GZING KALA

GZING KALA

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

محصولات لوازم خانگی خلاقانه

محصولات لوازم خانگی خلاقانه

جدیدترین وسایل لوازم خانگی خلاقانه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی روز به روز وسایل لوازم خانگی به خصوص لوازم برقی آشپزخانه با تکنولوژی جدیدتری رو به رو می شوند و چون دکوراسیون منزل و آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این لوازم خانگی جدید تاثیر بسزایی در زیبایی خانه دارند و حس خوبی را به اعضای خانواده می دهند. ما در این مقاله جدیدترین محصولات لوازم خانگی خلاقانه را بررسی می کنیم پس تا آخر با ما همراه باشید. همانطور که می دانیم در تمام زمینه های فعالیت بین شرکت و برندهای مختلف رقابت وجود دارد. در زمینه ی تولید لوازم خانگی خلاقانه نیز این رقابت در بین تمامی برندهای معتبر به چشم می خورد که در زیر چند مورد از لوازم عجیب و غریب را ذکر کرده ایم.

 

ماشین آشپزخانه

یکی از محصولات جدید آشپزخانه که کاربرد بسیار زیادی نیز دارد ماشین آشپزخانه نام دارد. این محصول توسط یک شرکت ژاپنی اختراع شد و برای افرادی که با دغدغه نبود فضا در آشپزخانه مواجه هستند مناسب است. این محصول می تواند به طور همزمان یک صبحانه عالی را برای شما آماده کند زیرا با استفاده از قسمت های مختلف آن میتوان قهوه و نیمرو را آماده کرد و نان را نیز گرم یا برشته کرد.

 

ماشین آشپزخانه

ماهیتابه ایموجی ساز

این ماهیتابه جزء خلاقانه ترین لوازم آشپزخانه می باشد و برای درست کردن کیک و شیرینی و یا نان کاربرد دارد. افرادی که با مشکل غذا نخوردن بچه هایشان روبرو هستند می توانند با استفاده از این دستگاه نان یا هر مواد خمیر مانندی را به صورت شکلک های زیبا و دلبر در بیاورند. این محصول یک دسته ی بلند دارد و همچنین قابلیت آماده سازی هفت عدد شیرینی ایموجی دار را نیز دارد.

 

ماهیتابه ایموجی ساز

 

ساعت زنگدار پرنده

یکی از محصولات لوازم خانگی خلاقانه که فکر می کنم روزی به یکی از پرطرفدار ترین محصولات تبدیل شود همین ساعت زنگدار پرنده است. این ساعت برای افرادی طراحی شده است که خواب صبح را دوست دارند و چندین بار ساعت زنگدار را خاموش می کنند. قسمت پایین محصول ذکر شده ساعت می باشد که می توانید آن را روی زمان مورد نظر تنظیم کنید و زمانی که ساعت زنگ می خورد قسمت بالایی آن پرواز می کند. بحث جالب این ساعت اینجاست که تا زمانی فرد از رختخواب بلند نشود و خودش آن را خاموش نکند صدای زنگ متوقف نمی شود.

 

ساعت زنگدار پرنده

لیوان تیغ دار جزء محصولات لوازم خانگی خلاقانه

همانطور که در عکس مشاهده می کنید این لیوان بسیار خلاقانه تزئین شده و برای قرار دادن در دکور و زیبایی دکوراسیون منزل بسیار کاربرد دارد. البته تیغ های این لیوان تیز نیستند و به راحتی می توان از آن استفاده کرد و تنها برای زیبایی از تیغ استفاده شده است.

GZING KALA
GZING KALA فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋