hesabdara.com

hesabdara.com

مجله حسابدارا hesabdara.com

نرم افزار پخش مویرگی سپیدار

شرکت های پخش با حجم زیادی از عملیات فروش و پخش مواجه هستند به همین علت برای پاسخگویی به موقع، باید از نرم افزار هایی که این عملیات را مدیریت می کنند، استفاده کنند. نرم افزار سپیدار برای عملیات فروش و توزیع مویرگی بسیار مناسب است و به صورت یکپارچه این عملیات را مدیریت می کند. سیستم پخش سپیدار از امکانات ماژول فروش در کنار ماژول انبار برخودار است. علاوه بر آن دریافت و پرداخت و نیازمندی های شرکت را هم به خوبی مدیریت می کند.

بخش سفارش گیری و پخش نرم افزار سپیدار دارای 7 سیستم: حسابداری، مشتریان و فروش، تامین کنندگان انبار، دریافت و پرداخت، سفارشگیری و پخش، دارایی ثابت و دستمزد، فروش درب کارخانه و فروش عمده می باشد و سفارش گیری و توزیع و تسویه حساب را پشتیبانی می کند.

معرفی 10 تا از بهترین نرم افزار های پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی مبنا

نرم افزار پخش مویرگی مبنا فرایندگرا و هماهنگ می باشد و هماهنگی این نرم افزار باعث می شود بدون دوباره کاری اطلاعات در زیرسیستم ها گردش می باید. همچنین فرایندگرا بودن این نرم افزار باعث کاهش هزینه نیروی انسانی می شود و نرم افزار همه چیز را کنترل خواهد کرد. کاربر می تواند هم با موبایل و هم با کامپیوتر از این نرم افزار استفاده کند. اما یک از دغدغه های مهم شرکت های پخش، بخش مالی است. این نرم افزار می تواند با افزایش کنترل مشتریان و ویزیتور ها و سرپرستان و مدیران شعب و... به مدیران ارشد کمک کند.

 سلام به دوستان عزیزم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار های پخش مویرگی  پیشنهاد می کنم که با وب سایت ما همراه باشید 

hesabdara.com
hesabdara.com مجله حسابدارا hesabdara.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋