گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۲ نفر دنبال می شود

آسیاتک با هدف معرفی مجموعه ای از خدمات فناورانه در نمایشگاه الکامپ شرکت کرد

آسیاتک با هدف معرفی گستره‌ای از خدمات فناورانه در نمایشگاه الکامپ حضور یافت 

افراد با حضور در غرفه آسیاتک در الکامپ، می‌توانند با گستره خدمات این شرکت آشنا شوند.

آسیاتک در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ حاضر شده است. کاربران با حضور در غرفه این شرکت می‌توانند برای رفع نیازهای ارتباطی و زیرساختی خود اقدام کنند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط‌عمومی مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک؛ این مجموعه با جدیدترین روش‌های ارائه خدمات اینترنت پر سرعت به کاربران خانگی و سازمانی و همچنین کامل‌ترین راهکارهای ارتباطی در بیست‌وششمین دوره از نمایشگاه الکامپ حضور دارد.

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از چهارم تیر ۱۴۰۲ تا هفتم تیر در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌‌مندان به فناوری‌های ارتباطی نوین، کاربران خانگی خدمات اینترنت، طرفداران بازی‌های آنلاین، اهالی صنعت IT و مدیران سازمان‌ها چه در بخش فناوری اطلاعات چه در سایر سطوح مدیریتی می‌توانند با حضور در غرفه آسیاتک، با راه حل های موجود برای رفع نیازهای ارتباطی و زیرساختی خود آشنا شده و در صورت تمایل، اقدام به خریداری کنند.
آسیاتک در حوزه خدمات اینترنت پر سرعت مجموعه کامل و متنوعی از خدمات اینترنت خانگی را شامل ADSL2+، TD-LTE، 4G، اینترنت مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) و بی‌سیم اشتراکی (OWA) ارائه می کند تا بتواند به نیازهای مشتریانش، پاسخ مناسب دهد.

بخش دیگری از خدمات آسیاتک، موسوم به راهکارهای ارتباطی سازمانی نیز، شامل خدمات پهنای باند اختصاصی، خدمات مرکز داده (از جمله میزبانی و اجاره سرور اختصاصی)، شبکه خصوصی مجازی(VPN) تلفن ثابت سازمانی (VoIP) موسوم به آسیاتل و پیامک (SMS)، سرور مجازی (VPS) و خدمات ابری (Cloud) می‌شود. آسیاتک در تلاش است تا مجموعه ای از خدمات را برای رفع نیازهای درون و برون سازمانی در سایر حوزه‌ها اعم از فناوری، تبلیغات و ارتباطات را ارائه کند.

آسیاتک همچنین با اشاره به مستندات وبسایت «نت سنج» مدعی است که خدمات اینترنت این شرکت نسبت به سایر اپراتورها از بالاترین سطح کیفیت برخوردار است.

گفتنی است بنابر اعلام این مجموعه، ایده‌های فناورانه آسیاتک برای زندگی بهتر به این نقطه ختم نخواهد شد، همانگونه که امروز با راه‌اندازی مجموعه «تماشاخونه» در تلاش است تا فرهنگ و فناوری را پیوند زند. این شرکت امیدوار است در آینده نیز ایده‌های تازه‌ای را طراحی و عملی کند.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋