heidari.youcan

heidari.youcan

فواید شکلات داغ

خرید شکلات اصفهان

لیوان شکلاتی پایه چراغ ها
علم هرگز از تحقیق دست نمی کشد و برای دوستداران شکلات خبرهای خوبی برای ما به ارمغان می آورد. بر اساس آخرین مطالعه، مشخص شده است که این نوشیدنی باشکوه نه تنها قلب را تسکین می دهد، بلکه در واقع به سلامت شما نیز کمک می کند. جدیدترین تحقیقات حتی آن را به عنوان یکی از نوشیدنی هایی طبقه بندی می کند که بالاتر از شراب قرمز و چای بیشترین فواید را در سطح قلب دارد.

 

گروهی از محققان دانشگاه کرنل دریافته اند که غلظت آنتی اکسیدانی یک فنجان شکلات داغ دو برابر یک لیوان شراب قرمز است و طبق مطالعه آنها 3 برابر بهتر از چای سبز و 5 برابر موثرتر از سیاه است. چای. این فقط به خاطر کاکائو نیست، معلوم می شود که داغ بودن شکلات به قلب کمک می کند، زیرا وقتی در دمای گرم است سطح بالاتری از آنتی اکسیدان ها را برای کل بدن ما از جمله قلب ما فراهم می کند.

اما اثر آنتی اکسیدانی تنها مزیت آن نیست، یک فنجان شکلات داغ دارای 611 میلی گرم اسید گالیک است، ترکیبی که برای درمان دیابت، مشکلات کلیوی و خونریزی داخلی استفاده می شود. همچنین حاوی فلاوانول است که عملکرد قلب را تحریک و تقویت می کند و حتی ممکن است به کند کردن اثرات پیری بر قلب و عروق کمک کند.

 

heidari.youcan
heidari.youcan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋