ادیب

ادیب

رضایی

بهترین مارک انبردست آمریکایی اصل

انبردست یکی از مهمترین ابزارها است و کاربردهای زیادی در خانوارها و صنایع دارد. با استفاده از این ابزار و ابزارهای دیگر مانند پیچ ​​گوشتی و آچار می توانید تعمیرات زیادی را انجام دهید. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید ، باید به مواردی مانند اندازه و کاربرد آن توجه کنید. در زیر می توانید لیستی از ملاحظات مربوط به خرید این ابزار را مشاهده کنید.

اگر به تاریخچه انبر نگاهی بیندازید ، در می یابید که در گذشته از انبردست دستی بیشتر در آهنگری برای قرار دادن یا حذف آهن در محفظه احتراق ، یا نگه داشتن و جابجایی ظروف گرم و شکل دادن اشیاء فلزی استفاده می شده است.

بهترین انبردست ها عبارتند از Fujia (ساخت ژاپن) ، Stanley (ساخت ایالات متحده) و Likota (ساخت تایوان). در لیست زیر می توانید بهترین های موجود در بازار را مشاهده کنید. اگر تجربه استفاده از هر یک از این مارک ها را دارید ، لطفاً در مورد آن مارک نظر دهید.

انبردست چیست؟


یکی از ابزارهای موجود در جعبه ابزار انبردست است. این ابزار در شرایط مختلف استفاده می شود. این برنامه های کاربردی متعدد این دستگاه را به یکی از محبوب ترین موارد در جعبه ابزار تبدیل می کند.

تاریخچه این ساز را می توان به 3000 سال قبل از میلاد باز کرد. در ابتدا از انبردست برای ذخیره فلز داغ استفاده می شد ، اما با گذشت زمان ، این دستگاه کاربردهای بیشتری پیدا کرد. این ابزارها دارای دو دسته هستند که مانند یک اهرم توسط یک شفت به هم متصل شده اند.

با کمک دو فک تعبیه شده در ابزار ، می توان اشیا را محکم کرد. کاربردهای این ابزار شامل نگه داشتن ، خم شدن یا چرخاندن اجسام مختلف است. این دستگاه عمر طولانی دارد و می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

بهترین مارک‌ های انبردست اصلی

 

نبردست فوجیا

فوجیا نام یک برند و کارخانه ژاپنی است که از سال 1923 در ژاپن ابزار تولید می کند. از محصولات این کارخانه می توان انواع انبردست مانند انبردست ، سیم چین ، دمباریک و ... را نام برد.

انبردست استنلی

استنلی یک شرکت پیشرو در زمینه ابزارهای دستی و ابزارهای برقی است و بخشی از شرکت بزرگ استنلی بلک و دکر است. از زمان تاسیس میلادی ، استنلی یکی از مهمترین و بهترین تولیدکنندگان ابزار بوده است که به دلیل تولید ابزارهای هوشمند ، بادوام و پیشگام شناخته شده است. امروزه استنلی به خاطر ابزارهای دستی اش مشهور است.

انبردست لیکوتا

لیکوتا از سال 1983 در تایوان فعالیت می کند. این برند در تولید انواع صنایع دستی و ابزارهای صنعتی فعال است. بهترین کیفیت محصولات و استفاده از مواد و آلیاژهای باکیفیت در تولید محصولات این شرکت آن را در بین برترین برندهای این حوزه مشهور کرده است. این شرکت انواع مختلفی از لوازم جانبی را برای تعمیرکاران و کارشناسان فنی تولید می کند که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند.

انبردست بوکسو

شرکت بوکس تایوان از سال 1977 در زمینه تولید انواع ابزار و جعبه ابزار با کیفیت بالا فعال بوده است. Boxo بر تحقیق و طراحی محصول ، کنترل کیفیت و آزمایش های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای مشتری تمرکز دارد. شرکت بوکسو به طور مداوم محصولات و خدمات خود را برای رفع نیازهای مشتریان بهبود می بخشد.

انبردست توسن

توسان فعالیت خود را در سال 2003 با تولید ابزارهای چراغ قوه (انواع محصولات صنعتی ، انواع ابزارهای دستی ، انواع مته ها ، انواع دستگاه های فرز ، ابزارهای خرد) در سال 2003 آغاز کرد. ابزارهای دستی توسان ساخت تایوان است.

انبردست وینکس

شرکت چینی Winx یکی از شرکت های سازنده ابزار است که پس از ورود به بازار ایران در چند سال گذشته توانسته سهم زیادی از فروش ابزار را به خود اختصاص دهد. محصولات این شرکت از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده و با قیمت های قابل قبولی عرضه می شوند. مهمترین ابزار این شرکت انواع ابزارهای دستی ، بی سیم ، برقی و پنوماتیک می باشد.

انبردست رونیکس

اگر به دنبال ابزارهای مناسب برای پروژه های صنعتی و نیمه صنعتی خود هستید ، رونیکس می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. این شرکت بیش از ده سال است که انواع ابزارهای دستی ، ابزارهای برقی ، ابزارهای بادی ، ابزارهای چوبی ، ابزارهای برش ، ابزار باغبانی ، ابزارهای اندازه گیری ، ابزار جوش و لوازم جانبی را به فروش می رساند. در حالی که محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند ، قیمت آنها نیز بسیار مناسب است.

انبردست شیلدر

تجارت شیلدر در زمینه ابزار و تجهیزات صنعتی است. با توجه به اینکه کیفیت محصول مطابق با آخرین استانداردهای ملی و بین المللی است ، این شرکت بهترین کارخانه های ابزارآلات صنعتی دنیا را سفارش داده و در کشور عزیزمان ایران توزیع کرده است. در عین حال ، ما یک تیم فنی و مجرب داریم که سعی می کند بهترین خدمات پس از فروش را ارائه دهد. به مشتریان.

انبردست سیلور

محصولات نقره ای چندی پیش در بازار ابزار ایران ظاهر شد ؛ با این وجود ، این شرکت توانست موقعیت خوبی برای خود ایجاد کند. مهمترین ویژگی محصولات این شرکت قیمت مناسب و کیفیت ساخت قابل قبول است.

راهنمای خرید بهترین مارک‌ های انبردست اصلی

 

تا اینجا گفتیم که این ابزار کاربردهای زیادی دارد. محدوده این طرح ها این است که می توان از این تجهیزات در صنایع مختلف ، خانه ها ، مشاغل و حتی ادارات استفاده کرد. انواع مختلف انبردست به دلیل کاربردهای متفاوت قیمت متفاوتی دارند. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در خرید کمک می کند.

 نوع کاربرد

 اول از همه ، این ابزار برای چه چیزی نیاز دارد؟ هرچه محل اتصال از فک دورتر باشد ، توانایی شما در نگه داشتن اجسام بیشتر است و بالعکس.

قیمت انبردست

 قیمت انبردست بین 100 هزار تومان تا 5 میلیون متغیر است. نکته مهم این است که قبل از خرید این دستگاه ، ابتدا باید نوع برنامه را تعیین کنید تا مدلی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند. برای نیازهای روزانه نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید.

مدل انبردست

بهتر است از یک مدل عایق برای اطمینان از ایمنی خود هنگام استفاده از این ابزار استفاده کنید.

 دسته انبردست

ابزارهایی با دسته عاج خریداری کنید. استفاده از دسته صاف به این معنی است که هنگام استفاده از دستگاه کنترل کافی ندارید.

وزن انبردست

ممکن است بخواهید برای مدت طولانی از انبردست استفاده کنید. از یک مدل سبک تر استفاده کنید تا وزن زیاد این ابزار شما را خسته نکند. علاوه بر این ، وزن گذاشتن انبردست در جیب لباس های شما می تواند شما را اذیت کند.

استفاده آسان

قبل از خرید این ابزار ، حتماً آن را در دست بگیرید تا مطمئن شوید اندازه و دسته آن با دست شما متناسب است و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

 برند سازنده

از برندهای معتبر خرید کنید. چرا استفاده از مواد و کیفیت این ابزار بسیار خوب است ، ماندگاری آن بسیار بالا است و شما سالها نیازی به خرید انبردست جدید ندارید. Penny، Ronix، Nova، Birthday Tops، Stanley، Ronix، Steiville، Orbis، Active، Bush، Berlin، Titan and Tucson from Orbis، Active، Bush، Berlin، Titan and Tucson from Orbis، Active، Bush Berlin from

لیست قیمت بهترین انبر دست های ایرانی و خارجی

انبر دست هیبو مدل 020406

۹۸,۰۰۰ تـومـان

انبر دست وی سی تولز مدل 180

۱۱۰,۰۰۰ تـومـان

انبر دست کد 0215

۳۶,۰۰۰ تـومـان

 

منبع:

انبر دست فروشی بیک نیک

 

 

ادیب
ادیب رضایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋