گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

اعتصاب گسترده کارکنان سامسونگ تا اطلاع ثانوی تمدید شد

اعتصاب گسترده کارکنان سامسونگ تا اطلاع ثانوی تمدید شد

اعتصاب کارگران سامسونگ الکترونیکس در کره جنوبی با هدف دریافت دستمزد بیشتر و مزایای بهتر همچنان ادامه دارد و تولید این غول فناوری را تهدید می‌کند. اتحادیه ملی کارگران سامسونگ می‌گوید با وجودی که قرار ...

اعتصاب کارگران سامسونگ الکترونیکس در کره جنوبی با هدف دریافت دستمزد بیشتر و مزایای بهتر همچنان ادامه دارد و تولید این غول فناوری را تهدید می‌کند.

اتحادیه ملی کارگران سامسونگ می‌گوید با وجودی که قرار بود این اعتصاب سه روزه باشد، ولی به دلیل عدم توجه مدیریت، اعتصاب تمدید می‌شود.

اتحادیه ملی کارگران سامسونگ الکترونیکس (NSEU) که تقریباً 30 هزار عضو دارد و نزدیک به یک‌چهارم نیروی کار سامسونگ در کره جنوبی را تشکیل می‌دهد، اعلام کرده که تصمیم گرفته است به اعتصاب ادامه دهد. این اتحادیه می‌گوید، مدیریت هیچ تمایلی به مذاکره از خود نشان نمی‌دهد و آنها به همین دلیل، اعتصاب‌های گسترده خود را از روز دوشنبه آغاز کرده‌اند.

اعتصاب گسترده کارکنان سامسونگ تا اطلاع ثانوی تمدید شد

سامسونگ الکترونیکس در چالش اعتصاب کارگران: آیا تولید متوقف خواهد شد؟

«لی هیون-کوک»، معاون رئیس اتحادیه گفت: «از زمانی که اعتصاب را در روز دوشنبه آغاز کردیم، هیچ صحبتی با مدیریت نداشته‌ایم.»

به همین دلیل اتحادیه اعلام کرده است که اعتصابی که ابتدا قرار بود سه روز تا روز چهارشنبه ادامه پیدا کند، تمدید خواهد شد. لی هیون- کوک می‌گوید که اعتصاب باعث اختلال در تولید برخی خطوط چیپ شده است. بااین وجود سامسونگ اعلام کرده که اعتصاب طی سه روز اول هیچ اختلالی ایجاد نکرده است.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «سامسونگ الکترونیکس تضمین می‌کند که هیچ اختلالی در خطوط تولید رخ ندهد. این شرکت متعهد به انجام مذاکرات با حسن نیت با اتحادیه است.»

لی هیون-کوک می‌گوید که حدود 6500 کارگر در اعتصاب شرکت کرده‌اند و اتحادیه سعی خواهد کرد که اعضای بیشتری را تشویق به شرکت در اعتصاب کند. مقامات اتحادیه گزارش‌های مربوط به کم بودن مشارکت را رد کرده است.

اتحادیه خواهان افزایش 3.5 درصدی حقوق پایه است. این در حالی است که شرکت قبلاً افزایش 3 درصدی را پیشنهاد داده بود ولی اتحادیه می‌گوید با توجه به تورم این افزایش کم است.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋