hassan

hassan

7 نکته مهم که باید قبل از عروسی به آن فکر کنید

 

عروسی یکی از مهم‌ترین مهمانی‌هایی است که در زندگی هر کس برگزار می‌شود. همه ما دوست داریم این جشن مهمانی به بهترین شکل برگزار شده و عروس و داماد، خانواده‌های آن‌ها و حتی اقوام آن‌ها در این شب شاد و خوشحال و راضی باشند. در این مقاله از وبلاگ مهم‌ترین مواردی که قبل از عروسی باید به آن‌ها فکر کنید را بررسی می‌کنیم.

چند نکته که قبل از عروسی باید رعایت کنید

پیش از عروسی باید به مسائل زیادی رسیدگی کرده و خودتان را برای همه چیز آماده کنید. در ادامه برخی از مهم‌ترین کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید را بررسی می‌کنیم.

مسائل مهم‌تر در اولویت باشند

جشن ازدواج اتفاق مهمی در زندگی است که همه دوست دارند به بهترین نحو برگزار شود. اما همواره اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در کمین هستند و باعث می‌شوند که همه چیز ایده‌آل نباشد. برای اینکه کمتر ناراحت شوید؛ بهتر است بیشتر انرژی خود را صرف موارد مهم‌تر بکنید و آن‌ها را در اولویت قرار دهید. برای مثال اگر عکس‌های عروسی و آرایش و لباس برای‌تان اهمیت بیشتری دارد؛ آن‌ها را در اولویت قرار داده و بیشتر بودجه و زمان و انرژی‌تان را به آن‌ها معطوف کنید. می‌توانید خودتان یا کسانی که از دقت و عملکرد خوب آن‌ها مطمئن هستید؛ روی این مورد نظارت کنید. در عوض مواردی که اهمیت کمتری دارند را در اولویت‌های بعدی قرار داده و اجرایی کردن آن‌ها را بر عهده دیگران بگذارید. برای مثال انتخاب غذا و انتخاب  بهترین رستوران های اطراف گرمسار را به دیگران بسپارید و خودتان با خیال راحت و با استرس کمتر به برنامه‌هایتان فکر کنید.

یک لیست از عکس‌هایی که می‌خواهید تهیه کنید

عکاسی در عروسی مقوله گسترده‌ای است و انواع ایده‌ها و دسته‌بندی‌ها را شامل می‌شود. اگر موارد مهمی بین عکس‌ها هستند که اهمیت بیشتری دارند؛ آن را با عکاس در میان بگذارید. حتما مشخص کنید که می‌خواهید کدام عکس‌ها را داشته باشید. برای مثال اگر می‌خواهید عکس تمام مهمانان ثبت شود؛ این مورد را به عکاس گوشزد کنید. یا اگر دیزاین و تزئینانت سالن یا عکس‌های دو نفره خودتان برای‌تان مهم است؛ به عکاس یک پلن برای گرفتن این عکس‌ها بدهید.

خودتان را برای بدترین‌ها آماده کنید

عروسی یک مهمانی پرجمعیت و استرس‌زا است و همواره ممکن است همه چیز روی برنامه پیش نرفته و به هم بریزد. مواردی مانند به هم ریختن هوا و بارندگی، دیرآمدن مهمان‌ها یا پرسنل، خراب شدن یا کم آمدن غذا، ماندن در ترافیک و غیره مواردی هستند که باید احتمال آن‌ها را در نظر بگیرید و خودتان را برای رفع مشکلات آماده کنید.

روتین و مراقبت‌های پوستی را حفظ کنید

درست است که در روزهای پیش از مراسم سرتان شلوغ است و ممکن است نظم همه چیز تغییر کند و دیگر به خیلی از کارهایتان نرسید. اما روتین و مراقبت پوستی را به هیچ عنوان ترک نکنید. برای اینکه آرایش بهتری داشته و در مراسم عروسی بهتر به نظر برسید؛ به پوست خوب نیاز دارید. برای اینکه پوست‌تان خوب باشد؛ باید از استرس دوری کنید و مراقبت‌های پوستی را با جدیت انجام دهید.

تم کلی مراسم را انتخاب کنید

انتخاب تم همیشه بهترین و مهم‌ترین مرحله برای برگزاری هر مراسمی است. با انتخاب تم کلیت مراسم را مشخص کنید. با انتخاب تم می‌توانید ی مراسم حرفه‌ای داشته‌باشد و جزئیات دکوراسیون تالار و تزئینات و چیدمان صندلی‌ها و دیزاین غذا و غیره را مشخص کنید. با مشخص کردن کلیات یک مراسم شما یک استراتژی خوب برای برگزاری مراسم خواهید داشت.

روابط‌تان را با همسرتان خوب نگه دارید

عروسی یک مراسم ساده نیست؛ بلکه یک جشن عاشقانه است که در آن شما و همسرتان با هم پیوند زناشویی می‌بندید. استرسی که پیش از این مراسم وجود دارد و فراهم کردن مسائل مختلف ممکن است سبب شود که با هم دعوا کنید یا حداقل کمتر به هم توجه کنید. اما به یاد داشته‌باشید که مهم‌ترین مسئله در این مراسم شما و عشق میان شما دو نفر است که باید در حفظ آن بکوشید. رابطه و میزان صمیمیت و راحتی که شما در با هم دارید؛ خودش را در مراسم و عکس‌ها و فیلم‌هایتان نمایش می‌دهد و مهم‌ترین خاطرات‌تان را می‌سازند.

انتخاب سالن

از مهم‌ترین کارهایی که برای برگزاری مراسم باید انجام دهید؛ انتخاب یک سالن خوب است. با انتخاب سالن عروسی نزدیک تهران تلاش کنید تا یک مراسم خوب و همه چیز تمام داشته باشید. سالن باید متناسب با تعداد مهمانان شما، بودجه شما، لوکیشن مورد نظر و مواردی از این دست انتخاب شود. کیفیت سالن در نهایت کیفیت پذیرایی از مهمانان، عکس‌های دونفره و پذیرایی، چیدمان و غیره را مشخص می‌کند.

انتخاب رستوران

پذیرایی از مهمانان و کیفیت غذایی که ارائه می‌دهید؛ اهمیت زیادی دارد. خیلی از مهمان‌ها در نهایت مراسم شما را به نسبت کیفیت غذایی که انتخاب کرده‌اید؛ قضاوت می‌کنند. به یاد داشته باشید که باید یک غذای باکیفیت و متناسب با بودجه‌تان انتخاب کنید. همچنین نحوه چیدمان و دیزاین غذا و سرویس‌دهی و پذیرایی را مشخص می‌کنید. با انتخاب بهترین رستوران های اطراف گرمسار می‌توانید مطمئن باشید که مهمانان شما از سرویس‌دهی خوبی برخوردار خواهند بود.

سخن آخر

مراسم عروسی اهمیت زیادی برای افراد دارد. به نسبت اینکه تا چه اندازه این مراسم را خوب و ایده‌آل برگزار کنید؛ این مراسم می‌تواند خاطره‌انگیز یا ناراحت کنند باشد. این مراسم بخش‌های مهمی مانند پذیرایی و انتخاب رستوران و انتخاب سالن و تالار مراسم و غیره دارد که باید به دقت انجام دهید. در صورتی که این مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید؛ می‌توانید مطمئن باشید که تمام مراسم به خوبی برگزار می‌شود.

 

hassan
hassan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋