hooshio2020

hooshio2020

به دنیای شگفت‌انگیز رمزارزها خوش آمدید


آیا سرمایه گذاری رمزارز شده هوشمند است؟ این سوالی است که بحث های داغی را از مکاتب مختلف فکری برمی انگیزد. یک طرف معتقد است که سرمایه گذاری در رمزنگاری یک ایده هوشمندانه است در حالی که بخش دیگری از سرمایه گذاران فکر می کنند که رمزنگاری ها صرفاً یک حدس و گمان هستند و یک شکل واقعی از سرمایه گذاری نیستند ، زیرا کسی مجبور است ارز رمزنگاری شده را با قیمت بالاتری بخرد تا سود شما را بدست آورد. گاهی اوقات در حوزه سرمایه گذاری از این نظریه "احمق بزرگتر" یاد می شود. به گفته این گروه از افراد ، یک سرمایه گذاری خوب باعث ایجاد جریان نقدی از محصولات و خدمات واقعی می شود که دارای ارزش پایدار و به تدریج در حال افزایش هستند.

سرمایه گذاران سنتی معتقدند که رمزنگاری ها به ثبات ، نوسانات کمتر و تضمین ایمنی نیاز دارند. این گروه فکر می کنند بخاطر نوسانات شدید قیمت ، خرید ارز رمزنگاری شده ایمن نیست. یک ارز باید به خوبی قابل پیش بینی باشد تا فروشندگان بتوانند کالاهای خود را عادلانه قیمت گذاری کنند. از طرف دیگر ، مروجین رمزنگاری همچنان آن را راهی سریع برای کسب درآمد زیاد می دانند. برخی از آنها رمزنگاری را به عنوان نوعی سرمایه گذاری طولانی مدت درست مثل اوراق قرضه املاک و مستغلات خریداری می کنند. تفاوت در این است که گرچه اوراق قرضه ضمانت و بازده کمتری دارند ، اما رمزنگاری ها ممکن است به راحتی پول شما را در مدت زمان کوتاهی بیش از 500 درصد رشد دهند ، یا اینکه می توانید همه آن را از دست دهید.

چرا ارزهای رمزپایه بسیار محبوب هستند؟
دلایل زیادی وجود دارد که ارزهای رمزپایه را به طرفداران خود جذب می کند. در زیر برخی از قوی ترین دلایل ذکر شده است.

 آینده– ارزهای رمزپایه به عنوان آینده دیده می شوند. مروجان رمزنگاری هایی مانند بیت کوین و اتریوم معتقدند که روزی جایگزین پول خواهند شد. چنین افرادی قبل از اینکه ارزش بیشتری پیدا کنند ، برای خرید رمزنگاری کافی مسابقه می دهند.

 بدون واسطه - این واقعیت که رمزنگاری ها نیاز به واسطه ها را در معاملات از بین می برند ، دلیل محبوب دیگر رشد آنها است. اعتقاد بر این است که بانک های مرکزی انجام معاملات را گران می کنند و با گذشت زمان ارزش پول را از طریق تورم کاهش می دهند.

 معاملات امن - فناوری بلاکچین که پشت ارزهای رمزنگاری شده است ، یک سیستم ضبط غیر متمرکز ایجاد می کند که معاملات را نسبت به روش های معمول پرداخت امن تر می کند.

 جابجایی آسان پول - برخی از دلالان رمزنگاری را محبوب کرده اند ، زیرا آنها آن را راهی بهتر برای معامله می دانند ، به ویژه هنگامی که صحبت از جابجایی مبالغ هنگفتی باشد.
بیت کوین وقتی برای اولین بار در سال 2009 رونمایی شد چیزی غیر از یک پدیده فانتزی نبود. آینده پژوهان و تکنسین ها سعی کردند با پیش بینی های جالب توجه مردم را جلب کنند اما توجه زیادی از دنیای سرمایه گذاری جلب نمی کند. به نظر نمی رسید که کل ایده داشتن جهانی با رمزنگاری جمع شود. بسیاری از پتانسیلی که رمزنگاری حمل می کرد نمی دانستند و در واقع حتی به برخی افراد بیت کوین به صورت رایگان پیشنهاد شد و آنها آن را رد کردند. امروز ، بیت کوین یکی از برجسته ترین رمزنگاری های جهان است که زندگی بسیاری از سرمایه گذاران هوشمند را چرخانده است. معمولاً همان چیزی است که می توانید از علف به فضل فراخوانی کنید.

صدها ارز رمزپایه دیگر ظهور کرده و از بین رفته اند ، در حالی که برخی مانند بیت کوین و اتریوم همچنان طعم زمان را تحمل می کنند. سرمایه گذاران و دلالان به رمزنگاری ها به عنوان روشی هوشمندانه برای سرمایه گذاری و رشد ثروت خود نگاه کرده اند. Cryptos همچنین به عنوان یک ارز جهانی جایگزین ارائه می شود که ممکن است به زودی جای ارزهای معتبر مانند یورو و دلار آمریکا را بگیرد. آیا از خود پرسیده اید که بهترین روش خرید ارز رمزپایه چیست؟ این مقاله شما را در مورد رمزنگاری ها و نحوه خرید آنها روشن می کند. کاملاً محتمل است که ارزهای رمزنگاری شده همچنان به سمت آسمان حرکت کنند و فقط کسانی که زود پریده باشند یک کشتار خوب انجام می دهند. بنابراین راحت باشید و از این مقاله خرید ارز رمزنگاری شده را بیاموزید. به دنیای شگفت انگیز ارزهای رمزپایه خوش آمدید.

hooshio2020
hooshio2020

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋