hoobasabt.seo

hoobasabt.seo

هزینه دریافت کد اقتصادی در سال 1401

 

دریافت کد اقتصادی مهمترین کار پس از ثبت شرکت است. عدم دریافت کد اقتصادی جرایمی را از طرف اداره مالیات برای شما به همراه خواهد داشت. به همین خاطر است که شما نباید دریافت این کد را نادیده بگیرید. اما شاید شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که درباره هزینه دریافت کد اقتصادی اطلاعات زیادی ندارند. ما در این مقاله تمام نکاتی که شما باید درباره هزینه دریافت کردن کد اقتصادی بدانید را می‌گوییم.

هزینه دریافت کد اقتصادی

به گفته شرکت هوبا ثبت، پس از آن که شرکت خود را در اداره ثبت به ثبت رساندید؛ شما تنها 60 روز فرصت دارید تا نسبت به دریافت کد اقتصادی اقدام کنید. از این کد برای شناختن اشخاص و شرکت ها در اداره مالیات استفاده می‌شود. هزینه دریافت کد اقتصادی موضوعی است که ممکن است برای هر شخصی سوال باشد که ما پاسخ آن را به شما می‌دهیم.

اگر شما در شهر تهران باشید و بخواهید این کد را دریافت کنید؛ هزینه آن برای شما حدودا 800 هزار تومان است. این هزینه در حومه تهران چیزی حدود یک میلیون و دویست هزار تومان است. البته باید بدانید که این هزینه بدون در نظر گرفتن تعرفه شرکت ثبتی می‌باشد.

اگر می‌خواهید کد اقتصادی خود را دریافت کنید و هزینه دریافت کد اقتصادی برای شما بسیار مهم است؛ هوبا ثبت می‌تواند این کار را با بهترین قیمت برای شما انجام دهد. جهت دریافت مشاوره با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

hoobasabt.seo
hoobasabt.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋