heidari.youcan

heidari.youcan

10 شرکت برتر اتوماسیون صنعتی

صفحه اصلی
فن آوری ها
اتوماسیون
شرکت‌های بیشتری تصمیم می‌گیرند در اتوماسیون صنعتی سرمایه‌گذاری کنند تا محصولات و فرآیندها را کارآمدتر کنند و به روندهای تحولی که صنعت را هدایت می‌کنند پاسخ دهند. اما چگونه تامین کننده مناسب را انتخاب کنیم؟ در اینجا لیستی از 10 شرکت برتر اتوماسیون صنعتی بر اساس درآمد آورده شده است.

منتشر شده در 20 دسامبر 2022 خرید اینورتر ال اس M100

ranking_top_automation

 


استفاده از فناوری‌های اتوماسیون برای شرکت‌های تولیدی که قصد ساده‌سازی و سرعت بخشیدن به فرآیندها، ارتقای بهره‌وری در تولید و در نهایت افزایش رقابت‌پذیری خود در بازار را دارند، ضروری است. سیستم‌های اتوماسیون صنعتی که برای کنترل و نظارت بر یک فرآیند، ماشین یا دستگاه به روش رایانه‌ای استفاده می‌شوند، "ریتم" تولید را دیکته می‌کنند، عملکرد آن را افزایش می‌دهند و وظایف یا عملکردهای تکراری یا خطرناک را انجام می‌دهند و به اپراتورها اجازه می‌دهند تا روی کارهایی با افزوده بالاتر تمرکز کنند. ارزش.

چالش‌های جدید در مورد تولید، که نیازمند تولیدات پیچیده و متنوع‌تر است، شرکت‌ها را بیشتر به سرمایه‌گذاری در سیستم‌های اتوماسیون صنعتی سوق می‌دهد.

در این مقاله، پس از ارائه مختصری از روندهای بازار، رتبه بندی 10 شرکت اصلی فعال در بخش اتوماسیون صنعتی و چند شرکت دیگر را که از زمانی که گردش مالی قابل توجهی در سال 2021 به ثبت رسانده اند را درج کرده ایم. ما دو رتبه بندی ایجاد کرده ایم: اولی فقط گردش مالی بخش هایی را در نظر می گیرد که به طور خاص با اتوماسیون صنعتی سروکار دارند، دومی کل گردش مالی شرکت را شامل می شود.

فهرست موضوعات

 

اتوماسیون صنعتی، روندهایی که باعث رشد بازار می شود
10 شرکت برتر اتوماسیون صنعتی بر اساس گردش مالی
1. زیمنس
2. ABB
3. امرسون
4. میتسوبیشی الکتریک
5. هانیول
6. اتوماسیون راکول
7. اشنایدر الکتریک
8. Bosch Rexroth
9.SMC
10. فنوک
11. فستوس
12. امرون
13. تماس با فونیکس
14. پارکر
رتبه بندی 10 شرکت برتر اتوماسیون صنعتی بر اساس گردش مالی
اتوماسیون صنعتی، روندهایی که باعث رشد بازار می شود
پذیرش فناوری‌های اتوماسیون به سایر روندهای مهم تغییر در صنعت پاسخ می‌دهد، برخی از آنها به تحولات بازار یا تغییرات تقاضا مرتبط هستند، در حالی که برخی دیگر نتیجه تغییر تعادل‌های بین‌المللی یا عوامل کلان اقتصادی هستند.

کاغذ سفید
راهنمای یادگیری عمیق: چیست، چگونه کار می کند و موارد کاربردی چیست

رباتیک
واقعیت مجازی
سیاست حفظ حریم خصوصی را بخوانید

پست الکترونیک*
ایمیل شرکت
در واقع، امروزه شرکت ها باید با پیچیدگی های متعددی روبرو شوند، از جمله:

افزایش انعطاف پذیری از نظر چیدمان کارخانه، با خطوطی که باید بتوانند به راحتی پیکربندی شوند تا با مشخصات هر محصول یا با تغییرات تولید سازگار شوند.
مصرف انرژی نیروگاه ها را کاهش دهید تا عملیات پایدارتر شود
کسب درآمد از خدمات، و همچنین از فروش محصولات (خدمات سازی محصول)
با مشکلات عرضه و افزایش قیمت تولید مواجه است
اجرای استراتژی های کارایی فرآیند، به منظور کاهش هزینه ها
بهینه سازی عملیات تعمیر و نگهداری برای جلوگیری یا به حداقل رساندن از کار افتادگی دستگاه با برنامه ریزی آنها
رفع کمبود مهارت در صنعت
بر اساس مطالعه اخیر منتشر شده توسط شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Inside Partners، حجم بازار اتوماسیون صنعتی در سال های آینده بیش از دو سوم افزایش خواهد یافت و از 140.39 میلیارد دلار در سال 2021 به 233.94 میلیارد دلار در سال 2028 خواهد رسید (نرخ رشد کل CAGR از 7.6٪ در سال). در ایتالیا، بازار اتوماسیون صنعتی در سال 2021 حدود 6 میلیارد یورو ارزش داشت.

تا آنجا که به سرمایه گذاری های شرکت های تولیدی مربوط می شود، تغییر تمرکز از سخت افزار به نرم افزار در سطح جهانی نیز وجود دارد. اگر در واقع، در ابتدا شرکت‌ها بر نوسازی کارخانه‌ها تمرکز کردند، در سال‌های اخیر نقش نرم‌افزار در ایجاد مزیت‌های دیجیتالی‌سازی به طور فزاینده‌ای آشکار شده است.

به لطف راه‌حل‌های نرم‌افزاری نوآورانه و پلت‌فرم‌های صنعتی اینترنت اشیاء است که می‌توان از داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط ماشین‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان (مانند نظارت بر وضعیت و نگهداری پیش‌بینی‌کننده، و همچنین انواع جدید کمک‌های پس از فروش) بهره‌برداری کرد. واقعا ارزش افزوده ایجاد می کند.

10 شرکت برتر اتوماسیون صنعتی بر اساس گردش مالی
بیایید ببینیم 10 شرکت برتر از نظر گردش مالی (به اضافه دو) که در زمینه اتوماسیون صنعتی فعالیت می کنند، با توجه به داده های مربوط به گردش مالی به دست آمده در سال مالی گذشته (سال مالی، سال مالی) موجود.

1. زیمنس
در صدر این رتبه بندی، زیمنس قرار دارد، با گردش مالی جهانی 71.98 میلیارد در سال مالی 2022 (در سال 20).

heidari.youcan
heidari.youcan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋