Hi Charter

Hi Charter

ریجکتی ویزا را چطوری رفع کنیم؟

به زبان ساده وقتی اجازه ورود به یک کشور، به فردی داده نشود ریجکتی ویزا گفته می شود. وقتی این اتفاق برای شما می افتد شما اجازه ورود به کشور مقصد را ندارید. ویزا توسط سفارتخانه ها صادر می شود.

خودداری کردن یک دولت به ممانعت از ورود شما به یک کشور خاص با رد درخواست ویزا اشاره دارد. ریجکتی ویزا ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که شما واجد شرایط بودن خود را برای بازدید از یک کشور خاص ثابت نکنید.

درخواست ویزا اصلی‌ترین گام برای مهاجرت به کشور مقصد و اقامت در آن است. اخذ ویزا با توجه به نوع آن، سختی‌های خاص خود را داشته و باید با دقت کافی انجام شود. در برخی از مواقع پیش می‌آید که درخواست ویزای شما رد می‌شود؛ به چنین حالتی اصطلاحاً ریجکتی ویزا (Visa Rejection) می‌گویند.

 

دلایل رد ویزا چیست؟

– داشتن گپ تحصیلی زیاد
– نداشتن گواهی تمکن مالی
– داشتن سابقه کیفری
– وجود بیماری‌های خاص
– ارائه دادن مدارک جعلی
– بیان صحبت‌های دروغ در مصاحبه
– وجود سابقه عضویت در گروه‌های خاص
– نداشتن سفرهای خارجی در گذشته
– انگیزه‌نامه ضعیف
– عدم اطمینان افسر در مورد بازگشت به کشور مبدا پس از اتمام تحصیل

درخواست تجدید نظر ویزا

مراحل زیر را مطالعه کنید تا بتوانید درخواست تجدید نظر را انجام دهید. درخواست برای شخص دیگری (از جمله فرزندتان) مراحل جداگانه ای دارد که در زیر درباره آنها توضیح داده ایم.

ریجکتی ویزای ازدواج برای هر دو شریک بسیار ناراحت کننده و نگران کننده است و همچنین پیامد‌های منفی برای اعضای خانواده و فرزندان آنها خواهد داشت. بنابراین در زمان درخواست ویزای ازدواج مطمئن شوید که مدارک مورد نیاز به درست‌ترین شکل ممکن ارسال شده است. واجد شرایط بودن و اعتبار از اصلی‌ترین دلایلی است که باعث رد درخواست ویزای ازدواج می‌شود. واجد شرایط بودن به این نکته می‌پردازد که آیا شرایط لازم برای دریافت ویزا را دارید و یا خیر و همچنین اعتبار، به درستی درخواست فرد متقاضی می‌پردازد. به عنوان مثال آیا فرم درخواست به صورت کامل تکمیل شده است و آیا هزینه درخواست پرداخت شده است یا خیر! در اکثر موارد می‌توان با صرف زمان و اطمینان از تکمیل فرآیند درخواست، این موارد را طی کرد.

Hi Charter
Hi Charter

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋