حبیب رضا

حبیب رضا

حبیب رضا هستم

بهترین مارک هود آشپزخانه بیمکث پرفروش ترین مدل های هود بیمکث

اگر به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنید و در آشپزخانه خود هود ندارید و یا تصمیم به تعویض هود قدیمی خود دارید، با ما همراه باشید تا بهترین مدل‌ها و راهنمای ما برای خرید هود بدون وقفه را خریداری کنید.

بهتر است قبل از خرید هود برد به چند فروشگاه معتبر مراجعه کنید و نظر فروشنده را جویا شوید. خواندن نظرات خریداران قبلی فروشگاه آنلاین را توصیه می کنیم.

در بررسی های قبلی خریداران، ممکن است مزایای بلندی صدا و کیفیت مکش را در هنگام انتخاب در نظر بگیرید.

 

معرفی برند بیمکث

اکثر مردم با شرکت Bemkath و هود Bemkath آن آشنا هستند. البته اولین محصولات این شرکت در دهه 60 تولید شد. در تاریخ 38 ساله خود، اجاق گاز، سینک و سایر محصولات در کاتالوگ محصولات بدون توقف گنجانده شده است.

موفقیت این شرکت در تولید طیف وسیعی از هودها باعث شده است تا محصولات خود را به محصولاتی مانند اجاق گاز، اجاق گاز برقی، سینک ظرفشویی، اجاق گاز و اجاق مایکروفر در طرح ها و مدل های مختلف گسترش دهد.

تنوع محصولات بیمکس به اندازه برخی شرکت های فعال در این زمینه نیست، اما بی شک کیفیت آن تضمین شده است. اگر مدل مورد نظر خود را در مجموعه بیمکس پیدا نکردید، می توانید انواع هود اخوان و هود کن را نیز بررسی کنید.

طراحی محصول بی نهایت جذاب و چشمگیر است. طراحی های مدرن و امروزی، طرح های متنوع و مناسب برای هر محیط و هر دکوری، ضمن تمرکز بر کیفیت بالا و استانداردهای ملی و بین المللی، باعث افزایش چشمگیر فروش محصولات این شرکت شده است.

لیست پرفروش ترین مدل های هود بیمکث

  • هود زیر کابینتی بیمکث مدل B4002U سایز 90
  • هود مخفی بیمکث مدل 2068U سایز 70
  • هود مخفی بیمکث مدل 2068U سایز 70
  • هود مخفی بیمکث مدل B2068U سایز 70
  • هود مخفی بیمکث مدل 2052U سایز 70
  • هود زیر کابینتی بیمکث مدل B4002U سایز 60
  • هود مورب بیمکث مدل B2032U سایز 90 

راهنمای خرید پرفروش ترین مدل های هود بیمکث

به سایز هودی که انتخاب می کنید توجه کنید

اگر آشپزخانه بزرگی دارید، ممکن است بخواهید به داشتن هودهای بزرگ فکر کنید. هود باید متناسب با اندازه آشپزخانه و اجاق گاز شما باشد. اگر مشکل کمبود جا ندارید، بهتر است هودی که انتخاب می کنید همه اجاق گاز شما را بپوشاند. افرادی که فضای کمتری دارند می توانند از مدل های مخفی استفاده کنند. ناگفته نماند، عدم استفاده از هود برای سلامتی شما بسیار مضر است.

میزان مکش هود

اگر در آشپزخانه شما اغلب غذا پخته می شود، هود با قدرت مکش بالا انتخاب کنید تا از تجمع دود و بوی غذا و چربی جلوگیری کنید.

نوع تهویه هود

برخی از هودها دارای دریچه هایی برای خارج کردن هوا هستند. از طرفی هودهایی هستند که کولر گازی را گرفته و پس از تصفیه به محیط باز می گرداند. به طور کلی هودهای کانالی کارایی بیشتری نسبت به هودهای فیلتر دار دارند.

سرعت فن هود

سرعت فن هود یکی از گزینه هایی است که برای تغییر میزان مکش در هود باید در نظر بگیرید. برای انتخاب بهترین هود آشپزخانه، حتما سرعت فن را در بالاترین سطح تست کنید. هر چه سرعت فن هود بیشتر باشد میزان مکش بیشتر و صدای موتور هود نیز افزایش می یابد.

 

https://spita.ir/porforoshtarin-hood-bimax/#attribute

حبیب رضا
حبیب رضا حبیب رضا هستم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋