گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

ظاهرا ایالات متحده به دنبال ممنوعیت نرم افزارهای چینی در خودروهای خودران است

آمریکا ظاهراً به دنبال ممنوعیت نرم‌افزارهای چینی در خودروهای خودران است

دولت بایدن به‌دلیل نگرانی‌های امنیتی ظاهراً قصد دارد پیشنهادی برای ممنوعیت استفاده از نرم‌افزارهای چینی در خودروهای خودران ارائه کند.

دولت بایدن به‌دلیل نگرانی‌های امنیتی ظاهراً قصد دارد در هفته‌های آتی پیشنهادی برای ممنوعیت استفاده از نرم‌افزارهای چینی در خودروهای خودران ارائه کند.

به گزارش رویترز، دولت بایدن قصد دارد قانونی پیشنهاد دهد که استفاده از نرم‌افزارهای چینی در خودروهای خودران با سطح رانندگی خودکار 3 و بالاتر در آمریکا را ممنوع کند. این ممنوعیت همچنین شامل آزمایش خودروهای خودران تولیدشده توسط شرکت‌های چینی در جاده‌های آمریکا نیز خواهد شد.

آمریکا ظاهراً به دنبال ممنوعیت نرم‌افزارهای چینی در خودروهای خودران است

استفاده از نرم‌افزارهای خودران چینی در آمریکا احتمالاً ممنوع می‌شود

آمریکا پیش از این ورود خودروهای الکتریکی ساخت چین را با اعمال تعرفه‌های بیش از 100 درصدی محدود کرده بود و لایحه انرژی پاک دولت بایدن نیز استفاده خودروسازان از باتری‌های تولیدشده در بزرگترین اقتصاد آسیا را دشوارتر کرده است. با توجه به تنش‌های بالا بین واشنگتن و پکن، این نگرانی‌ها اکنون به نرم‌افزارهای خودروهای خودران چینی نیز کشیده شده است.

دولت آمریکا نگران است که خودروهای هوشمند با نرم‌افزارهای چینی بتوانند اطلاعات حساس درباره شهروندان و زیرساخت‌های ایالات متحده جمع‌آوری و به چین ارسال کنند.

به گزارش رویترز، دولت بایدن همچنین قصد دارد خودروهایی با سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم پیشرفته تولیدشده توسط چین را ممنوع کند. براساس این پیشنهاد، خودروسازان و تأمین‌کنندگان باید تأیید کنند که هیچ یک از نرم‌افزارهای خودروهای متصل یا خودران پیشرفته آن‌ها توسط نهادهای خارجی پرریسک مانند چین توسعه نیافته است.

سخنگوی وزارت بازرگانی آمریکا به رویترز گفت که این وزارتخانه نگران خطرات امنیت ملی مرتبط با فناوری‌های متصل در خودروها است. سفارت چین در واشنگتن هنوز در مورد این موضوع اظهارنظری نکرده است و وزارت امور خارجه چین نیز به درخواست خبرگزاری‌ها برای اظهارنظر پاسخی نداده است.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋