برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

هزاران نفر از کارگران سامسونگ برای افزایش دستمزدها و مزایا دست به اعتصاب زدند

هزاران نفر از کارکنان سامسونگ با هدف افزایش حقوق و مزایا اعتصاب کردند

رئیس اتحادیه کارگران هشدار داد که اعتصاب نیروهای سامسونگ می‌تواند بر تولید تراشه‌های حافظه این شرکت تأثیر بگذارد.

کارکنان سامسونگ الکترونیکس از امروز یک اعتصاب سه‌روزه را با هدف افزایش حقوق و مزایا آغاز کردند. رئیس اتحادیه کارگران هشدار داد که این اعتصاب عمومی می‌تواند بر تولید تراشه‌های حافظه این شرکت تأثیر بگذارد. گفتنی است که سامسونگ بزرگ‌ترین سازنده تراشه‌های حافظه در جهان است.

براساس گزارش رویترز، اتحادیه ملی سامسونگ الکترونیک (NSEU)، که تقریباً 30 هزار نفر عضو آن هستند (تقریباً یک چهارم نیروی کار این شرکت)، علاوه‌بر افزایش حقوق، همچنین خواهان یک روز مرخصی سالانه اضافی و اصلاح سیستم پاداش‌دهی به کارکنان است. به گفته این اتحادیه، حدود 6540 نفر در این اعتصابات شرکت می‌کنند که عمدتاً در سایت‌های تولیدی و توسعه محصول هستند.

اعتصاب کارکنان سامسونگ به مدت سه روز

هزاران نفر از کارکنان سامسونگ با هدف افزایش حقوق و مزایا اعتصاب کردند
روی روبان قرمز معترضان نوشته شده است: «با حفظ همبستگی مبارزه کنید»

به گفته برخی تحلیلگران، باتوجه به مشارکت کم کارگران در این اعتصاب و همچنین فرایند تولید خودکار کارخانه‌ها، بعید است این اقدام تأثیر قابل‌توجهی بر تولیدات بزرگ‌ترین سازنده تراشه‌های حافظه جهان داشته باشد. البته این اعتصاب شامل کارکنانی نیز می‌شود که مسئول نظارت خطوط تولید و تجهیزات خودکار هستند، به همین دلیل این امر احتمالاً بر تولیدات این شرکت بی‌تأثیر نخواهد بود.

البته رئیس اتحادیه گزارش رسانه‌های مختلف مبنی بر مشارکت کم را رد می‌کند؛ او می‌گوید که این اتحادیه پنج سال است که تأسیس شده و اگرچه زمان کافی برای آموزش اعضای خود درباره مسائل مختلف نداشته، اما مشارکت نیز کم نیست. معاون رئیس این اتحادیه می‌گوید که اگر سامسونگ درخواست‌ها را برآورده نکند، ممکن است اعتصابات بیشتری رخ دهد.

هزاران نفر از کارکنان سامسونگ با هدف افزایش حقوق و مزایا اعتصاب کردند

البته سامسونگ پیشنهاد داده بود که می‌تواند در حقوق و شرایط مرخصی سالانه انعطاف داشته باشد، اما این امر دقیقاً مطابق خواسته‌های اتحادیه نیست. از سویی، مسئولان اتحادیه نیز خواهان برابری در سیستم پاداش‌دهی این شرکت هستند. به گفته آن‌ها نحوه محاسبه پاداش کارکنان با مدیران متفاوت است و خواستار برابری هستند.

باتوجه به اینکه سامسونگ در تلاش است تا در تراشه‌های مورد استفاده در محصولات هوش مصنوعی رقابت خود را افزایش دهد، چنین اعتصاباتی می‌تواند مانعی جدی به شمار بیاید.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋