حبیب رضا

حبیب رضا

حبیب رضا هستم

راهنمای خرید انواع بوق و زنگ دوچرخه و پرفروش ترین مدل ها

انتخاب و خرید بوق و زنگ دوچرخه که علاوه بر ظاهر زیبا و پایدار، سر و صدای زیادی هم ایجاد کند، به دوچرخه سواری در مکان های شلوغ یا تاریک که دید دیگران محدود است کمک می کند.

بسیار مفید خواهد بود و از بروز حوادث جلوگیری می کند.در مطالب قبلی در مورد انواع بوق و زنگ دوچرخه و قیمت آنها صحبت کردیم و متوجه شدیم که انواع و قیمت های متفاوتی دارد تا بتوانید بهترین بوق دوچرخه را که مناسب شماست خریداری کنید. نیاز دارد. می توانید بودجه و محصولات مورد نیاز خود را در فروشگاه مشاهده کنید و زنگ دوچرخه را برای خرید بهترین ها با یکدیگر مقایسه کنید.

این فروشگاه بهترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم جانبی دوچرخه از جمله زنگ دوچرخه است که بهترین و با کیفیت بوق دوچرخه را با بهترین و ارزان ترین قیمت به صورت تکی و عمده به شما ارائه می دهد. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.یکی از مهمترین ویژگی های همه وسایل نقلیه از جمله دوچرخه؛ وسایل هشدار دهنده مانند بوق و زنگ دوچرخه وجود دارد. زنگ دوچرخه که به آن بوق نیز می گویند برای جلوگیری از برخورد و تصادف با دوچرخه مهم است و با ایجاد صدای هشدار به اطرافیانتان هشدار می دهد که حضور شما را دور کنند.

در گذشته، بوق ها اغلب مکانیکی بودند و به صورت دستی کار می کردند. همچنین هیچ کلمه تکراری وجود نداشت. اما امروزه تنوع زنگ و بوق دوچرخه به قدری زیاد شده است که قبل از خرید باید انواع زنگ و مهارت ساخت آنها را بشناسید تا بتوانید محصولی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید.

در این مقاله به سراغ انواع زنگ دوچرخه می پردازیم و هر آنچه که برای خرید آن ها باید بدانید را به شما می گوییم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

انواع بوق و زنگ دوچرخه

 

علاوه بر تنوع زیادی که در ظاهر بوق ها وجود دارد، تکنولوژی تولید آنها نیز متفاوت است، به این معنی که بوق ها را می توان به دو گروه بوق مکانیکی (مکانیکی) و بوق الکترونیکی تقسیم کرد که در نظر گرفته شده است که برای هر کدام جداگانه پرداخت خواهیم کرد. .

زنگ های دستی

نمونه هایی از این زنگ ها همانطور که از نامشان پیداست با کمک دست یا به عبارتی با فشار دست به صدا در می آیند و به هیچ نوع باتری نیاز ندارند. زنگ های دستی یکی از قدیمی ترین انواع زنگ دوچرخه هستند، اما همچنان محبوب هستند و طرفداران خاص خود را دارند که محبوب ترین آنها بوق ترومپت و بوق پمپ است.

یکی از اصلی ترین مزیت های این شاخ ها طول عمر آن ها می باشد که به یقین می توان گفت که این مدل از شاخ ها خراب نمی شود و می توانید تا آخر عمر از آن استفاده کنید مگر اینکه دزدیده یا مفقود شود. صدای زنگ بوق ثابت است و امکان کم و زیاد شدن صدا و تغییر صدای زنگ وجود ندارد، این نوع زنگ ها معمولا فلزی یا پلاستیکی هستند و به راحتی بر روی دسته دوچرخه سوار می شوند. از پیچ یا تیغه و مهره. تلفن های همراه معمولاً از ارزش بالایی برخوردار هستند و می توان آنها را با بودجه بسیار پایین خریداری کرد.

زنگ های برقی

این نوع زنگ‌ها جدیدترین بوق‌های دوچرخه هستند و برای کار کردن به باتری‌هایی نیاز دارند که باتری‌های قلمی، سکه‌ای یا لیتیومی هستند. یکی از نکات جالب در مورد این مدل زنگوله ها، تنوع صداهای آن هاست که می توانید بنا به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید و صدای آن را کم و زیاد کنید.

برخی از نمونه زنگ ها با چراغ هایی ساخته شده اند که با فشار دادن زنگ روشن می شوند و با ایجاد رقص نور در تاریکی جلوه خاصی ایجاد می کنند. این مدل از بوق ها به کمک پیچ و پیچ مانند بوق دستی روی فرمان نصب می شوند و دکمه زنگ و یک یا چند دکمه برای تغییر صدا یا نور وجود دارد.

زنگ های برقی معمولا از پلاستیک نشکن ساخته می شوند. این نوع زنگ ها نسبت به زنگ های دستی قیمت بالاتری دارند اما به دلیل انواع مختلف قیمت های متفاوتی دارند و با دیدن آن ها می توانید با توجه به بودجه خود انواع بوق های الکترونیکی را خریداری کنید.

بهترین بوق برای بسیاری از انواع دوچرخه

زنگ‌های چند صدایی از محبوب‌ترین زنگ‌های دوچرخه هستند، مخصوصاً برای دوچرخه‌سواران جوان، برخلاف زنگ‌ها و بوق‌های ساده که فقط یک صدا تولید می‌کنند، این زنگ‌ها چندین صدا دارند. در اطراف آن‌ها می‌توانید صدای زنگ را در رنگ‌های مختلف و با سطوح صدا متفاوت تغییر دهید.

بوق های چند کاره را می توان به صورت بوق شارژی یا باطری در بازار یافت، بوق 7 صدا و برقی 7 دوچرخه یکی از پرفروش ترین محصولات بوق چند کاره است که همانطور که از نامش پیداست. نشان می دهد، دارای 7 صدای مختلف است و توسط 2 باتری نوت تغذیه می شود، برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین هورن مولتی تون به جدول زیر مراجعه کنید.

یک بوق پمپ خوب برای دوچرخه

بوق های تپ، بوق های پر سروصدا هستند و در مکان های شلوغ که شنیدن بوق سخت است، بهترین کار خرید بوق و زنگ است. و باتری کار می کند و فقط باید اهرم را حرکت دهید تا صدا از آن خارج شود.

بوق پمپ مدل 001 یکی از بهترین بوق های پمپ می باشد که به صورت 2 تکه و شامل یک بوق و یک پمپ می باشد. روی آن کلیک کنید و در صورت تمایل به خرید مدل بوق پمپ یا بسیاری از مدل های دیگر می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. از طریق شماره های درج شده در این صفحه

بهترین بوق دوچرخه برای بچه ها

بوق های بچه گانه ارزان ترین بوق دوچرخه هستند و طرح های باکیفیت و رنگ های روشنی دارند که برای کودکان جذاب است، بوق ها معمولا قوی هستند و صدای کمی دارند، بوق دوچرخه اردکی بوق دوچرخه خوبی است. به شکل اردک در رنگ های مختلف از جمله زرد و قرمز و به دلیل قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین و بهترین زنگوله های دوچرخه بچه گانه می باشد.

بهترین بوق دوچرخه برای بچه ها


زنگ دوچرخه B2 یک بوق جمع و جور و فشرده برای دوچرخه سواران حرفه ای است که نمی خواهند با بوق و زنگ، فضای زیادی را روی دوچرخه خود اشغال کنند. این زنگ کوچک از فلز ساخته شده و بدون برق و باتری بسیار بلند شنیده می شود. از دیگر ویژگی های این بوق سادگی آن است که بسیار نزدیک به دست و نزدیک به دسته دوچرخه قرار می گیرد و با شست به صدا در می آید.


یک زنگ دوچرخه عالی با نور

بوق و زنگ روشن دو وسیله هشدار دهنده برای دوچرخه سواران است و برای افرادی که در تاریکی دوچرخه سواری می کنند، خرید انواع بوق های روشن برای دوچرخه خود ایده خوبی است.

انواع بوق برقی بیشتر از انواع دیگر بوق و زنگ دوچرخه است و انواع زنگ چراغ دار در سایزها و رنگ ها و قیمت های مختلف در بازار لوازم دوچرخه موجود است که بوق آمبولانس 01 می باشد. یکی از آنها بوق های دوچرخه جدید و بسیار روشن است.

تمامی بوق ها و زنگ های روشنایی قابل نصب بر روی دوچرخه باطری یا شارژی می باشند، بوق آمبولانس به عنوان یکی از بهترین بوق های روشنایی با دو باتری کار می کند و مصرف برق پایینی دارد، توضیحاتی در این خصوص ارائه شده است و می توانید ویژگی های این. زنگ دوچرخه در جدول زیر

برای اطلاع از قیمت زنگ و چراغ دوچرخه به صورت تکی و فروش می توانید به شماره های موجود در سایت مراجعه کنید، کارشناسان فروش همه روزه آماده پاسخگویی به شما هستند.

در این مطلب نمونه ای از بهترین و پرفروش ترین بوق و زنگ دوچرخه را معرفی کردیم که قیمت مناسبی دارند و امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد. ، می توانید با شماره های درج شده در این صفحه با کارشناسان فروش تماس بگیرید.
 

حبیب رضا
حبیب رضا حبیب رضا هستم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋