hatamiraha39

hatamiraha39

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

طرز استفاده از یخچال مسافرتی

همراه داشتن ابزار مناسب و کاربردی در طول سفر یا گردش خانوادگی، یکی از نکات مهم است که باید قبل از هر اقدامی  به  آن توجه کرد، یکی از مهم ترین وسایلی که در یک گردش یا پیک نیک به آن نیاز خواهید داشت یخدان ها یا سرد کننده مواد غذایی است که نقش مهمی در سالم نگه داشتن مواد غذایی و سرد نگه داشتن نوشیدنی ها دارد.

یخچال های خودر چیست و و یژگی های آن

 یخچال های خودرو ویژگی های آن

یخچال خودرو وسیله ای جعبه مانند است که دمای آن قابل کنترل هستند و دمای آن را تا میزانی که خودتان بخواهید می توانید قرار دهید، امروزه در بازار، یخچال هایی به فروش می رسد که حاوی عایق بندی بوده و برق آن با برق شهری یا برق خودکار کار می کند و دمای آن تابع میزان دمای محیط است و نهایت آن ۱۰ درجه سردتر از دمای محیط است و نمی توان انتظار فریز و تولید یخ از آن  داشت.

افرادی که اهل سفر هستند یخچال های مسافرتی بیشتر به دردشان می خورد،کسانی که کامیون سوار جاده ای هستند و آفرود سوارها جزو وسایل بوده که در سفرهای آن ها همیشه  همراه آن ها است از ویژگی این محصول شامل موارد زیر می باشد.

قابل حمل بودن: یخچال مسافرتی یا خودرویی غذا را خنگ و تازه نگه می دارد و از فاسد شدن آنجا جلو  گیری می کند، و افرادی که به غذای رستورانی علاقه ندارند می توانند بین جاده بایستند و غذا تازه بخورند.  

بی سرو صدا بودن: بی سرو صدا بودن یخچال مسافرتی یک امتیاز مهم است، یخچال های کمپرسور کاملا بی سروصدا هستند فقط ممکن  است ابتدا کمی صدا بشنوید اما بعد از مدتی صدا قطع می شود.

ویژگی های خاص: برخی یخچال ها جز خنک نگه داشتن غذا قابلیت گرم نگه داشتن را نیز دارند، این ویژگی باعث می شود برای هرنوع غذایی کارایی داشته باشند، به این صورت می توانید غذا را را در خانه آماده کنید و موقع غذا خوردن فقط گزینه گرمایش را انتخاب کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

مزایا یخچال خودرو

مزایا یخچال خودرو

  • نگهداری دارو
  • جلوگیری از فاسد شدن غذا
  • سرد نگه داشتن نوشیدنی ها
  • حمل وسایلی که نیازمند آن هستند در فضای خنک بمانند

معایب یخچال خودرو

  • کمی از فضای ماشینتان را اشغال می کند
  • ممکن است در یخچال های کمپرسور که ابتدا صدای کمی را به همراه دارد باعث اذیتتان شود.

نحوه استفاده از یخچال مسافرتی

  • ابتدا درون یخچال را تمیز کرده و دمای یخچال را تنظیم کنید سپس وسایل مورد نیاز را در درون آن قرار دهید توجه داشته باشید وسایل تا حد ظرفیت یخچال باشد بعد از چیدن وسایل در آن را ببینید و درون خودرو قرار دهید و در مواقع ای که به وسایل نیاز پیدا کردید در آن را باز کنید و سپس ببندید تا گاز یخچال هدر نرود.
  • اگر یخچال از یخچال هایی است که تنها مجهز به عایق است می توانید در آن برای خنک نگه داشتن وسایل از بطری های یخ استفاده کنید در این نوع یخچال ها نیز متناسب با وسایلتان در زیر یخچال بطری های یخ را بگذارید ویا در گوشه و کنار و یا حتی روی وسایل تان قرار دهید تا وسایل مورد نظر خنک بماند.

منبع: https://www.dodeff.com/how-to-use-a-travel-refrigerator-2/

hatamiraha39
hatamiraha39

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋