hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

چاپ کاتالوگ حرفه ای با چاپ ارزان

 

 

 

امروزه صنعت چاپ در حوزه تبلیغات محصول بسیار موثر می باشد. شما نیز میتوانید با استفاده از خدمات چاپ ارزان محصول خود را به بهترین نحوه ممکن تبلیغ کند. در صنعت چاپ این اجازه را همه با هر میزان سرمایه ای که در دست دارند داده است تا تبلیغات خود را با چاپ کاتالوگ حرفه ای و چاپ مجله و سایر روش ها را برای انواع محصولات یا خدمات خود را انجام دهد.

یکی از پرکاربرد ترین نوع تبلیغات می توان اشاره کرد به چاپ کاتالوگ حرفه ای، چاپ کاتالوگ حرفه ای از جمله تبلیغاتی بوده است که مشتری محصولات یا خدمات شما آن را می تواند همراه خود داشته بعدا آن را مطالعه و تصمیم خود را برای خرید بگیرد.

چاپ کاتالوگ حرفه ای

چاپ کاتالوگ به دفترچه ای گفته می شود که در آن عکس محصولات یا خدمات شما را به تصویر کشیده و توضیحات مربوطه در آن درج می شود. کاتالوگ ها در ابعاد مختلف چاپ شده و این ابعاد بستگی به نوع کسب و کار شما نیز دارد. برای چاپ کاتالوگ حرفه ای شما بایستی به یک مرکز چاپ حرفه ای اندیشه برتر مراجعه کنید.

فواید چاپ کاتالوگ حرفه ای

 چاپ ارزان کاتالوگ یک رابط بسیار خوب بین تولیدکننده یا ارائه دهنده خدمات با مشتری می باشد. این رابط تاثیر بسیار خوبی در فروش و بازاریابی کسب و کار شما دارد. به تصویر کشیدن عکس محصولات یا خدمات موجب شده است تا مشتری با مشاهده آن تصمیم راحت تری را بگیرد. درج توضیحات مربوطه نیز به این امر نیز بسیار کمک کننده می باشد.

انواع چاپ کاتالوگ حرفه ای

چاپ کاتالوگ نیز مانند سایر محصولات تبلیغات چاپی نیز دارای اندازه و مدل های متفاوتی دارد. چاپ ارزان کاتالوگ نیز طبق استاندارد های مشخصی چاپ می شود. برای انجام دادن چاپ ارزان کاتالوگ بایستی نگاه ویژه ای به کسب و کار خود کرده و با توجه به مقدار و تعداد محصولات خود ابعاد آن را تعیین کنید.

ابعاد استاندارد چاپ کاتالوگ حرفه ای در دو سایز A4 و A5 بوده و در سه حالت عمودی، افقی، مربعی برای شما طراحی و چاپ خواهد شد. شایان ذکر است که مدل های متفاوت تری نیز موجود می باشد برای چاپ کاتالوگ حرفه ای اما برای مصرف بیشتر کاغذ نیز مقدار هزینه بیشتری را به همراه خود دارد.

کاتالوگ لت دار: این مدل از کاتالوگ ها اغلب اوقات در نمایشگاه ها رویت شده است. این نوع مدل ورق ها به هم متصل بوده و هر ورق به عنوان یک لت گفته می شود.

کاتالوگ سیمی:  کاتالوگ های سیمی برای کاتالوگ های بالای 15 صفحه به کار میروند؛ زیرا زیاد بودن حجم کاغذها بهتر است از کاتالوگ سیمی استفاده کنید.

کلام آخر

استفاده از صنایع چاپ برای محصولات امروزه یکی از پرکاربرد ترین ها محسوب می شود. خیلی از افراد به دلیل بالا بودن هزینه های موجود در چاپ این فعالیت را انجام نخواهند داد. ما در بزرگترین چاپخانه ایران با ارائه خدمات از قبیل چاپ ارزان به شما این نوید را داده ایم تا بتوانید از انواع خدمات چاپی مانند چاپ کاتالوگ حرفه ای نیز بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اندیشه برتر نیز مراجعه کرده و از مشاوران ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

 

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋