hassan

hassan

با عکس پروفایلتان توجه ها را به خودتان جلب کنید

 

یک عکس پروفایل زیبا فضایی عالی برای شخصیت شماست تا شمای واقعی را منعکس کند! داشتن یک برداشت اولیه یا همان First Impression عالی برای هر حرفه‌ای مهم است. در دنیای شبکه‌های اجتماعی، هیچ تصویری مهم نیست. در این مقاله، من یک نمای کلی از آموزش ساخت عکس پروفایل را تنها در هفت مرحله ساده ارائه می‌دهم.

 

چرا عکس پروفایل مهم است؟


PFP مخفف Profile Photograph است. اما تصاویر پروفایل معمولاً اهداف متفاوتی دارند. حروف اختصاری به طور فزاینده‌ای در سراسر شبکه‌های اجتماعی و سیستم عامل‌های پیام رسانی برای کاربران در هر سنی محبوب شده‌اند. بنابراین معمولاً با آواتارها یا تصاویر نمایه یک شخص مرتبط است. شما متعلق به چه پلتفرمی هستید؟

 

عکس برای سایت های حرفه ای


تصاویر پروفایل لینکدین باید بصورت حرفه‌ای فرمت شوند. با پوشیدن لباس مناسب چه چیزی می توان به دست آورد؟ پوشیدن کت و شلوار می‌تواند به شما نشان دهد که توانایی و شایستگی دارید. لبخند بزنید و از زیاده روی در آن بپرهیزید. 


حالا که صحبت از وب سایت های دوستیابی آنلاین است، بهتر است بگوییم که مطالعات زیادی در مورد اینکه چه چیزی در یک عکس عالی است، انجام شده است. اجازه دهید شواهد علمی را ببینم: مردان فقط می‌توانند با دندان لبخند بزنند. مطالعات متعدد نشان می‌دهد که مردان بی لبخند نیز از عکاسی لذت می‌برند. عکس‌های ورزشی بین هر دو جنس بسیار محبوب هستند. اگرچه عکس‌های سیاه و سفید در دنیای دوستیابی کمیاب هستند، اما بسیار محبوب هستند.

 

عکس پروفایل برای سایت های اجتماعی


همه ما می‌دانیم که رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای حفظ ارتباط با دوستان و خانواده است، اما می‌تواند راهی عالی برای ایجاد ارتباطات جدید نیز باشد. یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار استفاده از عکس پروفایل شخصی است. عکس پروفایل شما یکی از اولین چیزهایی است که افراد هنگام مشاهده صفحه اجتماعی شما می‌بینند، بنابراین مهم است که عکسی را انتخاب کنید که شما را در بهترین نور ممکن نشان دهد.

 

چگونه یک عکس پروفایل خوب بسازیم؟


گرفتن عکس پروفایل


پروفایل‌های خوب از عکاسی شروع می‌شوند. موثرترین روش استفاده از پس زمینه خنثی است. پس‌زمینه‌های سفید می‌توانند رنگ‌های تیره‌تر پوست را از بین ببرند یا پس‌زمینه‌های روشن می‌توانند رنگ‌های نامطلوب را روی پوست ایجاد کنند.

از نور ملایم خورشید استفاده کنید. از فلش استفاده نکنید. این کمک می‌کند تا خوب به نظر برسید و از سایه‌های قابل مشاهده جلوگیری کنید. در جایی که دست شما دوربین را نگه می دارد سلفی نگیرید. مطمئن شوید که می‌توانید عکس خود را با تایمر خودکار انجام دهید. آزمایش را امتحان کنید. برخی فکر می‌کنند عکاسی از بالا بهتر عمل می‌کند، اما همیشه جنبه های خوبی برای هر چیزی وجود دارد.

 

عکس خود را به سرعت لمس کنید


بیایید از تصاویر پروفایل خسته کننده دور شویم. با یک ویرایشگر آنلاین ساده عکس‌ها را به راحتی ویرایش کنید. از این ابزار روتوش صورت برای لبخندی درخشان‌تر استفاده کنید! از ابزارهای فوکوس خودکار برای افزودن عمق میدان یا تعیین نقاط کانونی در عکس استفاده کنید. اشباع رنگ را با استفاده از بهبود خودکار تغییر دهید. رنگ ها و اشباع را با استفاده از نوار لغزنده آسان تنظیم کنید.

 

شروع به ویرایش کنید


شما فقط باید یک الگو را از نمونه های نمایه Linkedin، الگوهای نمایه فیس بوک، الگوهای نمایه YouTube انتخاب کنید، آن را سفارشی کنید و PFP خود را به اشتراک بگذارید. امکان ایجاد یک بوم مربع اصلی 1:1 وجود دارد. تصاویری از شگفت انگیزترین عکس‌های خود را در طرح بندی آپلود کنید.

اگرچه آنها مستطیل شکل هستند، اکثر عکس‌های پروفایل‌ها معمولاً بسته به پلتفرم آنها به صورت دایره‌ای شکل می‌گیرند. پس حتما قبل از آپلود، تصاویر خود را برش بزنید. عناصر گرافیکی را با تغییر رنگ، اندازه فونت و نوع فونت ویرایش کنید.

 

خلاصه


در این پست نحوه ساخت عکس پروفایل را به 3 روش به اشتراک گذاشتیم. امیدوارم برای شما مفید باشد. اگر دوست داشتید، لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

hassan
hassan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋