hoobasabt.seo

hoobasabt.seo

ثبت برند

 

ثبت برند یکی از کارهایی است که هر شخصی باید برای کسب و کار خود انجام دهد. با این کار شما می‌توانید از مزایای بسیار زیادی بهره مند شوید. اما آیا چیزی در مورد مراحل ثبت برند می‌دانید؟ آیا می‌دانید هزینه ثبت برند در ایران چقدر است؟ در این مقاله به شما درباره هزینه و مراحل ثبت برند می‌گوییم و شرکت هوبا ثبت را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

 

ثبت برند

هر شخصی که دارای کسب و کاری است باید برند خود را ثبت کند. بدون ثبت برند شما نمی‌توانید ادعای مالکیتی روی نام برند خود داشته باشید. اگر شما برند خود را ثبت نکنید در حقیقت به دیگران اجازه داده‌اید تا از نام برند شما سواستفاده کنند. ثبت برند دارای فرآیند تقریبا پیچیده ای است و افراد زیادی در مسیر ثبت کردن برند خود گاهی خسته می‌شوند و به همین خاطر از این کار منصرف می‌شوند.

عده ی دیگری از افراد هستند که این مسیر را تا به انتها می‌روند اما نتیجه ای نمی‌گیرند و فقط پول و زمان خود را هدر داده‌اند. بهترین روش برای ثبت برند استفاده از خدمات شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند. اما باید در نظر داشته باشید که اگر شرکت معتبری را انتخاب نکنید ممکن است از نتیجه کار رضایت کافی را نداشته باشید. هوبا ثبت یکی از شرکت های بسیار معتبر در این زمینه است که به صورت حرفه ای می‌تواند برند شما را ثبت کند.

مزایای ثبت برند

شاید برای شما هم سوال باشد که با ثبت برند خود چه مزایایی شامل حال شما می‌شود. در پاسخ باید به شما بگوییم که مهمترین مزایایی که با ثبت کردن برند شما از آنها بهره مند می‌شوید به شرح زیر می‌باشد:

·        زمانی که شما برند خود را ثبت می‌کنید؛ درواقع شما مالک حقیقی آن نام هستید و افراد دیگر به هیچ وجه حق استفاده از نام برند شما را ندارند. اگر کسی از نام برند شما استفاده کند؛ شما از لحاظ قانون می‌توانید از آن شخص شکایت کنید.

·        ثبت برند باعث افزایش اعتبار برند شما می‌شود. مردم و شرکت ها به برندهای ثبت شده بیشتر اعتماد می‌کنند. اگر شما بخواهید با یک شرکت خارجی وارد همکاری شوید؛ اگر برند شما ثبت نشده باشد آن شرکت خارجی از این کار امتناع می‌کند.

·        یکی دیگر از مزایای ثبت برند این است که شما می‌توانید از بسیاری از امتیازهای دولتی مانند دریافت وام و غیره استفاده کنید. همچنین می‌توانید در مناقصه ها و مزایده ها شرکت کنید.

 

هزینه ثبت برند چقدر است؟

اگر شما تصمیم داشته باشید که خودتان برند خود را ثبت کنید و این کار را به وکیل و یا شرکت ثبتی واگذار نکنید؛ باید بدانید که هزینه آن برای شما چیزی حدود 900 هزار تومان است. اما از آنجایی که ثبت برند مراحل پیچیده ای دارد؛ پیشنهاد می‌شود اگر تجربه ای در این زمینه ندارید؛ این کار را به شرکت های ثبتی واگذار کنید. با این کار شما هم در صرف وقت خود صرفه جویی می‌کنید؛ هم خیالتان از بابت نتیجه کار راحت است.

ثبت برند در بهترین حالت 70 روز طول می‌کشد. اما در حالت عادی باید بدانید که 10 الی 30 روز برای بررسی پرونده، 30 روز برای تقاضا در روزنامه رسمی و 60 روز برای دریافت گواهی برند زمان نیاز است.

هوبا ثبت

اگر به دنبال یک شرکت حرفه ای و معتبر برای کارهای ثبتی خود هستید؛ هوبا ثبت بهترین انتخاب برای شماست. هوبا ثبت با بهترین نیروهای متخصص می‌تواند در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را برای شما بگیرد. کافیست با مشاوران هوبا ثبت تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، از کارشناسان ما بخواهید تا نسبت به ثبت برند شما اقدام کنند.

hoobasabt.seo
hoobasabt.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋