heidari.youcan

heidari.youcan

سیستم های اتوماسیون صنعتی چیست؟ ELAR - شرکت اتوماسیون

اتوماسیون صنعتی شامل مجموعه ای کامل از راه حل های تکنولوژیکی است که جایگزینی بخش بزرگی از کار انسانی را امکان پذیر می کند و امکان عملکرد مستقل کارخانه ها را فراهم می کند. این جایگزینی به لطف ماشین آلات، لوازم خانگی، ابزار و سایر دستگاه ها انجام می شود.

خود اصطلاح اتوماسیون در واقع نشان دهنده ابزار، فرآیند یا سیستمی است که برای اطمینان از عملکرد خودکار یک یا چند ماشین بدون دخالت مستقیم انسان ضروری است.

بنابراین اتوماسیون صنعتی با بهره‌برداری از فناوری‌های مکانیکی، الکترونیکی و رایانه‌ای برای کنترل فرآیندهای تولید صنعتی، حاکم بر جریان‌های انرژی، مواد و اطلاعات صورت می‌گیرد.

 

مزایای آن چیست؟
با ورود اتوماسیون صنعتی به شرکت، ماشین آلاتی که قادر به انجام برخی اقدامات یا کل فرآیندهای تولید بدون نیاز به دخالت انسان هستند، معرفی می شوند. با انجام این کار، کار ساده‌تر می‌شود، اما از اتلاف وقت و پول جلوگیری می‌شود. با این حال، این بدان معنا نیست که دیگر به کارمندان نیاز نیست، برعکس. در یک شرکت خودکار، انسان نقش مهم تری را بر عهده می گیرد: او دیگر مجبور نیست اعمال تکراری را که ماشین ها انجام می دهند انجام دهد، بلکه باید با تمام مسئولیت های بعدی بر آنها نظارت کند.

 

چگونه اتوماسیون صنعتی تکامل یافته است

 


شرکت اتوماسیون صنعتی
در ابتدا، نیاز به جایگزینی انسان با ماشین‌ها را می‌توان در تمایل به معافیت او از کارهایی که می‌تواند مضر یا تکراری باشد، ردیابی کرد. بعداً ماشین‌هایی معرفی شدند که به کار انسان سرعت می‌بخشیدند و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در زمان برای تولید محصول واحد می‌شد.

 

با این حال، در دهه 2000، مفهوم اتوماسیون صنعتی تحول آشکاری را تجربه کرد. ماشین‌ها اکنون قادر به کسب اطلاعات، درک و مدیریت آن هستند و بر اساس آن عمل می‌کنند. این مفهوم "صنعت 4.0" است: کل فرآیندهای تولید به ربات ها، کارخانه ها و ماشین آلات صنعتی سپرده شده است، با یک سری مزیت ها از نظر کیفیت. استفاده از اتوماسیون صنعتی به شما این امکان را می دهد که نتایج عالی به دست آورید. به این ترتیب مشتری از نظر کیفیت، قابلیت اطمینان و کارایی محصول خریداری شده اطمینان پیدا می کند.

چرا الار را به عنوان یک شرکت اتوماسیون صنعتی انتخاب کنیم؟
El-Ar srl بیش از 30 سال است که در طراحی و مدیریت سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری برای اتوماسیون صنعتی فعالیت دارد. با تشکر از کارکنان حرفه ای و متخصص متشکل از برنامه نویسان فنی، تکنسین های تجاری و برق که همیشه به طور مداوم در مورد محصولات پیشرو در این بخش به روز می شوند، ما قادر به حل هر نوع مشکلی هستیم که در این بخش وجود دارد. این، برای تضمین حداکثر شایستگی و سطح بالایی از خدمات در کل بازار اتوماسیون صنعتی به مشتریان خود است.

heidari.youcan
heidari.youcan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋