John John

John John

بهترین مشاورحقوقی در شیراز

بهترین مشاور حقوقی شیراز کیست؟

مشاور حقوقی خوب در شیراز یا کارشناس ، وکیل هایی اند که در سازمان ها و شرکت ها مشاوره حقوقی می دهند ، و افرادی که فارغ التحصیل کارشناسی رشته فقه و حقوق اسلامی ، دانشگاه شهید مطهری الهیات  معارف اسلامی و حقوق باشند می توانند به مشاوره حقوقی بپردازند . و  افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد از رشته های مدیریت دادگستری ،  مدیریت اسلام و کیفرهای قضایی ، مدیریت نظارت و بازرسی حقوق و ارتباطات ، حقوق شرکتهای تجاری  ، حقوق تجاری اقتصادی بین المللی ، حقوق خانواده ، حقوق تجارت بین الملل ، حقوق محیط زیست ، حقوق هنری و ادبی ، حقوق دادرسی اداری ، حقوق اقتصادی ، حقوق مالکیت فکری ، حقوق بشر ، حقوق نفت و گاز ، حقوق عمومی ، حقوق کیفری نوجوانان و اطفال ، جرم شناسی و حقوق جزا ، حقوق حمل و نقل ، حقوق بین الملل ، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری ، حقوق املاک و ثبت اسناد ، حقوق سردفتری و حقوق خصوصی باشند ، می‌توانند به مشاور حقوقی بپردازند .

کارمند استخدامی با مشاور حقوقی در شیراز چه تفاوتی دارد ؟

وکیل خوب در شیراز میگوید:البته باید گفت که دستمزد مشاور حقوقی بصورت ساعتی مشخص می شود و در قرارداد ثبت می شود که مشاور حقوقی باید چه تعداد ساعت مشخصی را در شرکت طرف قرارداد کار کند و در قبال هر ساعت چه مبلغی را باید دریافت کند . امکان دارد که یک سری از مشاوران حقوقی تنها در حوزه های خاصی فعالیت کنند مثل مشاورحقوقی خانواده یا مشاوران که طرح‌ها در شرکت‌های یا شهرداری و غیره فعالیت می‌کنند . همینطور یک سری مزایا مثل عیدی ، پاداش و سنوات به قراردادهای مشاوره حقوقی تعلق نمیگیرد . حذف مشاور حقوقی استخدام رسمی سازمان افراد یا شرکت‌ها نمی شود و قرارداد او ، قرارداد مشاوره هست .

وظایف مشاور حقوقی در شیراز :

افراد برای حل دعاوی خود و استفاده از راهنمایی های مشاوره حقوقی می توانند در مورد مواردی مانند حق حضانت ، نفقه ، طلاق ، توافقی ، مهریه ، یا اختلافات خانوادگی و مشکلاتی مانند : جرائم پزشکی ، حقوقی کیفری ، کلاهبرداری ، تهدید ، سرقت ، جعل و غیره به مشاور حقوقی مراجعه کنند .

مشاوره حقوقی خانواده در شیراز :

در حقوق مدنی ، حقوق خانواده بسیار مهم می باشد که بر اساس روابط افراد خانواده است ، مثل پدر و مادر ، فرزند ، زوج ، زوجه و مسائل مالی مرتبط با خانواده ، مثل :  نفقه و مهریه . پس حقوق خانواده دارای مبحث های مهمی مثل انحلال نکاح و نکاح می باشد . در زیر به بیان لزوم استفاده از مشاور حقوقی در این موارد می پردازیم .

حقوق خانواده :

مواردی که در زیر بیان می کنیم ، جزء حقوق خانواده هستند :

_ رجوع زوجین ، طلاق مبارات ، طلاق خلع ، طلاق بائن ، طلاق رجعی ، طلاق توافقی ، گواهی عدم امکان سازش ، عسر و حرج .

_ نحله ، اجرت المثل ، شرط  نصف دارایی ، شروط ضمن عقد .

_ حکم رشد ، رفع حجر ، عزل قیم ، نصب قیم ، قیومیت ، جحر ، اثبات نسب ، حضانت فرزند .

_ توقیف اموال و اعسار ، تامین خواسته ، ممنوع الخروج کردن زوجه ، مهر المثل ، مهریه .

_ تدلیس ، موارد فسخ نکاح ، فسخ نکاح .

_ تامین خواسته جهیزیه ، تامین دلیل جهیزیه ، استرداد جهزیه .

_ تمکین و‌نوز زوجه ، تهیه مسکن ، ترک انفاق ، نفقه فرزند ، نفقه زوجه .

_ ازدواج مجدد زوج ، اخذ اجازه ازدواج دختر ، اثبات رابطه زوجیت ، الزام به ثبت ازدواج دائم ، ازدواج .

پس موارد بالا مواردی که می توانید از مشاوره حقوقی کمک بگیرید و به حل مشکل خود بپردازید .

John John
John John

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋