ادیب

ادیب

رضایی

راهنمای خرید بهترین مارک سشوار صنعتی

سشوار صنعتی یک ابزار صنعتی بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است. این ابزار قدرت هنگام رنگ آمیزی بدنه خودرو برای تمیز کردن رنگ قدیمی و اشیا other دیگر مانند شکل دادن و از بین بردن لایه های قدیمی چسب استفاده می شود. این ابزار همچنین در صنعت الکترونیک برای اتصال قطعات یک برد الکترونیکی استفاده می شود.

در صورت نیاز به در ادامه راهنمای خرید سشوار صنعتی ، باید بهترین سشوار صنعتی را با توجه به مشخصات این گروه از تجهیزات انتخاب کنید. قدرت سشوار ، کنترل دما ، تنظیم دما ، عناصر و غیره اینها برخی از ویژگیهایی است که باید در مورد سشوارهای صنعتی بخوانید. اما این کافی نیست و شما باید اطلاعات جامع تری داشته باشید ، که در مقاله ای در مورد نحوه خرید سشوار صنعتی بحث خواهیم کرد.

سشوار صنعتی ابزاری است که می تواند جریان هوا را با سرعت و دمای مختلف ، معمولاً بین 100 تا 600 درجه سانتیگراد تولید کند. این ابزار یک جایگزین ایمن برای چیزهایی است که در گذشته از شعله مستقیم گرمای لازم را تأمین می کردند.


عملکرد دستگاه بسیار شبیه سشوار خانگی است ، زیرا گرمای تولید شده توسط عنصر الکتریکی توسط یک فن از طریق نازل دستگاه دمیده می شود ، اما با این تفاوت که می تواند دمای بسیار بالاتر و همچنین جریان هوا بیشتری ایجاد کند. از نمونه. او خانه خودش را دارد. در حقیقت سشوارهای صنعتی از شدت باد و گرمای بیشتری نسبت به سشوارهای معمولی برخوردار هستند.
سشوار صنعتی معمولاً به مکانیزمی مجهز است که توانایی کنترل میزان باد و گرمای تولید شده را دارد.


این ابزار صنعتی از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت اول عنصری است که هوای گرم تولید می کند و قسمت دوم موتور صنعتی سشوار است که در انتقال هوای گرم تولید شده توسط این عنصر مثر است.
سشوار صنعتی به عنوان ابزاری با کاربردهای مختلف بین صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات قابل توجه در انتخاب یک سشوار صنعتی مناسب سشوار صنعتی

توان تولیدی

نکته مهم هنگام انتخاب دستگاه میزان جریان باد و دمای دستگاه است که باید متناسب با نیاز کار ، میزان جریان هوا گزارش شود.در مدل های جدید این دستگاه توانایی تولید دماهای مختلف و جریان های مختلف باد ، بنابراین می توانند چندین جریان باد خاص و چندین درجه حرارت خاص را به صورت ترکیبی ایجاد کنند.

نازل

نکته مهم دیگر استفاده از نازل های مختلف برای کنترل جریان باد از دستگاه برای انجام کارهای مختلف است.نمونه های جدید این دستگاه مجهز به یک بسته حاوی نازل های مختلف و متعدد است.

قطع کن گرما و جنس المنت

اگر درجه حرارت بیش از دمای تنظیم شده یا حداکثر دمای خروجی باشد ، در صورت قطع حرارت ، منبع تغذیه قطع می شود تا ایمنی را حفظ کند یا دمای مورد نیاز را حفظ کند.
 
همچنین ، ماده عنصر الکتریکی تأثیر مستقیمی بر عمر و کارایی آن دارد نسل های جدید سشوارهای برقی دارای عناصر سرامیکی با پوشش فلزی کاملاً فولادی هستند.

نکات ایمنی در استفاده از سشوار صنعتی

  • • از آنجا که این واحد از توان بالایی استفاده می کند ، توصیه می شود از یک کابل مناسب و قوی استفاده کنید.
  • • ورودی هوای دستگاه را همیشه تمیز نگه دارید و روی آن را نپوشانید ، زیرا باعث افزایش دما و آتش سوزی در واحد می شود.
  • • همچنین ، به دلیل تولید دمای بالا ، نباید از این دستگاه با مواد قابل اشتعال استفاده شود و همچنین به دلیل وجود قطعات و اجزای الکتریکی ، رطوبت نباید به دستگاه جداگانه برسد.
  • • با توجه به اینکه هنگام استفاده از سشوار صنعتی دمای عنصر سرامیک بالا می رود ، این قسمت بسیار شکننده و حساس شده و ممکن است با کوچکترین ضربه آسیب ببیند. بنابراین ، نباید این ابزار مورد
  • اصابت قرار گیرد.
  • • برای افزایش عمر سشوار صنعتی بهتر است پس از چند دقیقه استفاده ، مدتی به آن استراحت دهید.
  • • هر دو جاروبرقی را تمیز نگه دارید تا هوا به داخل سشوار کشیده شود.

بهترین مارک و نوع سشوار صنعتی ایرانی و خارجی

در صورت نیاز به خرید سشوار صنعتی ، باید بهترین سشوار صنعتی را با توجه به مشخصات این گروه از تجهیزات انتخاب کنید. قدرت سشوار ، کنترل دما ، تنظیم دما ، عناصر و غیره اینها برخی از ویژگیهایی است که شما باید در مورد سشوارهای صنعتی مطالعه کنید. برای ارائه بهترین بازار در این گروه ما را دنبال کنید.

بهترین سشوارهای صنعتی در مارک هایی مانند هیوندای ، ماکیتا ، دوو ، D-Tech ، آدون ، باکو و .. این سشوارها دارای مشخصات نسبتاً مشابهی هستند و باید به طراحی و ارگونومی آنها توجه کنید. در زیر می توانید بهترین نمونه ها را از این گروه مشاهده کرده و با مارک های معروف و معتبری در این زمینه آشنا شوید.

سشوار صنعتی هیوندای مدل HP2070-HG

سشوار صنعتی هیوندای مدل HP2070-HG

سشوار صنعتی هیوندای مدل HP2070-HG دارای قدرت 2000 وات است و جریان هوا آن 500 لیتر در دقیقه است. توان 2000 وات موجود در این محصول به اندازه کافی پاسخگو است و می توانید عملکرد بیشتری از آن بگیرید. این سشوار همچنین به سیستم کنترل گرما مجهز است و جریان هوا در آن از 0 تا 500 است.این سشوار دارای بدنه محکمی است و طول عمر بالایی دارد. طول سیم دو متری آن نیز به شما امکان می دهد از آن در زمینه ای به قطر دو متر استفاده کنید. مواد بدنه این سشوار از برند هیوندای مدل HP2070-HG کاملا محکم و محکم است و در هنگام استفاده هیچ نقصی در آن مشاهده نخواهید کرد.

سشوار صنعتی ماکیتا مدل HG6020

سشوار صنعتی ماکیتا مدل HG6020 | بهترین سشوار صنعتی

سشوار صنعتی ماکیتا HG6020 از طراحی بسیار راحت و ارگونومیکی برخوردار است و وزن آن 850 گرم ، نگه داشتن آن را آسان می کند. این سشوار دارای قدرت قابل توجه 2000 وات است و جریان هوا در آن در سه حالت 150 ، 300 و 500 لیتر در دقیقه است. در این محصول می توانید سه حالت را برای تنظیم باد تنظیم کنید و سیم دو متری آن به شما امکان می دهد از آن به صورت دایره با این قطر استفاده کنید. اکثر محصولات این گروه به سیم دو متری مجهز هستند و فقط تعداد کمی از آنها دارای طول سیم بیش از دو متر هستند.

سشوار صنعتی دوو مدل DAHG22000BC

سشوار صنعتی دوو مدل DAHG22000BC

 
قدرت این سشوار صنعتی از برند دوو 2000 وات است و جریان هوا در آن به 250 لیتر در دقیقه می رسد. در این سشوار می توانید از عملکرد کنترل گرما استفاده کرده و میزان خروجی حرارت سشوار را به میزان دلخواه تنظیم کنید. همچنین سشوار صنعتی Daewoo DAHG2000BC دارای دسته ای با پوشش ضد تعریق است که باعث می شود هنگام استفاده از آن دست شما بر روی دسته حرکت نکند و کار بسیار راحت و سریعتری انجام شود.
 
بسته این سشوار شامل 4 سری و کاردک است و بهتر است هنگام خرید دستگاه این مورد را نیز بررسی کنید. مارک دوو در تولید تجهیزات صنعتی بسیار شناخته شده است و این سشوار را می توان یکی از محصولات موفق آن دانست که شاخص های خوبی دارد و سطح رضایت مشتری قابل توجه است.

سشوار صنعتی توسن مدل ۹۰۰۸HG 

سشوار صنعتی توسن مدل 9008HG | بهترین سشوار صنعتی

 
مارک ایرانی توسان بهترین تولید خود را در تولید سشوار صنعتی Tusan 9008HG ارائه داد. این سشوار دارای قدرت 2000 وات و جریان هوا 500 لیتر در دقیقه است. همچنین ، دکمه تنظیم حالت آن 9 مدل گرمایش را به کاربر ارائه می دهد. بنابراین بسته به نیاز خود می توانید یکی از مدل ها و اشکال گرم کننده این سشوار را انتخاب کنید. دمای خروجی این محصول از 50 درجه سانتیگراد تا 600 درجه سانتیگراد متغیر و قابل تنظیم خواهد بود.
 
علاوه بر این ، طول سیم 2.5 متر است و نیم متر قدرت بیشتری نسبت به مدل های قبلی می دهد. این سشوار با قدرت مناسب و جریان هوا ایده آل محصولی قابل قبول در نظر گرفته می شود. رضایت مشتری نیز نسبت به فروش قبلی زیاد است و این را می توان نقطه قوت دانست.

سشوار صنعتی رونیکس مدل ۱۱۰۱

سشوار صنعتی رونیکس مدل 1101

این سشوار صنعتی 2000 وات شبیه سشوارهای قبلی است اما طول سیم 3 متری آن بهره وری و سهولت استفاده بالاتر را نوید می دهد. شما باید جریان خروجی را در این حالت در سه حالت تنظیم کنید:

  • خروجی 250 لیتر در دقیقه در دمای 50 درجه سانتیگراد
  • خروجی 250 لیتر در دقیقه در دمای 50 تا 600 درجه سانتیگراد
  • خروجی 500 لیتر در دقیقه در دمای 50 تا 600 درجه سانتیگراد

وجود کنترل حرارتی در سشوار رونیکس 1101 گزینه ای است که آن را به یکی از پرفروش ترین محصولات این گروه تبدیل کرده است. این سشوار هنگام کار صدای کمی دارد و در مقایسه با ویژگی های آن قیمت بسیار مناسبی دارد. همانطور که مشاهده می کنید ، خروجی های مختلف آن زمینه عملکرد مناسبی را فراهم می کند. بنابراین اگر به دنبال خرید محصولی با قیمت مناسب و مشخصات فنی قوی هستید ، این سشوار را از مارک رونیکس پیشنهاد می کنیم.
More about this source text

سشوار صنعتی دی تک

سشوار صنعتی دی تک | بهترین سشوار صنعتی

 
این سشوار قدرت کمتری نسبت به مدل های قبلی دارد ، اما با این وجود عملکرد خوبی دارد و برای کارکرد سبک تر توصیه می شود. طول سیم در این سشوار کوچکتر است و به 1.45 متر می رسد. قدرت 1600 وات آن کافی است و این سشوار از برند D-Tech دارای جریان هوا 290 تا 400 لیتر در دقیقه است. سازنده این محصول دارای حلقه آویز است و این امر به رضایت مشتری کمک زیادی می کند. همانطور که می دانید بیشتر مشتریان به محصولات آویز در محصولات این گروه علاقه مند هستند.
 
در این سشوار می توانید از توانایی کنترل حالت دمیدن هوا و تنظیم آن روی 1 یا 2 استفاده کنید. توجه داشته باشید که در جعبه بسته بندی یک نازل وجود دارد و حتماً هنگام خرید سشوار D-Tech این مورد را بررسی کنید.

سشوار صنعتی آروا مدل ۵۶۱۱

سشوار صنعتی آروا مدل 5611

وزن سشوار صنعتی Areva 5611 معادل 815 گرم و دارای قدرت 2000 وات است. جریان هوا در این محصول صنعتی 500 لیتر در دقیقه است و می توان دمای خروجی را در سه حالت 50 لیتر در دقیقه ، 250 لیتر در دقیقه و 500 لیتر در دقیقه تنظیم کرد. طول سیم در این محصول دو متر در نظر گرفته شده است و البته می توانید سشوار را نیز در حالت عمودی قرار دهید و طراحی آن به گونه ای است که در این شرایط تکیه گاه وجود خواهد داشت.

سشوار صنعتی باکو مدل BK-8033

سشوار صنعتی باکو مدل BK-8033 | بهترین سشوار صنعتی

وزن 500 گرم این دستگاه همراه با طراحی ارگونومیک ، نگه داشتن آن را آسان کرده و کار با آن را آسان تر می کند. قدرت سشوار باکو مدل BK-8033 1600 وات و جریان هوا در آن 550 لیتر در دقیقه است. میزان جریان هوا در سشوار صنعتی باکو مدل 8K-8033 معادل 500 تا 1000 لیتر در دقیقه است. سیم این سشوار 1.5 متر است و از این نظر برد کمتری به کاربر می دهد.
 
در طراحی و ساخت این سشوار ، تولید کننده از روکش عنصر فولادی استفاده کرده است که به طور قابل توجهی کارایی محصول را افزایش می دهد. بسته بندی این محصول با نام تجاری باکو شامل چندین سری مختلف به همراه کتابچه راهنما است.

سشوار صنعتی ادون مدل HAG-520T

سشوار صنعتی ادون مدل HAG-520T

 
وزن این سشوار 700 گرم و ابعاد 85 در 21 در 26 سانتی متر است. قدرت 2000 وات آن با 550 لیتر هوا در دقیقه مناسب به نظر می رسد. طول سیم 1.4 متر است و این در مقایسه با سایر مدل هایی که طول آنها 2 متر است ، یک نقطه ضعف است. HAG-520T دارای کنترل الکترونیکی دما است و در بسته بندی آن سه سری مختلف را به همراه کتابچه راهنما مشاهده خواهید کرد.
 
برند آدون توانسته کیفیت و عملکرد قوی این محصول را همراه با قیمت مناسب فراهم کند و رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند.
Content Source: biknik.ir (https://biknik.ir/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%B3%D8%B4%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/)
ادیب
ادیب رضایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋