Home Zino

Home Zino

چه یخچالی بخرم ؟

آیا قصد خرید وسایل جهیزیه یا یخچالی نو دارید و نمی‌دانید بهترین یخچال چه مدل و مارک یخچالی است؟ حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا سرتون کلاه نره!

 

چه یخچال فریزری خوب است ؟

قبل از هر چیز در خرید یخچال فریزر خوب، باید به ظرفیت و تعداد افراد و نیاز خانواده دقت کنیم. انواع برند یخچال ایرانی و خارجی در انواع ظرفیت در بازار موجود است،که باید مطابق بودجه، نیاز، قابلیت‌ها و کیفیت به خرید آن بپردازید. قبل از هر چیز باید در مورد مدل انواع یخچال مطابق نیاز خود، تصمیم بگیریم.

  1. بالا فریزر پایین یخچال، مناسب خانوار کم جمعیت است و فضای فریزر بسیار کمی برای ذخیره گوشت و سبزیجات دارد. گرچه این مدل بسیار قیمت مناسب و کم مصرف‌اند، اما ظرفیت کمی دارند.
  2. یخچال بالا فریزر پایین یخچال معمولا دارای فضای ذخیره‌سازی بیشتری هم در یخچال و هم در فریزر است. اما کمی مصرف برق بیشتری به نسبت مدل بالا فریزر و پایین یخچال  دارند. این دو مدل مناسب خانواده‌های 2-3 هستند.
  3. یخچال تک ظرفیت بسیار کمتری بنسبت سایر یخچال‌ها دارد و بیشتر مناسب ادارات و شرکت‌هاست.
  4. یخچال ساید بای ساید در انواع ظرفیت و قابلیت با رده انرژی +A یا کم مصرف  موجود است. این مدل یخچال علاوه‌بر ظاهر شیک، فضای بسیار بزرگی هم برای یخچال و هم فریزر بصورت یکجا و به هم چسبیده دارد. اغلب برای خانواده تا 9 نفر هم جوابگو هست. یخچال ساید بیشتر در مارکهای خارجی یافت می‌شود.
  5. یخچال دوقلو همانند یخچال‌های ساید فضای ذخیره‌سازی داخلی زیادی در اختیار دارند. اما بنسبت یخچال ساید به فضای بیشتری در آشپزخانه نیاز دارند. یخچال دو قلو بیشتر در برندهای ایرانی پرطرفدار است.

یخچال کدوم مارک بهتره

انواع برند یخچال با کیفیت ایرانی و خارجی در بازار موجود است که، هر برند دارای تنوع در ظرفیت، قابلیت، مدل و... است. اما انتخاب بهترین مارک به این آسانی‌ها هم نیست. یخچال‌های ال جی، سامسونگ، بوش، هیمالیا، اسنوا، امرسان و... انواع مارک‌های یخچال هستند که در ادامه به معرفی بهترین‌های آن‌ها خواهیم پرداخت.

ال جی

ال جی به جرئت بهترین برند یخچال است. این برند خارجی که احتمالا اسم آن به گوشتان خورده است، از بهترین برندهای لوازم خانگی در جهان است. یخچال ال جی در انواع مدل یخچال بالا پایین، ساید، اینستاویو، دور این دور، موتور اینورتر، کم مصرف، از ظرفیت 20-34 فوت، دارای یخساز و آبریز با هوم مصنوعی و... تولید و ارائه شده‌اند.

سامسونگ

سامسونگ یکی دیگر از مارک های پرطرفدار لوازم خانگیست که در زمینه یخچال نیز محبوب است. یخچال سامسونگ در انواع ساید، بالا پایین و دوقلو ارائه می‌شوند. یخچال های ال جی و سامسونگ گرچه مزایای زیادی دارند، اما قیمت بالاتری نسبت به مارک های یخچال ایرانی دارند.

برند های ایرانی مانند اسنوا، هیمالیا و امرسان

یخچال‌های ایرانی با برندهای زیادی در بازار موجود است. اما بیشتر در یخچال‌های بالا پایین و دوقلو تنوع دارند. قیمت این یخچال‌ها بنسبت یخچال‌های برند ال جی و سامسونگ کمتر است. اما قابلیت و بروز بودن یخچال‌های خارجی را ندارند.

ساید بخرم یا دوقلو ؟

یخچال‌های ساید و دو قلو از پرطرفدارترین یخچال‌ها برای خانه هستند. اگر هنوز شک دارید و تصمیم نگرفتید، بهتر است این مقایسه‌ی کوتاه را در این باره لحاظ کنید تا  بر اساس نیاز و اولویت‌های خود تصمیم بگیرید.

  • طراحی : یخچال های ساید طراحی یک دست و دلبرتری دارد. مدل های فرنچ و چند درب، اینستاویو و قابلیت دور این دور همگی از قابلیت‌ها و مزیت طراحی یخچال ساید به نسبت یخچال دوقلو است.
  • ظرفیت :  یخچال‌های دوقلو گرچه فضای داخلی بزرگی دارند، اما فضای بیشتری را در آشپزخانه اشغال می‌کنند. بدین معنی که حتی یخچال ساید بنسبت ابعاد، فضای ذخیره‌سازی داخلی بیشتری دارد.
  • مصرف انرژی : یخچال ساید مصرف انرژی بالاتری به نسبت یخچال ساید دارد. اما مدل‌های پیشرفته با رده و کلاس انرژی +A  مصرف برق خیلی کمی پیدا کرده‌اند.
  • هوش مصوعی و قابلیت‌های پیشرفته : انواع قابلیت‌های پیشرفته با اتصال به آب شهری و فیلتر تصفیه آب، بدون برفکی، اتصال به وایفای، کنترل از راه دور، تهویه هوا، هوش مصنوعی، تشخیص موادغذایی و...  از قابلیت‌های بیشمار یخچال‌های ساید هستند.
  • بودجه : تنها برتری با اختلاف یخچال دوقلو از ساید، اختلاف قیمت مدل های دوقلو با ساید هستند. البته با قابلیت‌های ساید ال جی و سامسونگ این اختلاف قیمت، قابل توجیه است.

کدام یخچال ساید بهتره؟

بهترین مارک یخچال های ساید، یخچال ساید ال جی هستند. تنوع در رنگ، مدل، ظرفیت و فوت، دودرب، سه درب، چهار درب و پنج درب و قابلیت‌های هر مدل ساید ال جی  فرصت خوبی برای انتخاب بهترین یخچال ساید هستند. هر کدوم از این یخچال ال جی ساید بهترین مدل‌های ساید از نظر مشتریان و میزان رضایت آنهاست.

کدام یخچال بهتر است ؟

در نهایت اکثر یخچال‌های  تک، بالا پایین، ساید و دو قلو دارای حداکثر کیفیت هستند. اما اگر بودجه‌ی کافی داشته باشید، بی شک یخچال‌های ساید ال جی و مدل یخچال ال جی x267 ساید بهترین گزینه‌اند. این مدل از محبوب‌ترین مدل‌های ساید ال جی است که بازخورد خوبی از مشتریان و مصرف‌کنندگان آن دریافت‌شده است.

این مدل و همه مدل و مارک های یخچال در لوازم خانگی هوم زینو بانه موجوداند. که می‌توانید با قیمت واردکننده اصلی بخرید و درب منزل تحویل بگیرید. اگر طبق کارشناسی کالا، عیب و ایرادی نداشت، می‌توانید پرداخت کنید و گارانتی کالا را نیز داشته‌باشید.

Home Zino
Home Zino

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋