iliyasamadi17

iliyasamadi17

اگر میخوای بستنی فروشی افتتاح کنی این مقاله به دردت میخوره!

افتتاح یک بستنی فروشی یک تصمیم مهم است که شامل تفکر در جنبه های مختلف است: آموزش، سرمایه گذاری اولیه، همکاران و کارکنان لازم، منطقه شهر که در آن فروشگاه افتتاح می شود، انتخاب تامین کنندگان و غیره. رقابت زیادی وجود دارد، برای ظهور کافی نیست که یک بستنی خوب تولید کنیم. چگونه در چالش برنده شویم؟ در اینجا چند نکته وجود دارد.

 

به طور کلی، کسانی که تصمیم به باز کردن یک بستنی فروشی دارند، علاقه به این بخش و میل به انجام کارهای خلاقانه دارند. اما باز کردن یک بستنی فروشی، مانند هر کسب و کار دیگری، مستلزم انجام یک ریسک «کارآفرینانه» است: سرمایه گذاری اولیه می تواند قابل توجه باشد.

 

قبل از تبدیل شدن به یک کارآفرین بستنی، کسب دانش در مورد آماده سازی، ماشین آلات مورد استفاده، مواد تشکیل دهنده، قوانین مرجع و داشتن ایده نسبتاً واضح از بهترین استراتژی های بازاریابی برای اتخاذ ضروری است. در کشور ما مدارس متعددی وجود دارد که دوره های آموزشی و تقویتی را برای سازندگان و متخصصان آینده ژلاتو ارائه می دهند.

 

هنگامی که مطمئن شدید که پیشینه ای قوی از دانش و مهارت به دست آورده اید، توصیه می شود یک طرح تجاری تهیه کنید: سندی که در آن مراحلی را که باید برای افتتاح فروشگاه برداشته شود، برنامه ریزی کنید. سرمایه‌گذاری اقتصادی مورد نیاز از طریق طرح کسب‌وکار مشخص‌تر می‌شود: لازم است هزینه‌های اجاره یا خرید دیوارهای مغازه و ماشین‌آلات، ویترین، مواد و تجهیزات به طور کلی، هزینه نیروی کار و پردازش انجام شده توسط اشخاص ثالث تا هزینه های صنعتی، به عنوان مثال برق. ایجاد یک طرح کسب و کار جامع، که شامل موارد اصلی هزینه می‌شود، هنگام درخواست کمک مالی به بانک خود برای شروع کسب‌وکار جدیدتان نیز مفید است.

 

چه نوع بستنی فروشی را قصد افتتاح دارید؟

 بازار ژلاتوی صنایع دستی بسیار رقابتی است و برای ظهور، علاوه بر محصولی با کیفیت خوب، توصیه می‌شود که نوآوری، شگفت‌زده و تنوع در محصولات ارائه شود. در نظر گرفتن امکان ترکیب بستنی با سایر محصولات شیرینی پزی یا باز کردن بار در فروشگاه مفید است. حتی اگر بستنی به طور فزاینده ای در تمام فصول سال مصرف شود، تنوع این بستنی امکان اطمینان از فروش را بدون تاثیر فصلی فراهم می کند. اگر فرصتی برای گسترش کسب و کار خود ندارید، می توانید با یک کارآفرین دیگر به نیروها بپیوندید و شراکتی را شروع کنید.

 

یکی از مهم ترین تصمیمات این است که فروشگاه را کجا باز کنیم. برای اینکه از انتخاب خود پشیمان نشوید، انجام فعالیت های "ژئومارکتینگ" توصیه می شود. اول از همه، باید مطمئن شوید که هیچ بستنی فروشی دیگری در مجاورت آن وجود ندارد، سپس باید منطقه را ارزیابی کنید: خیابان های عابر پیاده یا "خیابان های خرید" به مشتریان اجازه می دهد تا از مقابل نقطه فروش عبور کنند. . اگر تمایل به افتتاح یک بستنی فروشی است که در آن از مشتریان با میز و صندلی پذیرایی کنید، بنابراین فروش نه تنها برای تحویل گرفتن، نزدیک بودن به پارکینگ یک مزیت است. یک بستنی فروشی در مرکز شهر می تواند به شما امکان فروش با قیمت های بالاتر را بدهد، در حالی که یک فروشگاه در حومه شهر باید قیمت ها را با درآمد ساکنان منطقه تنظیم کند، احتمالاً کمتر.

 

پس از تعیین منطقه و نوع بستنی فروشی که قصد افتتاح آن را دارید، باید در مورد ماشین آلات برای خرید مطالعه کنید. ایران عزیز ما  در تولید "دستگاه های بستنی سازی" با صادرات در سراسر جهان از اولویت برخوردار است. مطمئناً آنها به ویترین برای نگهداری و نمایش بستنی، پاستوریزه و فریزر دسته ای برای تولید، میز کار، کفگیر و سینی نیاز خواهند داشت، پس می توانی به راحتی فریزر ایستاده و یا هر نو ابزار و ماشین آلات مورد نیاز خودتُ از کشور خودت تهیه کنی.

 

انتخاب مواد تشکیل دهنده نیز سزاوار توجه است که اگر می خواهید محصول خوبی به دست آورید ضروری است: هم مواد تازه و هم مواد ترکیبی باید با نهایت دقت خریداری شوند. در حال حاضر بازار محصولات ساخته شده توسط شرکت های تخصصی را با بالاترین کیفیت و برای همه نیازها ارائه می دهد، به همین دلیل است که ترکیبات ترکیبی از موفقیت بیشتری برخوردار هستند. آنها که برای پاسخگویی به برخی نیازهای عملی مانند نگهداری مواد اولیه به بهترین شکل ممکن، کاهش زمان آماده سازی، داشتن ضمانت های بهداشتی و بهره برداری از عملکرد آنها به عنوان چسب به دنیا آمده اند، امروزه توسط بسیاری از سازندگان ژلاتو مورد استفاده قرار می گیرند.

 

آخرین توصیه توسعه و حفظ روابط با متخصصان این بخش است. حضور در انجمن ها، مدارس و همکاران آینده به شما این امکان را می دهد که دانش منحصر به فردی کسب کنید و تجربه افراد دیگری را که برنده "چالش" بازار صنایع دستی شده اند، ارزشمند کنید.

 

 

iliyasamadi17
iliyasamadi17

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋