گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۴ نفر دنبال می شود

قابلیت هوش مصنوعی Ask Photos برای کاربران Google Photos راه اندازی شده است

عرضه ویژگی هوش مصنوعی Ask Photos برای کاربران گوگل Photos آغاز شد

برای دسترسی به این قابلیت هنوز لازم است در لیست انتظار نام‌نویسی کنید.

به نظر می‌رسد که گوگل عرضه قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی Ask Photos را برای کاربران اپلیکیشن Photos خود آغاز کرده است. این شرکت پیش‌ازاین از کاربران خواسته بود که برای دریافت این قابلیت، در یک لیست انتظار نام‌نویسی کنند.

گوگل برای اولین‌بار در رویداد I/O 2024 از قابلیت جدید Ask Photos رونمایی کرد. این قابلیت که با استفاده از هوش مصنوعی گوگل کار می‌کند، به کاربران سرویس گوگل Photos امکان می‌دهد تا از طریق نوشتن دستورهای متنی با کتابخانه Photos خود تعامل کنند. برای مثال، قابلیت Ask Photos می‌تواند عکس‌های خاص در مکان‌های خاص را برای کاربران پیدا کند.

انتشار قابلیت Ask Photos برای تعداد بیشتری از کاربران گوگل Photos آغاز شده است

Ask Photos

در اوایل ماه گذشته میلادی، گوگل به کاربران اعلام کرد که آن‌ها برای دسترسی به قابلیت Ask Photos باید در یک لیست انتظار نام‌نویسی کنند. بر اساس گزارش 9to5google، به نظر می‌رسد گوگل حالا در حال انتشار این قابلیت برای کاربران بیشتری است. گزارش‌ها در مورد عرضه قابلیت Ask Photos چندهفته‌ای است که شنیده می‌شود، اما در چند روز اخیر کاربران بیشتری از دریافت این قابلیت خبر می‌دهند که نشان از بالارفتن سرعت انتشار دارد.

هنگامی که این قابلیت برای دستگاه شما در دسترس قرار بگیرد، تب جدیدی به نام «Ask» به اپلیکیشن گوگل فوتوز اضافه می‌شود و در واقع این تب جایگزین «Search» خواهد شد. با کلیک روی این تب می‌توانید وارد صفحه اختصاصی Ask Photos شوید و مانند یک چت‌بات با آن تعامل کنید. البته در ابتدا لازم است که برخی تنظیمات دسترسی را انجام دهید و نسبت خود را با افراد و یا حیوانات خانگی حاضر در لیست مشخص کنید.

Ask Photos

مهم‌ترین مزیت قابلیت Ask Photos برای کاربرانی است که تعداد زیادی تصویر در کتابخانه خود دارند و می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن برخی تصاویر مرتبط با یک رویداد یا موقعیت مکانی خاص را پیدا کنند. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که با یک دستور متنی از Ask Photos بخواهید که این کار را انجام دهد.

لازم به ذکر است که قابلیت Ask Photos هنوز برای همه کاربران در دسترس نیست و فقط اگر در لیست انتظار گوگل ثبت‌نام کرده باشید، باید منتظر دریافت این قابلیت باشید.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋