gotoja9690

gotoja9690

بهترین لپ تاپ های 2022 برای برنامه نویسی

 

لپ تاپ

لپ تاپ یکی از لوازم بسیار ضروری و کاربردی در زندگی شخصی و کاری می باشد که می توان برای کاربری های مختلف از آن استفاده نمود. بسیاری از افراد برای انجام کارهای روزانه مانند تماشای فیلم و سریال، وبگردی و ... از لپ تاپ استفاده می نمایند. برخی دیگر برای انجام کارهای اداری، دانشجویی، برنامه نویسی، طراحی و ... لپ تاپ ها را مورد استفاده قرار می دهند. نکته قابل توجه هنگام خرید لپ تاپ توجه به کاربری آن است. از آنجایی که لپ تاپ ها از کیفیت ساخت و کاربری متنوعی برخوردار هستند، برای انتخاب مناسب ترین آن ها در ابتدا باید نیازهای خود را شناسایی نمایید. به طور مثال اگر می خواهید برای برنامه نویسی لپ تاپ تهیه کنید، باید محصولاتی را مورد بررسی قرار دهید که برای انجام کارهای گرافیکی مناسب هستند. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی به طور کامل آشنا کنیم.
 

ویژگی های بهترین لپ تاپ برنامه نویسی

هنگامی که برای خرید بهترین لپ تاپ برنامه نویسی اقدام می کنید، باید ویژگی های لپ تاپ های مناسب برنامه نویسی را به خوبی بشناسید. در غیر این صورت ممکن است نتوانید لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری نمایید. به طور کلی لپ تاپ هایی که برای برنامه نویسی تهیه می شوند باید در بخش های مرتبط با برنامه نویسی عملکرد بهتری نسبت به سایر لپ تاپ ها داشته باشند. یکی از مهم ترین فاکتورها در راهنمای خرید لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی باید در نظر گرفته شود نمایشگر لپ تاپ است. صفحه نمایش لپ تاپ مورد نظر شما باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. زیرا ممکن است چندین ساعت طولانی در روز مجبور به وارد کردن کد و یا خواندن آن ها باشید. هر چقدر رزولوشن نمایشگر بالاتر باشد، چشم ها کمتر دچار آسیب دیدگی می شوند.

از دیگر ویژگی های بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی می توان به CPU قدرتمند آنها اشاره نمود. پردازنده مرکزی مغز لپ تاپ است و برای وارد نمودن کدهای برنامه نویسی به مغز توانمندی نیاز دارید. بنابراین اگر می خواهید برای انجام کارهای برنامه نویسی از لپتاپ استفاده کنید، سیستمی را انتخاب نمایید که قدرت پردازش بالایی دارد و می تواند با دقت و سرعت بالایی کدها را اجرا نماید.

نوع حافظه داخلی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همانطور که میدانید کدهای مختلفی را در برنامه نویسی وارد سیستم خواهید کرد. بنابراین نوع و میزان حافظه داخلی لپ تاپ برای پردازش و ذخیره سازی این کدها بسیار حائز اهمیت است. رم لپ تاپ نیز به شما کمک می کند تا بتوانید همزمان چند برنامه را به خوبی و با سرعت بالا مورد استفاده قرار دهید. به طور کلی اگر می خواهید لپ تاپ مناسبی را برای برنامه نویسی تهیه نمایید، باید حداقل رم در نظر گرفته شده برای آن 8 گیگابایت باشد.
 

بهترین لپ تاپ های لنوو برای برنامه نویسی

لپ تاپ لنوو یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین تولید کنندگان لپ تاپ است که توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. این برند با توجه به نیاز کاربران محصولات متنوعی را روانه بازار نموده است. بنابراین اگر به دنبال لپ تاپ های برنامه نویسی هستید، بهتر است لپ تاپ های مخصوص برنامه نویسی این برند را نیز ارزیابی نمایید. از بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی لنوو می توان به مدل های زیر اشاره داشت.

 

  • IdeaPad Gaming 3 15IHU6

یکی از بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی لنوو که از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد، مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6 است. این لپ تاپ از پردازنده مرکزی Core i5 11300H بهره مند می باشد و از قدرت پردازش مناسبی برخوردار است. از طرفی پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 این لپ تاپ منجر به عملکرد بهتر آن هنگام اجرای برنامه ها می شود. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایت آن اشاره نمود. از طرفی نوع رم این محصول DDR4 است که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. نمایشگر 15.6 اینچی آن نرخ نوسازی بالایی دارد و به اجرای با کیفیت تر برنامه ها کمک می کند.

 

  • Thinkbook 15

از دیگر لپتاپ های لنوو که مناسب برنامه نویسی می باشند، می توان به مدل Thinkbook 15 نسل 2 اشاره نمود. این لپ تاپ از پردازنده مرکزی Intel Iris Xe Graphics بهره مند شده است. به همین دلیل قدرت پردازش فوق العاده ای دارد. از طرفی رم مورد استفاده در این لپ تاپ 8 گیگابایت DDR4 است و از حافظه داخلی 256 گیگابایت بهره مند می باشد. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ لنوو می توان به نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی، باتری توانمند و همچنین کیبورد بسیار راحت و استاندارد آن اشاره نمود.

 

  • ​Ideapad L3

یکی از بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی که توسط برند لنوو تولید شده است، مدل Ideapad L3 می باشد. این لپ تاپ از پردازنده مرکزی Intel Core i5-10210u و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX 110 برخوردار است. به همین دلیل قدرت و دقت بالایی در پردازش اطلاعات دارد. از طرفی رم 8 گیگابایتی DDR4 این لپ تاپ به اجرای راحت تر چندین برنامه همزمان کمک می کند. از دیگر ویژگی های مثبت این مدل لنوو می توان به صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی آن اشاره نمود. وزن 2.2 کیلوگرمی این محصول موجب شده تا حمل آن کار نسبتا راحتی باشد. از طرفی باتری استاندارد این لپ تاپ در کنار چرخش 180 درجه نمایشگر موجب محبوبیت بیشتر آن شده است.

 

  • Lenovo Legion 5

این مدل یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های لنوو برای برنامه نویسی است که از پردازنده مرکزی AMD Ryzen 7 5800H بهره مند می باشد. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ میتوان به پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3050Ti و رم 16 گیگابایتی DDR4 آن اشاره نمود. حافظه داخلی این لپ تاپ 512 گیگابایت SSD می باشد و از نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی برخوردار است. شاید این لپ تاپ از نظر نمایشگر و شارژدهی باتری برای طراحی های گرافیکی مناسب نباشد، اما قطعا برای برنامه نویسی انتخاب کاربردی می باشد.
 

 

خرید لپ تاپ های لنوو: https://gholab.ir/fa/فیلتر/لپ-تاپ/brand/لنوو-Lenovo

 

بهترین لپ تاپ های ایسوس برای برنامه نویسی

شرکت ایسوس یکی از بهترین و معتبرترین تولید کنندگان لپ تاپ می باشد که با توجه به نیاز کاربران محصولات متنوعی را تولید نموده است. نکته قابل توجه در رابطه با محصولات این برند توجه به کیفیت ساخت و نیاز کاربران در کنار قیمت اقتصادی لپ تاپ ها می باشد. بنابراین اگر به دنبال بهترین لپ تاپ برنامه نویسی هستید که از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد، بهتر است لپ تاپ های این برند را مورد بررسی قرار دهید.

ایسوس یکی از توانمندترین تولید کنندگان لپ تاپ می باشد که با لپ تاپ های اختصاصی برنامه نویسی را با بهترین کیفیت تولید نموده است. نکته قابل توجه در رابطه با لپتاپ های برنامه نویسی ایسوس قیمت اقتصادی در کنار کیفیت ساخت بالای آن ها می باشد. ایسوس توانسته در تولید لپ تاپ های برنامه نویسی با بسیاری از برندهای قدرتمند موجود در بازار به رقابت بپردازید. برخی از بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی این برند عبارتند از:
 

  •  VivoBook K413EQ-EK370

یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس که هم برای برنامه نویسی مناسب است و هم از بهترین لپ تاپ ها از نظر قیمت به حساب می آید، مدل K413EQ-EK370 می باشد. این لپ تاپ با وزن 1.4 کیلو گرمی جزو لپ تاپ های قابل حمل قرار دارد. از طرفی پردازنده مرکزی بسیار با کیفیت آن به شما در پردازش اطلاعات و کدها کمک می کند. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به نمایشگر 14 اینچی فول اچ دی، رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایتی آن اشاره نمود. رم DDR4 مورد استفاده در این لپ تاپ عملکرد شما را سرعت می بخشد و در استفاده از برنامه ها به شما کمک می کند.


 

  • ​​VivoBook Pro K3500PH-L1167

لپ تاپ VivoBook Pro K3500PH-L1167 یکی دیگر از محصولات ایسوس است که جزو بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی قرار دارد. این لپ تاپ از نمایشگر فول العاده با کیفیتی برخوردار است و با ابعاد 15.6 اینچی خود دقت و سرعت کاربر را افزایش می دهد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پردازنده گرافیکی با کیفیت و رم 8 گیگابایتی DDR4 آن اشاره نمود. حافظه داخلی این لپ تاپ 512 گیگابایت است و سخت افزاری نسبتا قدرتمندی دارد. وجود حسگر اثر انگشت و باتری 3 سلولی توانمند از دیگر مزایای این لپ تاپ محسوب می شود.  

 

  • TUF Gaming FX706HEB-TF17.I5 3050

یکی از بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی ایسوس مدل TUF Gaming FX706HEB-TF17.I53050 می باشد. این لپ تاپ از وزن سبکی برخوردار است و نمایشگر بسیار با کیفیتی دارد. پردازنده مرکزی این مدل Intel Core i5-11400H می باشد و از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 Ti بهره مند شده است. نمایشگر فول اچ دی 17.3 اینچی این لپ تاپ موجب می شود تا کاربران هنگام استفاده از لپ تاپ و برنامه نویسی کمتر احساس خستگی داشته باشند. رم این مدل 8 گیگابایت DDR4 است و حافظه داخلی آن نیز 512 گیگابایت SSD می باشد. به طور کلی کیفیت این لپ تاپ برنامه نویسی نسبت به قیمت آن بسیار ایده آل است.
 



 

  • ROG Zephyrus G14 GA401QC-K2220

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های ایسوس که برای برنامه نویسی مناسب می باشد، مدل ROG Zephyrus G14 GA401QC-K2220 است. این لپ تاپ با وزن 1.6 کیلوگرمی که دارد جزو لپ تاپ های قابل حمل قرار گرفته است. از طرفی صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.  از دیگر ویژگی های مثبت این لپ تاپ می توان به پردازنده مرکزی AMD Ryzen 7 5800HS و پردازنده گرافیکی Nvidia Geforce RTX 3050 آن اشاره نمود. رم 16 گیگابایت، حافظه داخلی 512 گیگابایتی و همچنین حسگر اثر انگشت این لپتاپ از دیگر مزایای آن محسوب می شود.
 

 

بهترین لپ تاپ های مایکروسافت برای برنامه نویسی

اگر جزو طرفداران لپتاپ های مایکروسافت هستید و میخواهید لپ تاپ برنامه نویسی مورد نظر خود را از این برند تهیه کنید، بهتر است محبوب ترین و با کیفیت ترین لپ تاپ های برنامه نویسی مایکروسافت را بشناسید. این لپ تاپ ها عبارتند از:
 

  • Microsoft Surface Book 2

یکی از بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است، مدل سرفیس بوک 2 است. این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی Intel Core i5 – i7 بهره مند می باشد و دارای پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 620 – Nvidia GeForce GTX 1050 است. نمایشگر بسیار با کیفیت، رم 8 یا 16 گیگابایت و حافظه داخلی 1 ترابایتی از دیگر مزایای این مدل مایکروسافت محسوب می شود.

  • Microsoft Surface Pro 8

از دیگر لپ تاپ های مایکروسافت که برای برنامه نویسی انتخاب بسیار مناسبی می باشد مدل سرفیس پرو 8 است. این لپ تاپ از پردازنده مرکزی 11th-gen Intel Core i7 و کارت گرافیک Intel Iris Xe Graphics برخوردار است. از طرفی دارای رم 32 گیگابایت و حافظه داخلی 1 ترابایتی می باشد. نمایشگر بسیار با کیفیت و همچین طراحی زیبای این لپ تاپ از دیگر مزایای آن محسوب می گردد. این مدل از لپ تاپ های مایکروسافت از بهترین لپ تاپ ها از نظر سخت افزاری نیز محسوب می شود.



 

  • ​Microsoft Surface Laptop

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی مایکروسافت مدل Surface Laptop است. در طراحی و ساخت سری های مختلف این لپ تاپ از پردازنده مرکزی Intel Core i5 – i7 - AMD Ryzen 5 - AMD Ryzen 7 استفاده نموده اند. از طرفی پردازنده مرکزی مورد استفاده در این لپ تاپ بسیار قدرتمند می باشد. صفحه نمایش بسیار با کیفیت و ایده آل این لپ تاپ در کنار حافظه داخلی و رم توانمند آن موجب شده تا انتخاب بسیار مناسبی برای برنامه نویسی باشد. از دیگر مزایای این لپ تاپ می توان به باتری قدرتمند و با کیفیت مورد استفاده در ساخت آن اشاره نمود.
 

 

بهترین لپ تاپ های اچ پی برای برنامه نویسی

لپ تاپ های اچ پی همیشه ویژگی های بسیار زیادی برای ارائه دارند. شاید این موضوع دلیل اصلی محبوبیت این برند در میان کاربران لپ تاپ شده است. تنوع بالای انواع لپ تاپ های HP موجب شده تا افراد برای هر نوع کاربری به سراغ این برند بروند. برنامه نویسی از جمله کارهایی می باشد که نیازمند یک لپتاپ حرفه ای و توانمند است. به همین دلیل برند اچ پی با در نظر گرفتن مهم ترین ویژگی های یک لپتاپ مناسب برنامه نویسی، بهترین لپ تاپ ها را در اختیار کاربران قرار داده است. از با کیفیت ترین لپ تاپ های اچ پی برای برنامه نویسی، می توان مدل های زیر را معرفی نمود.
 

  • Victus 15-FA0031DX

یکی از بهترین لپ تاپ های HP که در میان برنامه نویسان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، مدل Victus 15-FA0031DX می باشد. این لپ تاپ از پردازنده مرکزی و کارت گرافیکی بسیار قدرتمندی برخوردار است. بنابراین می تواند در پردازش و ذخیره سازی کدهای وارد شده بسیار ایده آل عمل کند. از دیگر ویژگی های مهم این لپ تاپ می توان به وزن نسبتا سبک و نمایشگر فوق العاده با کیفیت آن اشاره نمود. رم 8 گیگابایت DDR4 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی این لپتاپ موجب شده تا نظر بسیاری از برنامه نویسان به آن جلب شود.

 

  • ​HP Victus 16

این مدل از دیگر لپتاپ های با کیفیت اچ پی در زمینه برنامه نویسی می باشد. پردازنده مرکزی  INTEL CORE I5 11400H و پردازنده گرافیکی NVIDIA GEFORCE RTX 3050 این مدل اچ پی موجب شده تا در میان برنامه نویسان از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. رم 16 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایتی آن نیز در محبوبیت آن میان کاربران بی تاثیر نیست. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به صفحه نمایش بسیار با کیفیت آن اشاره نمود. به طور کلی اگر به دنبال لپ تاپی هستید که بتوانید با استفاده از آن برنامه نویسی حرفه ای انجام دهید، این مدل انتخاب مناسبی برای شما می باشد.
 

برای خرید انواع لپ تاپ اچ پی کلیک کنید:

https://gholab.ir/fa/فیلتر/لپ-تاپ/brand/اچ‌پی-HP

 

  • ​Probook 450 G7-G

یکی از بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی که توسط برند اچ پی تولید شده است، مدل Probook 450 G7-G می باشد. این لپ تاپ از پردازنده مرکزی بسیار با کیفیت اینتل برخوردار می باشد و دارای کارت گرافیک با کیفیت NVIDIA GeForce MX 250 GDDR5 است. از مهم ترین ویژگی های این لپ تاپ می توان به حافظه داخلی 1 ترابایت و رم 16 گیگابایتی آن اشاره نمود. این ویژگی ها منجر به سهولت در عملکرد برنامه نویسان می شود. نمایشگر 15 اینچی فول اچ دی، باتری بسیار توانمند و همچین طراحی زیبا از دیگر مزایای این لپ تاپ محسوب می شوند.

 

 

  • ​Pavilion 15-dk0056wm

این مدل اچ پی از دیگر لپتاپ های برنامه نویسی می باشد که از قیمت اقتصادی برخوردار است. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به پردازنده مرکزی و گرافیکی بسیار قدرتمند مورد استفاده در آن اشاره داشت. از طرفی رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایتی آن موجب عملکرد بهتر کدنویسی می گردد. از دیگر ویژگی های فوق العاده این مدل می توان به باتری با کیفیت و نمایشگر ایده آل اشاره نمود.
 

 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید:

بهترین لپ تاپ های دل برای برنامه نویسی 

بهترین لپ تاپ های مک بوک برای برنامه نویسی

gotoja9690
gotoja9690

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋