تبلیغات در تپسی نرخ کلیک ۵ درصدی دارند.
شرکت تپسی که مدتی است فضای تبلیغاتی اپلیکیشن خود را گسترش داده و در اختیار شرکتها قرار میدهد، در وبسایت خود از آخرین قابلیتها و فضاهای تبلیغاتی اپلیکیشن تپسی رونمایی کرد. به این ترتیب شرکتها میتوانند با بررسی ویژگیهای تبلیغ در هر جایگاه از اپلیکیشن این شرکت، درخواست خود را ثبت کنند.
تپسی در ۳۲ شهر کشور فعالیت میکند و امروز بیش از ۱۵ میلیون نصب فعال دارد؛ آنچه میتواند فرصتی مناسب برای کسبوکارهای بزرگ و کوچک جهت دیده شدن توسط میلیونها کاربر باشد. این درحالیاست که هزینه پایین جذب هر کاربر و همچنین بازدید بیش از ۵۰ میلیونی تبلیغات در این اپلیکیشن در ماه، به جذابیتهای همکاری مشترک اضافه میکند.
امکان تبلیغات بر اساس رفتار کاربر، موقعیت جغرافیایی و بودجه، از دیگر ویژگیهای همکاری با تپسی عنوان شده است. این شرکت جایگاههای متنوعی را به شرح زیر، به تبلیغات در اپلکیشن خود اختصاص داده است:
شرکت تپسی اعلام کرده که کاربرانش طبق آمار، هنگام استفاده از اپلیکیشن به طور میانگین، بیش از ۵۰ ثانیه تبلیغات را مشاهده میکنند و نرخ کلیک ۵ درصدی را ثبت کردهاند که در صنعت تبلیغات نرخ قابل توجهی است. سرویس تبلیغات تپسی در مدت زمان کوتاه از رونمایی، با مجموعههای متنوعی همکاری کرده و نتایج خوبی به دست آورده است. از این شرکتها میتوان به دیجیکالا، شب، فیدیبو، خانومی و بانک سامان اشاره کرد که با تپسی کمپین مشترک برگزار کردهاند.
برای مطالعه دیگر امکانات سرویس تبلیغات تپسی و خواندن تجربه سایر مجموعهها در همکاری با این شرکت در سرویس تبلیغات، به لینک https://tapsi.ir/landings/partnership مراجعه کنید.
پاسخ ها