حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

نسل جدید خدمات آسیاتک در حوزه خدمات ابری راه اندازی شد

نسل جدید سرویس‌های آسیاتک در‌زمینه خدمات حوزه ابری عرضه شد

شرکت عصر داده‌های آسیاتک درحال‌حاضر کمپین «زمانی برای ابری‌شدن» را به‌راه انداخته است.

نسل جدید خدمات گروه آسیاتک در‌زمینه خدمات حوزه ابری عرضه شده است. شرکت عصر داده‌های آسیاتک که ارائه‌کننده این خدمات است، درحال‌حاضر کمپین «زمانی برای ابری شدن» را به‌راه انداخته که در آن خدمات ابری آسیاتک با تخفیف‌های ویژه‌ای به کسب‌وکارها ارائه می‌شود. می‌توانید گزارش ویدیویی از غرفه آسیاتک در نمایشگاه ایران آیتکس پیرامون عرضه خدمات ابری این گروه را از طریق لینک زیر تماشا کنید:

این شرکت با نام تجاری ابر آسیاتک، با معرفی محصولات جدید و بازسازی برند (ریبرندینگ)، در دو سامانه‌ جدید Cloud.ir و CDN.ir خدمات ارائه می‌کند. خدمات ابری آسیاتک در دومین رویداد ایران آیتکس برای دانشجویان علاقه‌مند و کسب‌وکارها رونمایی شد. در این نمایشگاه غرفه آسیاتک خدماتی نظیر خدمات ابری زیرساخت (Iaas)، خدمات ابری پلتفرم (PaaS)، خدمات ابری نرم‌افزار (SaaS) و شبکه توزیع محتوا (CDN) را عرضه کرده است.

نسل جدید سرویس‌های آسیاتک در‌زمینه خدمات حوزه ابری عرضه شد

دو سامانه cloud.ir و cdn.ir که پیش‌تر در نمایشگاه الکامپ از آن‌ها رونمایی شده بود نیز در این رویداد معرفی شدند. غرفه خدمات ابری آسیاتک همچنین به جذب و استخدام نخبگان دانشگاهی نیز مشغول بود و رزومه‌های زیادی را از این قشر دریافت کرد.

«محمد سهرابی»، مدیر واحد کسب‌وکار شرکت عصر داده‌های آسیاتک، درباره اینکه چرا در نمایشگاه ایران آیتکس حضور پیدا کردند، به دیجیاتو گفت: «ما همواره تلاش کرده‌ایم که سبد محصولات متنوعی را در حوزه خدمات ابری برای کاربرانمان فراهم کنیم. همچنین تلاش شده تا کاربران آسیاتک بتوانند از یک پنجره واحد، کلیه نیازهای خود را برطرف کنند. با توجه به اینکه نوع این محصولات به‌صورتی است که مرتب در‌حال تکامل است، ما تلاش می‌کنیم که محصولاتمان را طی رویدادهای مختلف به سمع و نظر مخاطبین برسانیم. با توجه با گذشت سه ماه از نمایشگاه الکامپ، نمایشگاه ایران آیتکس را بهانه خوبی برای نمایش محصولاتمان به مخاطبان دیدیم.»

نسل جدید سرویس‌های آسیاتک در‌زمینه خدمات حوزه ابری عرضه شد

سهرابی همچنین درباره موضوع جذب و استخدام نخبگان نیز توضیحاتی ارائه داد: «یکی از رویکردهایی که ما همیشه داشتیم، برقراری ارتباط سازنده بین صنعت فناوری اطلاعات و دانشگاه و مراکز علمی بوده است. از این بابت ضمن حضور در پارک‌ها و کارخانجات علم و فناوری و دانشگاه‌ها، تلاش کردیم به این مهم دست پیدا کنیم. در این رویداد از بچه‌ها، دانشجوها و فارغ‌التحصیلانی که مایل به فعالیت در این حوزه هستند، دعوت می‌کنیم که بتوانند ضمن حضور، موقعیت استخدام و ادامه فعالیت در مجموعه آسیاتک را داشته باشند.»

خدمات ابری آسیاتک در زمان‌های مختلف، کمپین‌های تخفیفی ویژه‌ای را عرضه می‌کند. سهرابی درباره شرایط کمپین زمانی برای ابری‌شدن توضیحاتی را ارائه داد: «اتمام نمایشگاه ایران آیتکس مصادف با جشنواره‌ای است که ما درحال برگزاری آن هستیم. تخفیف‌های متنوعی را نیز برای کاربران خود درنظر گرفته‌ایم. این رویداد با اسم زمانی برای ابری شدن کار خود را آغاز کرده است. کسب‌وکارها و مخاطبین می‌توانند با شرایط خیلی خاص از خدمات ابر آسیاتک استفاده کنند. جا دارد که به تمام دوستانی که بحث محتوا و توزیع محتوا برایشان اهمیت دارد، این نوید را بدهم که خدمات ابر آسیاتک که در حوزه توزیع محتوا از طریق سامانه CDN.ir درحال ارائه است، به‌صورت کاملاً رایگان در اختیارشان قرار می‌گیرد.»

نسل جدید سرویس‌های آسیاتک در‌زمینه خدمات حوزه ابری عرضه شد

پیش‌تر «محمدعلی میهن‌خواه»، مدیر‌محصول این خدمات، درباره آینده خدمات سرویس ابری آسیاتک به دیجیاتو اعلام کرده بود: «گسترش زیرساخت از برنامه‌های اصلی ماست. ما درحال‌حاضر درحال مهاجرت به دو دامنه Cloud.ir و CDN.IR بوده و همچنان هم زیرمجموعه آسیاتک هستیم؛ اما این ریبرندینگ به ما انگیزه می‌دهد تا کارهای گسترده‌تری انجام دهیم. رویکرد ما این است که سایر کسانی که می‌خواهند وارد حوزه کلود شوند، بتوانند از زیرساخت ما برای خدمات استفاده کنند. این در‌واقع هدف کلان ماست.»

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋