hoobasabt.seo

hoobasabt.seo

ثبت شرکت و برند در دبی 2022

ثبت برند و ثبت شرکت در دبی یکی از بزرگترین مشکلات افرادی است که می خواهند در کشور امارات این کار را انجام دهند. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی قوانینريال مقررات و مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت و ثبت برند در دبی بپردازیم.

 

چه برندهایی را می توان در دبی ثبت کرد؟

معافیت های مالیاتی در امارات، امکان ثبت برند در دبی را برای بسیاری از تاجران فراهم کرده است. سرمایه گذاران خارجی زیادی برای ثبت برند و شرکت در این منطقه جغرافیایی جذب می شوند. امکاناتی که این کشور ارائه می دهد در نوع خود بی نظیر است. اگر می خواهید برند خود را در دبی ثبت کنید، باید مراحلی را برای این کار طی کنید. این مراحل باید به درستی و با برنامه ریزی دقیق انجام شود.

شرکت های خارجی و داخلی می توانند شرکت خود را در شهر زیبا و مدرن دبی ثبت کنند. اما باید توجه داشته باشید که برای این منظور برنامه ریزی زیادی لازم است. پس این کار را به متخصص بسپارید. شرکت بین المللی هوباثبت با تجربه طولانی در زمینه ثبت برند در دبی و متخصصین این کار را به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان برای شما انجام خواهند داد.

مقررات زیادی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی وجود دارد. شرکت های مختلف در دبی می توانند برند خود را ثبت کنند. شرکت های ثبت شده در دبی عبارتند از: شرکت با مسئولیت محدود، شرکت مشاور و ثبت شرکت از طریق نمایندگی.

ثبت شرکت در دبی

امارات در دهه گذشته؛ فعالیت های تجاری بزرگی را آغاز و به اتمام رسانده و رشد اقتصادی خود را بیش از پیش شتاب داده است. وجود قوانین ساده در بخش های مالی، اداری و گمرکی هر تاجر و تاجری را به تجارت با این کشور ترغیب کرده است.

در ثبت شرکت در دبی، مالیات بر درآمد 0 درصد، مالیات بر ارزش افزوده تنها 5 درصد و امکان مالکیت 100 درصدی شرکت های بدون حامی اماراتی (در مناطق آزاد امارات) در سال های اخیر یکی از وسوسه های تجار و تولیدکنندگان ما برای ثبت شرکت در منطقه بوده است.

در واقع وجود معافیت های مالیاتی و همچنین انجام سریع و آسان تجارت و بازرگانی بدون قوانین دست و پاگیر باعث شده است که امروزه اکثر برندهای معتبر، نمایندگی و یا حتی شعبه ای از کارخانه خود را در این کشور تاسیس کنند. و به خصوص شهر دبی که قلب تپنده تجارت آسیایی نامیده شده است و بسیار مناسب برای ثبت شرکت در دبی است. در سال گذشته نه تنها تجار برای سرمایه گذاری، بلکه مردم عادی نیز تمایل زیادی برای ماندن یا یافتن کار در این کشور به خصوص در دبی پیدا کرده اند.

 

هزینه ثبت شرکت در دبی

هزینه ثبت شرکت در دبی و ثبت برند در دبی بستگی به نوع شرکتی دارد که قصد ثبت آن را دارید، اما بد نیست در همان ابتدا بدانید که 99 درصد از مردم ایران کسب و کار خود را با ثبت شرکت LLC با مجوز تجاری شروع می کنند؛ که حدود 35 هزار درهم قیمت دارد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت و ثبت برند در دبی

در پایان قصد داریم به معرفی مدارکی بپردازیم که لازم است آنها را در زمان ثبت برند در دبی و ثبت شرکت در دبی همراه داشته باشیم.

  • کلیه متقاضیان ثبت برند در دبی باید مدارکی دال بر حق تقدم در ثبت برند ارائه دهند.
  •  کلیه متقاضیان ثبت برند در دبی باید نمونه علامت تجاری یا برند را ارائه دهید
  • کلیه متقاضیان ثبت برند در دبی باید یک کپی از مجوز کسب و کار در امارات را ارائه دهید
  • کلیه متقاضیان ثبت شرکت در دبی باید ارائه وکالتنامه وکلای مالکیت معنوی و ثبت برند امارات
  • کلیه متقاضیان ثبت شرکت در دبی باید افراد و سرمایه گذاران خارجی موظف به ارائه یک کپی از گذرنامه متقاضی با مشخصات هویتی هستند.
  • کلیه متقاضیان ثبت شرکت در دبی باید بسته به شرایط و قوانین ممکن است مدارک دیگری نیز درخواست شود.
hoobasabt.seo
hoobasabt.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋