محمد حسام آبدارباشی

محمد حسام آبدارباشی

توسط ۱ نفر دنبال می شود

افزودن فونت دلخواه برای سایت وردپرسی تنها با این افزونه

 

همیشه مدیران سایت به دنبال راهکار هایی برای زیباتر شدن سایت و افزایش بازدید سایت هستند.یکی از راهکار ها تازه کردن جلوه های سایت و تعویض افکت فونت یا رنگ و قالب است.امروز در این مقاله قصد داریم به معرفی افزونه ای بپردازیم که میتوانید با استفاده از آن فونت سایت خود را تغییر دهید.با این کار علاوه بر زیبایی نوشتار میتوانید خوانایی نوشتار را هم بهبود دهید.

اگر به دنبال راهی برای تغییر و مدیریت فونت سایت وردپرسی خود از لحاظ رنگ، اندازه، جهت متن، ساختار و … هستید، افزونه فونت پرس، مدیریت فونت وردپرس به شما کمک می کند. اگر بخواهیم این افزونه را در چند کلمه تعریف کنیم باید بگوییم که، فونت پرس یک ابزار تایپوگرافی می باشد که با استفاده ویژگی قدرتمند بودن آن می توانید قالب سایت خود را بهینه کنید و به راحتی به مدیریت هر فونتی بپردازید. با استفاده از این افزونه می توانید به راحتی با ترکیب چند فونت مانند : Google fonts, Adobe Typekit,  @font-Face و … یک فونت جذاب و کاربردی برای سایت خود آماده کنید. یکی از ویژگی های فوق جذاب این افزونه، پشتیبانی از قلم های جدید Google Early Access برای زبان های غیر لاتین می باشد، و همچنین  افزونه فونت پرس بر خلاف افزونه های دیگر امکان مشاهده پیش نمایش تغییرات را به شما می دهد. 

همانگونه که در قبل اشاره کردیم با استفاده از افرونه  FontPress – WordPress Font Manager می توانید به راحتی فونت های بسیار زیادی را به سایت خود اضافه کنید. این افزونه دارای فونت های بیشماری است که می توانید حتی از فونت های آن نیز استفاده کنید. ترکیب کردن فونت ها، و رسیدن به فونت دلخواه خود یکی از ویژگی های مهم این افزونه است.از دیگر ویژگی های مهم این افزونه نیاز نداشتن به دانش های خاصی از CSS است که میتوانید با استفاده از کدهای کوتاه تایپوگرافی  این افزونه متن های سفارشی مطابق سلیقه خود ایجاد کنید. افزونه فونت پرس این امکان را به شما می دهد که پیش نمایش اندازه فونت خود را در تمامی قالب ها مانند: پر رنگ (بلد)، ایتالیک، مورب، استاندارد و … داشته باشید و همچنین می توانید متن سفارشی خود را در اندازه های خاص فونت پیش نمایش کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با محصول به مطلب “افزونه مدریت فونت ورد پرس”مراجعه کنید.

 

محمد حسام آبدارباشی
محمد حسام آبدارباشی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋