محمد حسام آبدارباشی

محمد حسام آبدارباشی

توسط ۱ نفر دنبال می شود

افزونه های کاربردی ووکامرس که حتما به کارت میاد

 

بدون شک ووکامرس یکی از بهترین افزونه های فروشگاه ساز وردپرس است، که امروزه کمترین فروشگاه آنلاینی در سطح اینترنت پیدا خواهید کرد که با این افزونه پیاده سازی نشده باشد. از ویژگی های بسیار خوب ووکامرس که می توان به آن اشاره کرد این است که افزودنی های زیادی برای آن توسعه و ارائه شده است که آن را به یک فروشگاه ساز قدرتمند تبدیل کرده است. در این مقاله کاربردی ترین افزونه های ووکامرس که نیاز است سایت ووکامرسی شما باشد را معرفی می کنیم.

افزونه های کاربردی ووکامرس 2022

افزونه تب محصول سفارشی

 

 

افزونه تب محصول سفارشی جهت افزودن تب های مختلف و ایجاد طرح های سفارشی برای محصولات ووکامرس به کار می رود تا باعث جذابیت و زیبایی نمایش محصولات ووکامرس گردد. استفاده از این افزونه باعث می شود برای محصولات ووکامرسی به هر تعداد تب که نیاز باشد، پیاده سازی گردد.

همچنین این افزونه در محصولات ووکامرسی به ما این امکان را می دهد که  ، تب هایی تحت عنوان سوالات متداول ، کد کوتاه سفارشی ، نقشه های گوگل ، بخش پشتییبانی و … را قرار دهیم، اما این امکان در حالت عادی وجود ندارد.

از قابلیت های مهم افزونه تب محصول سفارشی ووکامرس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تغییر ترتیب و نام تب های پیشفرض هسته ووکامرس
  • امکان تغییر لیبل تب های ووکامرسی
  • امکان قرار دادن آیکون برای هر تب
  • و …

با خرید و نصب “افزونه تب محصول سفارشی| Tab Woo” ، بدون نیاز به دانش کد نویسی قادر خواهید بود تا تب های دلخواه خود را به محصولات اضافه کرده و اطلاعات مورد نیازتان را درون آن ها قرار دهید.

افزونه پشتیبانی چت در واتساپ

افزونه پشتیبانی و چت در واتساپ یکی از نیاز های هر فروشگاه آنلاین پشتیبانی کاربران قبل و بعد از خرید است. قبل از خرید شما می توانید با پاسخ به موقع به سوالات کاربران آن ها را در تصمیم گیری کمک کنید. بعد از خرید هم می توانید به پشتیبانی و رفع مشکلات کاربران بپردازید و رضایت مندی آن ها را افزایش دهید.در نظر داشته باشید که پاسخگویی به مشتریان حس امنیت را در آن ها ایجاد خواهد کرد و به وب سایت شما اعتبار خاصی می بخشد.در عین این حال داشتن این افزونه به نفع مدیریان وبسیات نیز هست چراکه تقریبا امروزه همه افراد گوشی هوشمند خود را با خود به همراه دارند و روی آن نیز نرم افزار واتس اپ نصب است .این بدین معناست که فرد پشتیبان در هر کجا که باشد  ، به سادگی می تواند پشتیبانی را انجام دهد.

پس اگر می خواهید به سادگی یک پشتیبانی تمام وقته داشته باشد از “افزونه پشتیبانی و چت در واتساپ” استفاده کنید.

افزونه درخواست بازگشت وجه

افزونه درخواست بازگشت وجه ووکامرس در واقع یک افزونه برای ساخت سامانه درخواست بازگشت وجه در ووکامرس می باشد.این افزونه به دلیل اینکه به کاربران اجازه بازگشت وجه در هنگام کنسل شدن یا پیش آمدن هرگونه مشکلی را می دهد، بسیار محبوب است. بی شک زمانی که کاربران هنگام ثبت سفارش این قابلیت را مشاهده کنند، با اطمینان بسیار زیادی از سایت شما خرید خواهند کرد و مورد اعتماد آنها قرار خواهید گرفت.

افزونه Yith Advanced Refund System شامل کاربرد های زیادی است، بخشی از این کاربرد ها شامل موارد زیر می باشد:

  • فعال کردن درخواست بازپرداخت برای کل سفارش
  • امکان استرداد مالیات
  • قابلیت مکالمه بین کاربر و مدیریت وبسایت
  • امکان مشخص کردن سقف تاریخ پس از سفارش برای درخواست بازگشت وجه
  • بازپرداخت وجه به صورت دستی یا از طریق روش پرداخت استفاده شده برای سفارش
  • امکان درخواست برای یک محصول خاص در صورتی که سفارش چند محصول  داشته باشد
  • قابلیت تنظیم و تغییر وضعیت درخواست به وضعیت در حال انجام، در انتظار بررسی و پذیرفته نشده

می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد و نصب این پلاگین، ” افزونه درخواست بازگشت وجه ووکامرس” را مشاهده کنید.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد،اگر دوست دارید با دیگر افزونه های کاربردی ووکامرس آشنا شوید مقاله  معرفی کاربردی ترین افزونه های ووکامرس 2022 را مطالعه کنید.

محمد حسام آبدارباشی
محمد حسام آبدارباشی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋