heidari.youcan

heidari.youcan

اتوماسیون در حال افزایش: پنج مزیت تجاری

05/03/2021 توسط توماس هویر*

خرید اینورتر ال اس IS7
ارائه دهندگان در مورد موضوع

pflitsch-logo-rgb (PFLITSCH)
FAULHABER_120mm.jpg ()
SMC_pantone_285.jpg (SMC آلمان)
WhereScape
به گفته شرکت حسابرسی KMPG، چه چیزی پشت رشد بازار اتوماسیون هوشمند است که از 12.4 میلیارد دلار در سال 2020 به 232 میلیارد دلار در سال 2025 خواهد رسید؟ مروری بر پنج مزیت اصلی اتوماسیون.

فن‌آوری‌های مرتبط با اتوماسیون در حال بلوغ هستند و سرعت تغییرات را برای مشاغل در هر اندازه تسریع می‌کنند.
فن‌آوری‌های مرتبط با اتوماسیون در حال بلوغ هستند و سرعت تغییرات را برای مشاغل در هر اندازه تسریع می‌کنند.
(تصویر: / CC0)
توسعه سریع فناوری‌های کلیدی مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به علم داده و تجزیه و تحلیل به این معنی است که فناوری‌های اتوماسیون اکنون به یک ضرورت استراتژیک برای بسیاری از شرکت‌ها در سراسر اقتصاد تبدیل شده‌اند. Covid-19 همچنین به پذیرش فناوری‌های اتوماسیون دامن زده است زیرا شرکت‌ها به سرعت برای کاهش تأثیر کار از راه دور و قرنطینه اقدام کردند. با این حال، این مفهوم برای بسیاری از شرکت ها، به ویژه شرکت های کوچکتر، تا حدودی مبهم باقی مانده است. پس چرا شرکت ها با فوریت و قاطعیت بیشتری خودکار می شوند؟

1. چابکی بیشتر
چابکی به این معنی است که شرکت ها قادر به شناسایی، پیش بینی و سازگاری با چالش ها و فرصت های موجود در بازار خود هستند. هر شرکتی کم و بیش از توانایی خود برای تغییر در لحظات حساس، توسعه مداوم یا حتی اختراع مجدد خود زندگی می کند.


با شناسایی و خودکارسازی الگوهای تکرارپذیر، سازمان ها می توانند زمان را به ارزش کاهش دهند و در عین حال دقت وظایف انجام شده را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. این به نوبه خود ثبات، چابکی و رقابت پذیری بیشتری را امکان پذیر می کند.

در نتیجه، سازمان‌هایی که برای چابک‌تر شدن خودکار می‌شوند، از سطح بالاتری از ثبات در بین منابع و پروژه‌ها بهره می‌برند، در حالی که تعمیر و نگهداری مداوم را تسهیل می‌کنند. علاوه بر این، چابکی از طریق اتوماسیون اجازه می دهد تا تغییرات مکرر در نیازهای کسب و کار به راحتی در یک بازه زمانی واقعی تطبیق داده شود.

 

2. بهینه سازی کارایی و عملکرد

 


اتوماسیون همواره به شرکت ها فرصتی برای افزایش کارایی، کاهش خطاها و کاهش هزینه ها ارائه کرده است. از آنجایی که منشاء آن در کاربردهای صنعتی است، دقت ارائه شده توسط این فناوری منجر به بهینه‌سازی فرآیندها شده است که منجر به نتایج قابل پیش‌بینی‌تر و در عین حال به حداقل رساندن منابع تلف شده می‌شود.

برای مثال، با تمرکز بر نوآوری مبتنی بر فناوری اطلاعات، خودکار کردن وظایف تکراری به این معنی است که توسعه‌دهندگان می‌توانند زمان بیشتری را صرف تمرکز بر ایجاد ارزش تجاری کنند و با کار بر روی وظایف استراتژیک‌تر با ارزش‌تر، درگیر بمانند. با خودکار کردن وظایف خاص، توسعه دهندگان نرم افزار می توانند بهره وری خود را تا پنج برابر افزایش دهند و در نتیجه ارزش قابل توجهی برای شرکت ایجاد کنند.

3. بهبود اثربخشی فناوری های داده
اتوماسیون تیم‌های تجاری و فناوری اطلاعات را قادر می‌سازد تا به طور مؤثرتری با هم کار کنند - یک هدف کلیدی در سازمان‌های فناوری محور امروزی. شرکت‌کنندگان می‌توانند به جای فرآیند، بر خلق ارزش تمرکز کنند. نتیجه این است که کاربران تجاری قبل از شروع یک پروژه نیازی به دانستن تمام جزئیات ندارند، اما می‌تواند با همکاری تیم تجاری از طریق داده‌ها با توسعه‌دهندگان، تکامل یابد.

4. بهینه سازی استفاده از داده ها
داده ها به یک دارایی کلیدی در رقابت جهانی تبدیل شده است. به عنوان مثال، شرکت هایی که می خواهند زیرساخت داده خود را مدرن کنند، اغلب اتوماسیون را با محاسبات ابری برای صرفه جویی در هزینه ها و افزایش چابکی ترکیب می کنند. در حالی که ابر به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد فقط برای ذخیره‌سازی و محاسباتی که استفاده می‌کنند بپردازند، اتوماسیون داده به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا از اتلاف وقت روی کارهای تکراری کدگذاری دستی که دیگر ضروری نیستند، جلوگیری کنند.

heidari.youcan
heidari.youcan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋