حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

Redmi 14C با Helio G81 Ultra و صفحه نمایش 120 هرتز معرفی شد

ردمی 14C با هلیو G81 اولترا و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

جدیدترین گوشی اقتصادی ردمی با قیمت پایه ۱۳۰ دلار فروخته می‌شود.

ردمی از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که ردمی 14C نام دارد، به نمایشگر بزرگ و تراشه مدیاتک مجهز شده است. همچنین در این محصول با طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات ردمی روبه‌رو هستیم.

مشخصات و قیمت ردمی 14C

ردمی 14C به نمایشگر 6.88 اینچی IPS LCD‌ با رزولوشن اچ‌دی پلاس مجهز شده است. با وجود رزولوشن پایین، با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز روبه‌رو هستیم. همچنین حداکثر روشنایی این پنل به ۶۰۰ نیت می‌رسد. در بخش بالایی صفحه‌نمایش جدیدترین گوشی اقتصادی ردمی برش قطره‌ای به چشم می‌خورد که میزبان دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است.

ردمی برای این گوشی هوشمند به سراغ یکی از جدیدترین تراشه‌های مدیاتک یعنی هلیو G81 اولترا رفته است. این چیپ از پیکربندی CPU یکسان با G80 بهره می‌برد. بنابراین با هسته‌های Cortex-A75 و Cortex-A55 با حداکثر فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-G52‌ روبه‌رو هستیم. ردمی ۱۴ سی در نسخه‌های مجهز با ۴/۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که البته از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

مشخصات و قیمت ردمی 14C

روی پنل پشتی ردمی 14C‌ ماژول دوربین دایره‌ای شکل خودنمایی می‌کند که درون آن سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه یک دوربین دیگر قرار گرفته است. همچنین با فلاش LED هم روبه‌رو هستیم. جدیدترین گوشی اقتصادی ردمی به باتری حجیم ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین به سنسور اثر انگشت روی فریم و هدفون جک مجهز شده است.

ردمی 14 سی در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی و بنفش به فروش می‌رسد. درحالی‌که شیائومی قیمت این دستگاه را به‌طور رسمی اعلام نکرده است، هم‌اکنون فروشگاه‌ها در جمهوری چک آن را برای فروش عرضه کرده‌اند. قیمت نسخه پایه این دستگاه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۱۳۰ دلار است. بالاترین نسخه آن با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۶۳ دلار به فروش می‌رسد.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋