ilgar.eng

ilgar.eng

بهترین مارک بستنی ساز

دستگاه بستنی‌ساز صنعتی و خانگی، مشخصات فنی + قیمت و تصاویر

دستگاه بستنی‌ساز یکی از پر فروش‌ترین و به دنبال آن از پول‌ساز‌ترین دستگاه‌های صنعتی می‌باشد که در فروشگاه‌های لبنیاتی، بستنی‌فروشی، کافی‌شاپ‌ها و اماکن عمومی به‌کارگرفته می‌شود. و صنایع برودتی اورست یکی از عرضه‌کنندگان این دستگاه با برند‌های ایرانی و خارجی می‌باشد. در این مطلب انواع دستگاه‌های بستنی‌ساز را معرفی کرده و ویژگی‌ها و مشخصات فنی هر یک را بررسی خواهیم کرد. در انتهای مطلب نیز به برخی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید دستگاه بستنی‌ساز باید به آن‌ها توجه شود، اشاره خواهیم کرد تا خریداران، اطلاعات لازم را قبل از انتخاب و تهیه‌ی این دستگاه به دست آورند.

برای مشاهده محصولات لیست انواع دستگاه بستنی‌ساز کلیک کنید.

بستنی ساز ژلماتیک ایتالیایی

دستگاه بستنی‌ساز صنعتی

با بکارگیری دستگاه بستنی‌ساز قادر هستید تا بستنی‌های مختلفی از جمله بستنی قیفی، بستنی سنتی، بستنی ژلاتو، بستنی رولی و… در رنگ‌ها و طعم‌های مختلف ترش، شیرین، ملس و با انواع میوه‌ها تولید کنید، و از آن لذت ببرید.

برای اطمینان خاطر از تازگی و هم‌چنین سلامت و کیفیت بالای بستنی، می‌توانید به دستگاه بستنی‌ساز اعتماد کنید زیرا از نظر کیفیت با بستنی‌های تولیدشده در کارخانجات رقابت می‌کنند. به دلیل این‌که مواد اولیه بستنی توسط شما در همان لحظه در داخل دستگاه قرار می‌گیرد و در نهایت بستنی تولیدشده با رنگ و طعمی طبیعی را در اختیار خواهید داشت. در صورتی‌که بستنی تولیدشده در کارخانجات و با رنگ و اسانس تولید می‌گردند.

عملکرد دستگاه بستنی‌ساز 

دستگاه بستنی‌ساز باید به طور هم‌زمان مراحل کره‌گیری و سرمایش ترکیب بستنی را انجام دهد. تا به این ترتیب هوادهی مناسب صورت گیرد و کریستال‌های یخ را در اندازه‌های بسیار کوچک نگه دارد. کره‌گیری در دستگاه به این معناست که اگر میزان کره موجود در این بستنی‌ها بیشتر از محدود ۳-۶ درصد باشد، عمل تفکیکی که داخل دستگاه رخ می‌دهد، این میزان اضافی کره را از بین می‌برد. خوبی این دستگاه‌ها این است که می‌توان بستنی را بلافاصله پس از آماده‌شدن، مصرف کرد. در این دستگاه‌ها ترکیباتی که حاوی موادی با نقطه انجماد بالاتر می‌باشند، اغلب بیشتر سرما داده می‌شوند تا قوام و سفت‌بودن خود را حفظ کنند.

انواع دستگاه بستنی‌ساز 

این دستگاه‌ها با توجه به طیف گستره‌ای که دارند از جهات متفاوتی قابل دسته‌بندی هستند. این دستگاه از نظر ظاهری به دو دسته دستگاه بستنی‌ساز رومیزی و دستگاه بستنی‌ساز ایستاده تقیسم می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید با توجه به فضای فروشگاه خود از نوع رومیزی و یا ایستاده آن استفاده کنید.
از نظر برق مصرفی نیز به دو دسته دستگاه بستنی‌ساز تک‌فاز و سه‌فاز قابل دسته‌بندی هستند که با توجه به نیاز مشتریان خریداری می‌شوند.
یکی از مهم‌ترین نوع دسته‌بندی در این دستگاه‌ها دسته‌بندی از نظر نوع بستنی تولیدشده می‌باشد که به‌صورت زیر می‌باشد:

  • دستگاه بستنی‌ساز قیفی

  • دستگاه بستنی‌ساز رولی 

  • دستگاه بستنی بارسفت‌کن

  • دستگاه بستنی‌ساز ژلاتو

برخی از ویژگی‌های دستگاه بارسفت‌کن

  • قدرت کمپرسور حدود ۱/۵ اسب بخار
  • قدرت موتور همزن حدود ۳ اسب بخار
  • بدنه‌ی مقاوم از جنس استنلس استیل ضدزنگ و قابل شست‌وشو
  • قابلیت تولید انواع بستنی میوه‌ای و سنتی
  • امکان افزودن انواع مغز، شکلات، شربت و سایر طعم‌دهنده‌ها در انتهای فرآیند تولید
  • نمایش دمای محیط، دمای بستنی، خطاها و مشکلات دستگاه
  • دارای چهار حالت پیش‌فرض به منظور تهیه‌ی انواع مختلف بستنی
  • پاروی همزن مقاوم و ضدزنگ
  • قابل تهیه در ابعاد مختلف به شکل ایستاده یا رومیزی
  • بهترین دستگاه به عنوان بستنی‌ساز ایتالیایی به‌صورت اسکوپی

معرفی برترین برند دستگاه بستنی‌ساز صنعتی 

دستگاه-بستنی-ساز-ایرانی
دستگاه‌های بستنی‌ساز در انواع متفاوتی تولید می‌گردند و رقابت تنگاتنگی در بین تولیدکنندگان آن شکل گرفته است نمونه این رقابت را می‌توان در بین برند شمس و نیک‌نام نشان داد.

همان‌طور که می‌دانید دستگاه بستنی‌ساز قیفی نیک‌نام معروفترین دستگاه موجود در بازار ایران با پیشینه‌ی ۲۰ ساله در زمینه‌ی تولید تجهیزات برودتی یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده‌ی دستگاه بستنی‌ساز قیفی می‌باشد. این برند مدل‌های متفاوتی از این دستگاه‌ها را تولید و عرضه می‌کند که بدین صورت می‌باشد.

معرفی برخی از فروشندگان دستگاه بستنی ساز ایرانی و خارجی:

صنایی برودتی سیلور

صنایع کافی شاپی کلدسنتر

منبع:خبر گزاری سروش

 
ilgar.eng
ilgar.eng

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋