دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

Redmi Note 14 Pro Plus رکورد فروش در بازار چین را شکست

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس رکورد فروش را در بازار چین شکست

زمان عرضه این گوشی در بازارهای بین المللی هنوز مشخص نشده است.

بر اساس ادعای شیائومی، گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس توانسته یک هفته پس از عرضه رسمی در بازار، به فروش بسیار موفقی دست یابد و ظاهراً به پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی دنیا در هفته اول عرضه تبدیل شود.

بنابر گزارش گیزموچاینا، عرضه رسمی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس در تاریخ ۲۶ سپتامبر در چین آغاز شد و این گوشی نیز خیلی زود به فهرست برترین گوشی‌های میان‌رده بنچمارک آنتوتو راه یافت. نتایج به‌دست‌آمده از این بنچمارک نشان می‌داد که ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس می‌تواند عملکرد متوسط به بالا را در بخش سخت‌افزار ارائه کند و البته از بسیاری از دستگاه‌های هم‌رده خود بهتر باشد. اکنون شیائومی نیز گزارش داده است که این گوشی توانسته رکورد فروش را بشکند که نشان از استقبال بی‌نظیر مشتریان دارد.

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس قیمتی مقرون‌به‌صرفه و سخت‌افزاری قوی ارائه می‌دهد

البته شیائومی جزئیات بیشتری از این رکوردشکنی در فروش را منتشر نکرده است. گزارش منابع چینی نشان می‌دهد که ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس توانسته نظر مشتریانی را که با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه در پی خرید یک دستگاه با عملکردی در سطح گوشی‌های پرچم‌دار بوده‌اند، جلب کند. دستگاه‌های سری نوت ردمی همواره توانسته‌اند تعادل قابل‌قبولی از مشخصات سخت‌افزاری و قیمت را به مشتریان ارائه دهند و نوت ۱۴ پرو پلاس توانسته همین روند را در پیش بگیرد.

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس رکورد فروش را در بازار چین شکست

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس در ابتدا در بازار چین عرضه شده است و فعلاً زمان عرضه آن در بازارهای بین‌المللی مشخص نیست. اطلاعات فعلی درباره رکورد فروش نیز مختص به بازار چین است. انتظار می‌رود این گوشی بتواند موفقیت خود را در بازارهای بین‌المللی، به‌خصوص بازار کشورهای درحال توسعه، نیز تکرار کند.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس می‌توان به نمایشگر ۶.۶۸ اینچی خمیده اولد با نهایت روشنایی ۳۰۰۰ نیت و رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل اشاره کرد. برای بخش تراشه‌ها نیز یک پردازنده اسنپدراگون ۷ اس نسل ۳ به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. یک باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز توان این گوشی را تأمین می‌کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋