ادیب

ادیب

رضایی

پرفروش ترین پیستوله برقی رنگ پاش حرفه ای

استفاده از برس و غلتک های رنگی قابل تمدید است. استفاده از بهترین اسلحه برقی اسپری باعث کاهش چشمگیر زمان انجام پروژه می شود. از اسپری می توان برای رنگ آمیزی سطوح بزرگ ، مانند نمای بیرونی خانه استفاده کرد. همچنین می توان از آن برای کارهای کوچکتر و دقیق تر مانند پرده غلتکی ، مبلمان و سایر کارها استفاده کرد.

محصولات Spray Overview معمولاً در دو حالت برقی یا پنوماتیک برای نقاشی و رنگ آمیزی موجود است. امروزه از اسلحه های برقی اسپری به جای برس و غلتک برای صرفه جویی در وقت و رنگ یکسان استفاده می شود.

استفاده از پیستوله برقی علاوه بر سرعت بخشیدن به رنگ آمیزی ، در مصرف انرژی کاربر نیز صرفه جویی می کند. لازم به ذکر است که سمپاش های برقی عمدتا برای مصارف خانگی استفاده می شوند و نیازی به کمپرسور هوا ندارند و فقط با برق می توانند استفاده شوند.

 

پیستوله برقی یا به عبارت دیگر ، اسپری برقی یک تکنیک بسیار جدید و کاربردی برای سمپاشی در تمام محیط ها است. این دستگاه یک اسپری در یک پوشش ، معمولاً پلاستیکی یا فلزی است که مقداری هوا را در داخل نگه می دارد. متداول ترین عملکرد پیستوله برقی ذخیره هوا در مخزن آنها و تبدیل آن به ذرات پودر و سپس به ذرات رنگی است. در این مقاله سعی داریم توضیحات کامل تری در مورد پیستوله برقی ارائه دهیم.

پیستوله برقی مجهز به اسپری هستند که در محیط خارجی آنها گازهایی را که به رنگ پودری تبدیل می شوند ، ساطع می کند. تفنگ های اسپری برقی (SPRAY GUN) را می توان به انواع مختلفی از جمله اتوماتیک ، دستی ، هوا و سایر موارد تقسیم کرد.

لیست قیمت روز پیستوله برقی در بازار

پیستوله برقی 350 وات رونیکس مدل RH-1335

۱,۰۹۵,۰۰۰ تومان

مشخصات و خرید آنلاین

پیستوله برقی هیوندای مدل 425SG

۱,۱۰۸,۰۰۰ تومان

مشخصات و خرید آنلاین

پیستوله برقی 130 وات رونیکس مدل 1313

۹۰۸,۰۰۰ تومان

مشخصات و خرید آنلاین

پیستوله برقی کرون مدل CT31013

۱,۰۴۹,۵۰۰ تومان

مشخصات و خرید آنلاین

پیستوله برقی توسن مدل 2090ESGB

۱,۸۸۳,۰۰۰ تومان

مشخصات و خرید آنلاین

پیستوله رنگ پاش برقی بوش مدل PFS 2000

۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات و خرید آنلاین

پیستوله برقی کوماس مدل PG-350

۶۸۰,۰۰۰ تومان

مشخصات و خرید آنلاین

پیستوله برقی کنزاکس مدل KSG-2800

۱,۷۳۵,۸۳۰ تومان

مشخصات و خرید آنلاین

پیستوله برقی اکتیو تولز مدل AC-5280

۶۴۰,۷۲۰ تومان

مشخصات و خرید آنلاین

پیستوله برقی اس تی ای مدل YP-CX031

۱,۱۹۹,۰۰۰ تومان

مشخصات و خرید آنلاین

پیستوله برقی بوش مدل PFS 5000 E

۷,۴۴۸,۰۰۰ تومان

مشخصات و خرید آنلاین

تاریخچه پیستوله های برقی :

FRANCIS DAVIS MILE بنیانگذار نقاشی با اسپری در تاریخ است. در سال 1892 ، این اختراع توسعه یافت و WILLIAM PRETYMAN موفق شد رنگ اسپری را با استفاده از یک شلنگ و سوزن خاص و ترکیبی از روغن و سرب سفید اختراع کند. و سپس ، در سال 1949 ، EDWARD SEYMOUR این سمپاش اختراع شده را توسعه داد و روش تبدیل گاز به ذرات را در این سمپاش ها به کار گرفت.

انواع پیستوله برقی (رنگ پاش برقی) :

پیستوله برقی بادی :

عملکرد تفنگ بادی برقی به گونه ای است که با کمک تفنگ اسپری هوا به صورت فشار قوی از تفنگ خارج می شود. خوشبو کننده هوا معمولاً لوازم جانبی مانند کمپرسور هوا ، نازل و ظرف دارد.

انواع نازل و اسپری :

به دلیل طیف گسترده ای از شکل و اندازه نازل ، هنگام خرید تفنگ اسپری باید به این لوازم جانبی تفنگ توجه کنید. سه نوع متداول نازل شلنگ شکل ، شلنگ توخالی و جریان روان است.

اما دو روش در فرآیند پاشش هوا با اسلحه وجود دارد:

در روش دستی اپراتور از 15 تا 25 سانتی متر وجود دارد که در حین عمل سمپاشی به عقب و جلو حرکت می کند و در روش اتوماتیک اسلحه بر روی بلوکی نصب می شود که معمولاً غلتک رنگ نامیده می شود.

رنگ پاش برقی با قابلیت HVLP- HIGH VOLUME LOW PRESSURE :

پیستوله برقی با قابلیت پاشیدن hvlp

این اسلحه ها مانند اسلحه اسپری معمولی با استفاده از کمپرسور هوا هستند. HVLP دارای یک موتور توربین است که اجازه می دهد مقدار زیادی هوای گرم در فشار بسیار کم از تفنگ خارج شود. این اسلحه ها برای محیط هایی مانند ماشین ، مبلمان ، نقاشی منظره و … بسیار بسیار مناسب هستند. از مهمترین پیستوله برقی HVLP ، پیستوله برقی EZ-1100 Haopen است.

پیستوله برقی با قابلیت پاشیدن lvlp

این نوع پیستوله برقی دقیقاً برعکس مدل های HVLP است ، زیرا آنها از حجم کمتری از هوا برای رنگ آمیزی استفاده می کنند و از این رو خصوصیات بهتری نسبت به HVLP دارند.
 
اما اگر بخواهیم پیستوله برقی HVLP و LVLP را مقایسه کنیم ، اکنون متداول ترین نوع پیستوله برقی نوع HVLP است ، این نوع پیستوله برقی ها علاوه بر اینکه سابقه طولانی تری دارند ، قیمت بسیار پایین تری نیز دارند. اما هر کدام برای شرایط خاص خود مورد نیاز است ، زیرا مدل LVLP دارای کمپرسور کوچکتر است ، برخی ممکن است از این نوع پیستوله بیشتر استفاده کنند. همچنین می توان کارایی کار با مدل LVLP را افزایش داد ، اما مدل HVLP لی بسیار رایج است.
 
ادیب
ادیب رضایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
maedeh
مرسی از مطلب خوبتون
https://tarjome100.ir/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%BE%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AA/
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋