graphic sara

graphic sara

شما باید فتوشاپ را برای طراحی گرافیک یاد بگیرید

یادگیری فتوشاپ برای طراحی گرافیک یک مهارت ضروری برای هر کسی است که کار می کند یا می خواهد در زمینه طراحی گرافیک کار کند. فتوشاپ یک ابزار دیجیتال استاندارد است که از طیف گسترده ای از نقش های طراحی گرافیکی، از جمله طراحی چاپی، وب، طراحی تعاملی و همچنین ویدئو استفاده می کند. کسانی که به دنبال شروع حرفه ای در زمینه طراحی گرافیک هستند باید فتوشاپ را یاد بگیرند، اما این یک مرحله در روند تبدیل شدن به یک طراح گرافیک است. یادگیری فتوشاپ به تنهایی برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک کافی نیست.

علاوه بر یادگیری فتوشاپ، طراحان گرافیک باید مهارت های طراحی را در کنار یادگیری ابزارهای نرم افزاری خاص مانند فتوشاپ کسب کنند. در حالی که فتوشاپ ابزار مهمی برای طراحی گرافیکی است، این حرفه به مهارت های طراحی بصری گسترده ای فراتر از روتوش ساده تصاویر نیاز دارد. همانطور که دانش نحوه استفاده از چکش به تنهایی برای یک نجار خوب ایجاد نمی کند، یک طراح برای کار طراحی گرافیکی که تولید می کند به چیزی بیش از دانش فتوشاپ نیاز دارد تا از نظر بصری جذاب و موثر باشد.

تفاوت فتوشاپ برای طراحی گرافیک با سایر زمینه ها
مهارت های فتوشاپ برای طراحی گرافیکی بیشتر خلاقانه است تا تحلیلی. طراحان گرافیک معمولا کمتر روتوش انجام می دهند و از فتوشاپ برای جنبه های خلاقانه استفاده می کنند. این ممکن است شامل استفاده از فتوشاپ برای ترکیب تصاویر، اعمال افکت ها، افزودن متن یا ویرایش تصاویر برای انتقال پیام یا موضوع باشد. این استفاده از فتوشاپ برای طراحی گرافیکی با عکاسان یا روتوش‌کنندگانی که از ابزار مشابهی برای تمیز کردن تصویر، تنظیم رنگ و اصلاحات برای بهبود کلی کیفیت تصویر استفاده می‌کنند، متفاوت است.

کدام نسخه فتوشاپ برای طراحی گرافیکی
نسخه اولیه فتوشاپ که گاهی Photoshop CC نامیده می شود، بهترین نسخه فتوشاپ برای طراحان گرافیک است. درک این نکته مهم است که چندین نسخه فتوشاپ در دسترس است. خانواده فتوشاپ شامل فتوشاپ لایت روم، فتوشاپ عناصر است و سپس به سادگی فتوشاپ وجود دارد. آخرین مورد، برنامه ای است که بهترین نسخه فتوشاپ برای طراحی گرافیکی مناسب است. سایر تغییرات فتوشاپ برای کاربران مختلف در نظر گرفته شده است. Photoshop Lightroom برای نیازهای عکاسان حرفه ای طراحی شده است، در حالی که Photoshop Elements یک نسخه مصرف کننده فتوشاپ است. این برنامه های دیگر فقط نام فتوشاپ را به اشتراک می گذارند و شباهت کمی به فتوشاپ یا یکدیگر دارند یا اصلاً شباهت ندارند.

گزینه هایی برای یادگیری فتوشاپ برای طراحی گرافیک
طراحان گرافیک و طراحان بصری گزینه های زیادی برای یادگیری فتوشاپ دارند، از جمله شروع با کلاس مقدماتی فتوشاپ. دوره های عمومی برنامه ریزی شده فتوشاپ به صورت دوره های آنلاین زنده یا حضوری در بسیاری از مکان ها در دسترس هستند. برای کسانی که آمادگی شرکت در کلاس را ندارند، آموزش های رایگان فتوشاپ زیادی وجود دارد و همچنین کتاب هایی برای یادگیری فتوشاپ وجود دارد. صرف نظر از اینکه چه فرآیندی برای یادگیری فتوشاپ استفاده می شود، مهم است که زمان زیادی را برای یادگیری فتوشاپ برای طراحی گرافیک اختصاص دهید، زیرا این یک برنامه پیچیده است که برای استفاده موثر به تمرین و آموزش نیاز دارد.

مطالعه مطالب بیشتر

graphic sara
graphic sara

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋