hooshio2020

hooshio2020

امنیت سایبری و هوش مصنوعی

گزارش اطلاعاتی مورد انتظار در مورد امنیت سایبری که روز جمعه به کنگره ارسال شد ، هیچ مدرکی در مورد زندگی بیگانگان پیدا نکرد و نمی تواند 144 گزارش دولت از UF0 را که عمدتا از پرسنل نظامی از سال 2004 تا 2021 است ، توضیح دهد ، و آنها را "تا حد زیادی بی نتیجه" می نامد.

گزارش توسط گروه ویژه پدیده های هوایی ناشناس به کمیته های کنگره گفته است که مقدار محدود گزارش با کیفیت بالا در مورد پدیده های هوایی ناشناخته (UAP) "توانایی ما را برای نتیجه گیری قاطع در مورد ماهیت UAP مانع می کند." این گزارش توسط دفتر مدیر اطلاعات ملی صادر شده است.

نسخه 9 صفحه ای طبقه بندی نشده گزارش افزود: "احتمالاً انواع مختلفی از UAP وجود دارد که براساس دامنه ظاهر و رفتارهای توصیف شده در گزارش موجود ، نیاز به توضیحات مختلف دارند."

با این حال ، این گزارش گفت UAP "به وضوح ایمنی پرواز را ایجاد می کند و ممکن است امنیت ملی ایالات متحده را به چالش بکشد. "

از 144 گزارش بررسی شده ، 80 مورد شامل مشاهدات با چندین حسگر بود که شامل رادار ، مادون قرمز ، الکترواپتیک ، جستجوگران اسلحه و مشاهده بصری بود. هیچ گزارشی شامل هیچ عکس یا ویدیویی نبود.

در این گزارش آمده است که UAP مختلف "احتمالاً فاقد یک توضیح واحد است" ، اما آنها را در پنج دسته قرار می دهد: شلوغی موجود در هوا ، پدیده های جوی طبیعی ، برنامه های توسعه دولت یا صنعت ایالات متحده ، سیستم های دشمن خارجی و گروه "دیگر".

در این گزارش استفاده از هوش مصنوعی و نرم افزار یادگیری ماشین برای "خوشه بندی و شناسایی شباهت ها و الگوهای موجود در ویژگی های نقاط داده" قبلاً جمع آوری شده و همچنین داده های آینده فراخوانده شده است.

پیشنهاد می شود برای ارزیابی گزارش های آینده UAP از بالن های با ارتفاع زیاد و سایر روش ها استفاده کنید. همچنین گروه ویژه ای که گزارش را ایجاد کرده است به دنبال راه های جدید برای افزایش جمع آوری مناطق خوشه ای UAP در صورت عدم حضور نیروهای نظامی است.

سناتور آمریکایی مارک وارنر ، دی ویرجینیا ، رئیس کمیته اطلاعاتی سنا ، گفت که به نظر می رسد فراوانی حوادث UAP در حال افزایش است ، و افزود ، "ایالات متحده باید قادر به درک و کاهش تهدیدات خلبانان ما باشد ، از هواپیماهای بدون سرنشین یا بالون های هواشناسی یا قابلیت های اطلاعاتی دشمن. " وی گزارش اطلاعات را "نه چندان نتیجه ای" خواند ، اما گفت "این آغاز تلاش ها برای فهم و روشن ساختن علت ایجاد این خطرات برای حمل و نقل هوایی در بسیاری از مناطق کشور و جهان است."

سناتور آمریکایی مارکو روبیو ، فلوریدا ، این گزارش را "اولین قدم مهم در فهرست این حوادث خواند ، اما این فقط یک قدم اول است." وزارت دفاع و جامعه اطلاعاتی "قبل از اینکه ما بفهمیم ، کارهای زیادی برای انجام دارند آیا این تهدیدات هوایی یک نگرانی جدی درباره امنیت ملی به وجود می آورد یا خیر. "وی افزود: وی نایب رئیس کمیته اطلاعات سنا است.

hooshio2020
hooshio2020

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋