتری می تواند به عنوان سوغات به خانه ببرد.

 

 

 

2) Absurdity Sundae، شرکتی، 55235 یورو

پوچی» نمی‌توانست نام مناسب‌تری داشته باشد. همچنین توسط Three Twins Ice Cream ساخته شده است، این فقط یک بستنی ساخته شده با مواد کمیاب نیست، بلکه یک تجربه واقعی سفر است، زیرا هر مشتری یک بلیط درجه یک به تانزانیا دریافت می کند، همراه با اقامت در هتل پنج ستاره و صعود به کوه. کلیمانجارو، جایی که خود بنیانگذار شرکت با استفاده از یخ تازه از کوه، بستنی را در محل تولید خواهد کرد.

 

1) توت فرنگی آرنو، نیواورلئان، 1.23 میلیون یورو

 

 

همه چیز خوب است، اما صرف بیش از یک میلیون یورو برای بستنی یک اغراق کامل است. به قدری که، در این مورد، امتیاز وجود دارد: ظاهراً شبیه یک بستنی وانیلی ساده با چاشنی توت فرنگی، سس شراب، خامه، ادویه جات و نعناع تازه است، اما با نگاهی دقیق تر به ظرف، متوجه حلقه ای با 4.7 قیراط می شوید. الماس صورتی که برای تزئین رویه توت فرنگی استفاده می شود. و البته مشتری می تواند آن را نگه دارد. 

iliyasamadi17
iliyasamadi17

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋