iBath

iBath

10 فروشگاه برتر اینترنتی ایران

1. دیجی کالا

    

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران از دید عموم وب سایت دیجی کالا است که تقریبا در همه موارد مطرح شده در بالا تا حد ممکن خوب کار کرده است. دیجی کالا نزدیک به 10 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در ابتدای کار مانند همه فروشگاه های اینترنتی بسیار ساده و با محصولاتی با تنوع پایین فعالیت خود را آغاز کرد.

2. روژا

فروشگاه روژا

فروشگاه اینترنتی روژا به عنوان یکی از سایت های تخصصی فروش محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر لوکس شناخته می‌شود. از سال 1373 و اولین حضور برند روژا در بازار تخصصی ارائه محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر تا به امروز که وب سایت روژا به صورت دایمی و 24 ساعته برای خرید در دسترس علاقمندان و خریداران قرار دارد، بیش از 25 سال میگذرد. 

3. اتما

فروشگاه اتما

فروشگاه اتما را می توان جز اولین فروشگاه‌های اینترنتی ایران دانست که از سال 1391 تحت نظر اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان فعالیت خود را آغاز کرده است. در کنار خرید حضوری شما می‎توانید از شرایط بسیار عالی خرید اقساطی نیز بهره مند شوید. افرادی که میتوانند از این فروشگاه خرید اقساطی (تا سقف 36 ماه) داشته باشند شامل: فرهنگیان، کارمندان دولت حقوق بگیر از بانک ملی ، تجارت ، صادرات و سایر حقوق بگیران که دارای دسته چک صیادی معتبر  هستند و همچنین عموم مردم میتوانند از سایت خرید نقدی انجام دهند.

4.دایان شاپ

دایان شاپ، از جمله آنلاین شاپ های فعال در زمینه فروش کالاهای روزمره است که می تواند گزینه ای مناسب برای خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری و لوازم دیجیتال باشد. 

5. آی بس

آی بس به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه محصولات و تجهیزات خانه و آشپزخانه مانند توالت فرنگی و... اختصاص داده است.

iBath
iBath

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋